"Majac do wyboru Arsenal i Tottenham, pilkarze woleliby grac w Tottenhamie"

Aktualności 32 Komentarze

Obronca Tottenhamu, Benoit Assou-Ekotto przyznal, ze czasy dominacji Arsenalu juz dawno sie skonczyly i obecnie nie mialby zadnych watpliwosci, w którym z pólnocnolondynskich wolalby grac w tej chwili.

 

27-latek powiedzial takze, ze Tottenham jest obecnie po prostu lepsza druzyna, niz Arsenal i to wlasnie zespól Kogutów, nie Kanonierów, powinni wybierac klasowi zawodnicy.

 

– To jest zadziwiajace. Obecnie gdyby przykladowy pilkarz zobaczyl kadre Arsenalu i Tottenhamu, bez watpienia wybralby nas. Watpie, zeby którykolwiek klasowy zawodnik wybral Arsenal – powiedzial Assou-Ekotto dla London Evening Standard.

 

– Wiec to mówi wszystko. Ja w tej chwili na pewno wybralbym Tottenham, poniewaz wolalbym grac w jednym klubie z Modriciem, a nie z Arteta – dodal.

Komentarze 32

  1. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  2. Zdjęcie profilowe Moonwalker
  3. Zdjęcie profilowe abc
  4. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  5. Zdjęcie profilowe Agbon
    Agbon

    Ale sie popisal, malo inteligentny pilkarz. Ale Ci z Tottenhamu zawsze byli najmadrzejsi, po 8 kolejkach sa 3 punkty przed nami, ale oni przeciez sa klasowym zespolem, a my sredniakiem. Tak samo gadali jak w LM doszli do cwiercfinalu. Jakbysmy na Milan trafili, a oni na Barce to ciekawe czy tez by doszli dalej od nas.

  6. Zdjęcie profilowe Matii
  7. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  8. Zdjęcie profilowe kuba_526
  9. Zdjęcie profilowe GregKMP
  10. Zdjęcie profilowe sixter
  11. Zdjęcie profilowe 2904
  12. Zdjęcie profilowe hsarz
  13. Zdjęcie profilowe arekkks
  14. Zdjęcie profilowe
  15. Zdjęcie profilowe arekkks
  16. Zdjęcie profilowe oldgunner
  17. Zdjęcie profilowe MattiAFC
    MattiAFC

    Wlasnie czekalem kiedy jakis pesymista sie pod tym tematem wypowie xD
    Nie chodzi nam o to ze mamy kiepskie wyniki, tylko ze Tottenham i ich pupilki totalnie pozjadali rozumu, mysla ze jesli w ostatnich 4 meczach wygrali z nami 2 razy raz przegrali, i zremisowali to juz sa druzyna na miare mistrza Premier League ;)
    Z tego sie smiejemy ;) , do pelni swietnosci im jeszcze dosc troche brakuje xD

  18. Zdjęcie profilowe alanars
  19. Zdjęcie profilowe Superfan
  20. Zdjęcie profilowe oldgunner
    oldgunner

    @mahjong jesli do mnie pijesz to najpierw sprawdz definicje slowa pesymista, po drugie Ekoto wypowiedzial sie o tym gdzie wolalby grac w tej chwili, a nic nie wspominal o aspiracjach mistrzowskich kogutow. na te chwile, to oni moga smiac sie z nas, a my mozemy mowic ze kiedys to Arsenal byl porzadna druzyna. takie sa realia, a jak masz watpliwosci to zerknij na tabele.

  21. Zdjęcie profilowe domin
  22. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Jak do nas zaden nie przyjdzie to tym bardziej do nich. Juz to widze, gdy o Goetze stara sie Arsenal i Tottenham a ten wybiera koguty :DD

    @oldgunner moze i 3 ostatnie pojedynki to 2 porazki i 1 remis, ale to chyba nie swiadczy o tym, ze wszyscy wola Kury od nas nie? Bo co z tego, ze rok temu raz przegralismy i zremisowalismy jak na koniec to oni byli 5. w tabeli. Ekoto jest niespelna rozumu chyba. Chelsea tez mialo kryzys rok temu. Wypadli po grudniu pierwszy raz od lat dawnych z top4, wydawalo sie, ze juz po nich, ze chlopcy do bicia, a gdzie skonczyli?

  23. Zdjęcie profilowe MattiAFC
    MattiAFC

    @Leonidas
    Dzieki zes mi to wyjal z ust. Mimo ze wielu z nas watpi no to wielu zawodników dalej uwarza Arsenal za mocna ekipe i nie wazne kto bedzie gral, natomiast koguty to zawsze bedzie podrzedna druzyna lub ta co ma aspiracje. Wczesniej czy pózniej ich aspiracje opadna, natomiast nie Arsenal my zawsze bedziemy sie liczyc nie wazne co sie bedzie z nami dzialo :)

  24. Zdjęcie profilowe oldgunner
  25. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Moze odpowiem pytaniem na pytanie(ale w sumie na temat tego artykulu), kto z klasowych pilkarzy dolaczyl do Kogutów w ostatniej dekadzie z markowym nazwiskiem?

