Przed meczem Carling Cup: Arsenal vs Ipswich

Matt Aktualności 17 Komentarze

Podyskutuj na forum

 

We wtorek 25 stycznia 2011 roku o godzinie 20:45 na Emirates Stadium rozpocznie sie drugie spotkanie pólfinalowe Carling Cup pomiedzy Arsenalem, a Ipswich Town.

 

Pierwszy mecz zakonczyl sie wynikiem 1:0 dla Ipswich. Jedyna bramke zdobyl wówczas Tamas Priskin. Kanonierzy kontynuuja serie 6 spotkan ligowych bez porazki. Dopiero Manchester United 13 grudnia zdolal ugrac przeciwko Arsenalowi 3 punkty. Goscie wtorkowego spotkania w weekend zaliczyli zwyciestwo z Doncaster (3:2) na wlasnym stadionie. 7 dni wczesniej w ligowym spotkaniu przegrali z Millwall 2:1. W tabeli Premier League The Gunners zajmuja druga pozycje, za Manchesterem United. Pomiedzy zespolem Ipswich dzieli ich przepasc, bowiem klub z Portman Road jest dopiero 20. druzyna Championship.

 

Najlepszym strzelcem gospodarzy wtorkowej potyczki jest Samir Nasri z 13 golami. 3 mniej od niego maja Theo Walcott i Marouane Chamakh. Dotychczasowym królem strzelców Ipswich jest ex aequo Tamas Priskin i David Norris i Jason Scotland z 7 bramkami na swoich kontach.

 

Pólfinalowe spotkanie bedzie 59 w historii meczów pomiedzy tymi druzynami. Arsenal wygrywal 29 razy, Ipswich – 18, a 11-krotnie padal remis.

 

W zespole Arsene Wengera od meczu z Wigan zaden pilkarz nie zostal kontuzjowany. Pomimo tego lista nieobecnosci jest bardzo dluga. Wypelniaja ja: Tomas Rosicky, Abou Diaby, Sebastien Squillaci, Thomas Vermaelen, Lukasz Fabianski, Manuel Almunia i Emmanuel Frimpong. Goscie beda musieli sobie radzic tylko bez Lee Martina.

 

Sedzia glównym tego spotkania bedzie pan Mark Halsey.

 

Przewidywany sklad Arsenalu: Szczesny – Gibbs, Djourou, Koscielny, Eboue – Song, Denilson, Fabregas – Arszawin, Chamakh, Bendtner.

 

Chcialbys ogladac mecze Arsenalu wraz z innym kibicami Kanonierów? Serdecznie zapraszamy do serwisu SpotkaniaKibicow.pl gdzie znajdziecie informacje o spotkaniach fanów w calej Polsce! Umów sie na mecz, poznaj ciekawych ludzi i wspólnie przezywaj pilkarskie emocje!

Komentarze 17

  1. Zdjęcie profilowe Coctisho
  2. Zdjęcie profilowe GregKMP
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe Reamoner
  5. Zdjęcie profilowe GregKMP
  6. Zdjęcie profilowe damian199656
  7. Zdjęcie profilowe GregKMP
    GregKMP

    – Walcott, Nasri, Fabregas i Djourou mieli testy dzisiaj. Byly male watpliwosci po sobotnim meczu, ale wszyscy zaliczyli je pozytywnie. Wiec w zasadzie bedzie taki sam sklad jak w sobote….. to tatko powiedzial
    na koferencji prasowej… wiec nie wydaje mi sie zeby gral na zwloke…

  8. Zdjęcie profilowe t0my
  9. Zdjęcie profilowe pipolina
  10. Zdjęcie profilowe martwyplód
    martwyplód

    Greg tabela tu nie ma nic do rzeczy. wszystko w nogach Arsenalu. oni beda grali nie Ipswich i jedyne czego trzeba to dobry poczatek. ja nie obstawiam bo oni chyba czytaja moje posty. zawsze kiedy powiem, ze bedzie ok to najwyrazniej którys z nich stwierdza: chlopaki, zobaczcie co napisala, a teraz dajmy dupy..

  11. Zdjęcie profilowe Zwudzik*
  12. Zdjęcie profilowe Gunner995
  13. Zdjęcie profilowe
  14. Zdjęcie profilowe Reamoner
  15. Zdjęcie profilowe Bill
  16. Zdjęcie profilowe urbi23
  17. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz