Cissokho coraz blizej Arsenalu?

Aktualności 32 Komentarze

W jednym z ostatnich wywiadów defensor Olympique Lyon – Aly Cissokho wyznal, iz chcialby wyjechac w najblizszej przyszlosci do Anglii. To wazny znak dla Arsenalu i Arsene Wengera. Kanonierzy juz latem bardzo intensywnie obserwowali poczynania 24-latka, a wobec ostatnich kontuzji podstawowych obronców The Gunners – juz w zimowym okienku transferowym klub moze pokusic sie o sprowadzenie nowego pilkarza na te pozycje.

Kieran Gibbs, Andre Santos, Bacary Sagna, Carl Jenkinson oraz ostatnio takze Thomas Vermaelen znalezli sie na liscie kontuzjowanych obronców Arsenalu. Urazy pierwszych czterech z nich wydaja sie byc dlugoterminowe, natomiast Belg ma powrócic do gry za 2-3 tygodnie.

Arsene Wenger po spotkaniu z Wolves zapowiedzial, ze rozejrzy sie w najblizszych tygodniach za nowym obronca

– Stracilismy Vermaelena na 2, 3 tygodnie, wobec tego zamierzam poszukac nowego defensora. Glupio byloby tracic punkty z powodu braku lewego obroncy – mówil Boss po meczu z Wolves.

Media spekuluja, ze najpowazniejszym kandydatem do transferu do Arsenalu jest Wayne Bridge z Manchesteru City. 31-latek obecnie przegrywa walke o sklad z Gaelem Clichym i niewiele wskazuje na to, by ta sytuacja miala sie zmienic. Najwiekszym problemem moze okazac sie zadana tygodniówka. Byly reprezentant Anglii zarabia obecnie okolo 90 tysiecy funtów tygodniowo i malo prawdopodobne jest, by zgodzil sie na znaczne obnizenie zarobków.

Arsene Wenger wobec tego jest gotów poszukac innego zawodnika na te pozycje. Jak informuje powazany w srodowisku arsenalowym dziennikarz Jamie Sanderson, klub od dluzszego czasu obserwuje Aly’ego Cissokho z Lyonu. Sam zawodnik spotegowal plotki mówiac w ostatnim wywiadzie dla L’Equipe, ze jego najwiekszym pragnieniem obecnie jest przeprowadzka do Anglii.

– W tym tygodniu bede rozmawial z dzialaczami Lyonu. Chcialbym przeniesc sie do Anglii – mówil Francuz.

Cissokho móglby opuscic Lyon juz w styczniu. Prezydent Jean-Michel Aulas jest otwarty zarówno na propozycje kupna, jak i wypozyczenia. Mówi sie, ze gdyby Cissokho zostal wypozyczony na pól roku do innego klubu – latem klub móglby sprzedac go drozej, anizeli zima.

Komentarze 32

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe blaxs
  3. Zdjęcie profilowe arekkks
  4. Zdjęcie profilowe Reamoner
  5. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  6. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Jeden Cissokho nie wystarczy patrzac na nasze kontuzje i super rezerwowych. "Na oko" potrzeba po jednym na kazda pozycje, for example:

    PO:Van Der Wiel/Eboue
    SO:Verthongen/Samba/Sakho
    LO:Cissokho/Baines/Taiwo/Bale?
    SP:Goetze/Martin/
    SKRZ:Hazard/Marin
    N:P odolski/Cisse/Henry(na stale)

    Znajac mozliwosci naszego zarzadu, spelnienie tego bedzie troooooche trwac. Ja jednak jestem niepoprawnym optymista i dla mnie czesto, jak nie zawsze szklanka jest do polowy pelna i te transfery last minute w lecie gdzie wydalismy chyba wiecej niz przez ostatnie 2-3 lata razem wziete, to nie byl przypadek i moze zarzad sie wreszcie ugnie i zobaczymy na co stac Bossa majacego wolna przestrzec i nieograniczone pole manewru.