    Bo twoje pytanie @oldgunner odnosi sie bardziej do porównania nas z Chelsea,MU,MC, gdzie to do nich dochodza nazwiska a do nas… no nie zawsze. Natomiast my mówimy o tym, ze to Koguty sa od nas lepsze, ze wszyscy jezeli maja wybór, wybiora ich a nie nas.

    A co do markowych nazwisk jednak, to akurat nasza polityka jest taka, ze za klasowe nazwisko trzeba uznac np. Mertesackera. Bo my nie kupujemy nazwisk, ale je tworzymy(Cesc,Nasri,RvP,Henry?…). Problem jednak polega na tym, ze te nazwiska nie chca zostac. Bo gdyby jednak zostaly, to spokojnie juz od dobrych 3-4-5 lat moglibysmy byc tymi pierwszymi do tytulu mistrza PL i LM.

  26. Zdjęcie profilowe oldgunner
    oldgunner

    @leonidas
    po pierwsze ekotto odnosi sie do obecnej sytuacji i kazdy trzezwo myslacy przyzna, ze przed kogutami rysuja sie perspektywy znacznie ciekawsze, stad jego wniosek do którego ma prawo
    po drugie ciagle odwolujecie sie do wielkosci Arsenalu, a ja pytam jaka to wielkosc? jacy to fantastyczni pilkarze przychodza, by zasilic szeregi Kanonierów i taki sens mialo moje pytanie.
    o polityce klubu nie musisz mnie uswiadamiac, bo "troche" dluzej kibicuje Arsenalowi i nawet kiedy przychodzil Bergkamp, to po tym jak juz wszyscy na niego postawili krzyzyk w mediolanie to tak dla przykladu wielkiego nazwiska,
    po trzecie nigdy nie porownuje Arsenalu do innych druzyn i nie bzdole ze chelsea to a manchester tamto, a to my nic, bo kibicuje Kanonierom i czekam na konfrontacje na bosiku a nie w prasie,
    roznica miedzy nami jest taka, ze ja nie szukam pocieszenia kiepskiej gry Arsenalu, ublizajac innym druzynom, bo tak jak mowi przyslowie jestes tak dobry jak twoj ostatni mecz, a te ostatnie niestety sa na korzysc tottenhamu,
    a pytaniem na pytanie sie nie odpowiada

  27. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @oldgunner
    "ze przed kogutami rysuja sie perspektywy znacznie ciekawsze"

    Bo co? Bo sa o 3pkt lepsi od nas? Jak sam mówiles "jestes tak dobry jak twoj ostatni mecz". Przeniesmy to do ostatniego pojedynku miedzy Kogutami a nami. Ja tam nie widzialem jakiejs wielkiej dominacji kogutów. Wygrali bo strzelili fartownego gola. Wiec gdzie tu masz znacznie ciekawsza perspektywe? Sezon jest dlugi i zobaczymy na koniec kto mial racje. Jak Koguty skoncza nizej niz my to dalej bede uwazal, ze Ekotto jest niespelna rozumu. W przeciwnym razie, przyznam sie do bledu.
    Po drugie. Ja nie odwoluje sie do wielkosci Arsenalu, jako calosci(jezeli to miales na mysli) tylko co najwyzej do wyzszosci Arsenalu NAD Kogutami, a to znaczna róznica i wcale nie klamstwo.
    Po trzecie. Moze nie porównujesz Arsenalu do innych druzyn, ale w takim razie jaki cel mialo to pytanie, skoro i w artykule i w naszych(czyli moich i @mahjong) wypowiedzach pojawia sie porównanie: Kogutów do nas.

  28. Zdjęcie profilowe blaxs
  29. Zdjęcie profilowe WojciechSz13
  30. Zdjęcie profilowe Agbon
  31. Zdjęcie profilowe oldgunner
    oldgunner

    @Leonidas
    a cóz to za argument, ze strzelili fartownego gola? to dlaczego Arsenal nie tego nie uczynil? dominacji kogutów w meczu nie widzialem, podobnie nie widzialem tej dominacji w meczu z liverpoolem tylko co z tego skoro i jedni i drudzy z nami wygrali. Ogladalem 4 mecze kogutów i lepsza perspektywe widze po tym jak graja, i chetnie poslucham o tej wyzszosci Arsenalu nad Tottenhamem, bo tak jak powiedzialem swoja wyzszosc pokazuje sie na boisku, a w lidze od czterech spotkan nie potrafimy z nimi wygrac. Co do celu mojego pytania… odnosilo sie do ciagle podnoszonego miana "wielkosci" czy "wyzszosci" Arsenalu, bo niby to do nas wala drzwiami i oknami klasowi pilkarze, zapytalem jacy? sam napisales o polityce i tworzeniu tych klasowych zawodników. ja wlasciwie moge kilku wymienic którzy przyszli i mieli marke klasowych, ale to bylo w poprzedniej dekadzie

  32. Zdjęcie profilowe Beatrycze

Dodaj komentarz