  7. Zdjęcie profilowe Leonidas
  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe zimon
  10. Zdjęcie profilowe arekkks
  11. Zdjęcie profilowe Reamoner
    Reamoner

    Leonidas
    Jak cos sie nie uda to najlepiej wymienic pól skladu pól sprzedac dokupic nowe pól i moze cos wyjdzie ale pilka nozna to nie rosyjska ruletka…
    Do konkretów
    Czy uwazasz Sagne za zlego prawego obronce??
    Sakho ma taka tygodniówke ze Boss nawet polowy nie jest w stanie dac
    Verthongen Samba w czyje miejsce beda grali?? Koscielny Vermealen i Per na rezerwie nie sadze zeby którys byl lepszy od Per-a
    Bale??? poje….??? kupisz lewego wraca Santos i Gibbs i mamy nadwyzke zawodników 3 na jedna pozycje i jeszcze mlodziez.
    Goetze nie chce do nas, Martin jest zbyt przecietny nie jest tak dobry jak Aaron.
    Cisse moglibysmy i Poldiego ale bedzie za ciasno w ataku…

  12. Zdjęcie profilowe zimon
  13. Zdjęcie profilowe Dariog66
  14. Zdjęcie profilowe
    Clayton

    Kupic go! Wczorajszy mecz pokazal, ze mamy fatalna obrone. Szczególnie na bokach, Jenkinson, nawet jesli pokazal sie kilka razy z dobrej strony, to to jeszcze nie ta liga, Gibbsa bym sprzedal albo wypozyczyl, to tez dobra opcja. Santos ma kontuzje i po niej bedzie sie musial ograc. Zatem Cissokho nam sie przyda. Ale Wenger go nie kupi, bo mamy swietnych defensorów. W gre wchodzi pewnie tylko wypozyczenie. No chyba, ze sprzeda Gibbsa, ale moim zdaniem nie ma co na to liczyc. Nie wiem tylko co w takiej druzynie jak Arsenal robia tacy obroncy jak SS, czy wlasnie Jenkinson (który nadaje sie jedynie do "zapchaj dziura") . Takze mam nadzieje, ze Arsene to przemysli wszystko.

  15. Zdjęcie profilowe
  16. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  17. Zdjęcie profilowe
  18. Zdjęcie profilowe
  19. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  20. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @Reamoner
    Trafiles jak kula w plot z tym, ze wystarczy jedna porazka bym wymienial polowe zespolu, poniewaz nie wyrzucam np. Szczesnego bo zawalil gola tylko proponuje kogos "obok" do czestrzej rotacji, bo jak latwo zauwazyc nasi zawodnicy sa przemeczeni, grajac mecz w mecz po 90min.

    1)Sagna slaby?! Bron Boze! Jak juz wspomialem szukam kogos do pary, a nie powiesz mi, ze obecnie Jenkinson jest pilkarzem na miere Arsenalu, który walczy o najwyzsze cele. Ja daje mu szanse przez jego mlody wiek. Wypozyczyc go na pare lat, tak do 23 roku zycia by nabral doswiadczenia i stal sie klasowym zawodnikiem na tej pozycji, a w tym czasie u nas beda grac i wymieniac sie co np. dwa mecze Sagna z VdW badz Eboue.

    2)Sakho to byl jeden z przykladów SO, wiec skoro ma duza tyg. tak jak mówisz to wystarczy skreslic z listy i po sprawie.

    3)"Verthongen Samba w czyje miejsce beda grali??" Nie w czyje, lecz obok kogo. Rotacja i jeszcze raz rotacja! Kupujemy np. takiego lewonoznego Verthongen’a i mamy:
    Koscielny(prawonozny)-Vermaelen(lewono

  21. Zdjęcie profilowe Leonidas
  22. Zdjęcie profilowe AFC1414
  23. Zdjęcie profilowe Reamoner
    Reamoner

    Leonidas
    Hamsika za 50mln :)
    Widze ze zapatrzyles sie w City z rotacja skladu, sorreczki ale naprawde nie mamy kasy zeby kupic i utrzymac kilku zawodników klasowych na jedna pozycje, daj Jenkinsonowi szanse ostatnie mecze przed kontuzja gral dobrze a doswiadczenie które zdobedzie w tak wczesnym wieku uczyni z niego wartosciowego zawodnika w przyszlosci.
    Jest rotacja Koscielny-Vermealen i Per-DJ Miquel-Barkley, jesli po tym sezonie Miquel bedzie o sezon bardziej doswiadczony a Barkley wróci z wypozyczenia z Rangers co sobie pomysla ?? Nie ma miejsca a ja jestem mlody i musze grac regularnie po prostu odejda i tak jest z kazdym zawodnikiem. Potrzebe widze jedynie w ataku aby kupic napastnika z prawdziwego zdarzenia mogacego grac na szpicy jak i na skrzydle. Obrona to potrzeba chwili i trzeba ja zalatac …

  24. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Nie wiem czemu ucielo mi polowe komentarza?

    dobra, to tu najwyzej dokoncze.

    @Reamoner

    3)Verthongen gralby w parze z Mertesackerem i wtedy pól sezonu moze grac Kosa z Verma, a pól Merte z Verthongenem, przez co nikt nie powinien narzekac na mala ilosc wystepów.

    4)Bale to jest jedna z propozycji, ale dalem przy nim "?" bo wiem gdzie gra, choc zdarzaly sie przypadki ze jakis pilkarz przymierzal sie z wrogiem, a ze ma ciekawe statystyki i jest w formie, to czemu nie. Ale jakbys nie zauwazyl podalem tez inne przyklady LO wiec nie ma co sie denerwowac.
    btw. w Gibbsa nie wierze, a i on sam powoli staje sie drugim Diabym wiec uwazam, ze trzeba go czym predzej sprzedac i kupic kogos do pomocy Santosowi.

    5)O Goetze nic nie slyszalem jakoby nie chcial do nas przyjsc. Wiem tylko, ze kosztuje tyle, ze zarzad na starcie mówi "pas". Martina podalem po opini, bo fakt w tym sezonie nie widzialem jak gra, ale zawsze mozna kogos innego podac, bo Aaron juz ledwo chodzi, a Rosa mimo iz gra czasem dobrze to juz jest wiekowy i gdyby ktos dal calkiem,calkiem pieniadze to bez wahania bym go sprzedal.

    6)A gdzie ty widzisz scisk w ataku?! Bo opócz Robina i dwumiesiecznego Henry’ego nie mamy nikogo! Chamakh strzela gola na 10 meczy, a Park to nie jest snajper z najwyzszej pólki, a w dodatku zagral pare meczy i ja w nim jakiegos blysku talentu nie zauwazylem. A Cisse i Poldi to laduja az milo. Wiec którys z nich do rotacji z Robinem by sie przydal.

  25. Zdjęcie profilowe arsenalista
  26. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @Reamoner Jenkin jest dobry ale jak gramy ze Shrewsbury. A ja chce miec kogos kto w przypadku kontuzji Sagny badz w celu odciazenia go byl nie do przejscia w meczach z MU,Chelsea,MC,farsa,Realem,L’Poolem,Tot­tenhamem…

    Wilshere poszedl na wypozyczenie i jakos wyszedl na tym b.dobrze, bo gral w zespole, w którym wystepowal caly czas i na równym z reszta pilkarzy poziomie(ale w jego przypadku tylko przez brak doswiadczenia, bo dalo sie zauwazyc jak brylowal w trakcie meczy).

  27. Zdjęcie profilowe Reamoner
    Reamoner

    W LM w razie kontuzji Sagny gralby pewnie Koscielny na prawej obronie, Jenkinson sie wyrobi mówie wam ma swietne warunki fizyczne i jest znakomicie wybiegany nie ma jeszcze wielkiego orania i chlodnej glowy, ma wszystko zeby byc pierwszym obroncom za pare lat.
    Kto bedzie chcial Jenkinsona na wypozyczenie ?? Mamy tak uniwersalnych pilkarzy ze kazda dziure jestesmy w stanie zalatac i akurat obrona to nie byl nasz najslabszy element gry w meczu z Fulham a wlasnie defensywni pomocnicy i nietrafione zmiany Bossa

  28. Zdjęcie profilowe Kanonier_14
  29. Zdjęcie profilowe arekkks
  30. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  31. Zdjęcie profilowe Reamoner
  32. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz