Przelamac razaca nieskutecznosc. Premier League: Swansea City vs. Arsenal

Mzzss Aktualności 126 Komentarze

„Nie budzcie mnie z tego snu” – tak mówil po meczu z Leeds Thierry Henry. Nie obudzimy, ba! Sami nie chcemy zapomniec o tej pieknej chwili, ale rzeczywistosc sprowadza nas na ziemie. Rzeczywistosc najciezszej ligi swiata, walki do 101. minuty meczu, rwania trawy z najwiekszymi outsiderami ligi. Oto Premier League. Choc chcialoby sie powrócic do pieknych, poniedzialkowych chwil, to z drugiej strony przeciez teraz kazdy nastepny mecz jest przez wszystkich wyczekiwany z wielka niecierpliwoscia. Kibice dlugo czekac nie musza. Juz w najblizsza niedziele ekipa Wengera wybierze sie na Liberty Stadium i stoczy bój z miejscowa Swansea City o kolejne ligowe punkty. Rozpoczecie spotkania o godzinie 17:00!

Pólmetek ligi za nami, a wiec za dwa dni The Gunners czeka drugie z rewanzowych spotkan w Premier League. Tym pierwszym bylo Fulham, z którym przynajmniej w tych rozgrywkach juz sie nie spotkamy. Natomiast do meczu ze Swansea przystapimy z jednobramkowym zwyciestwem w pierwszym spotkaniu, które odbylo sie we wrzesniu. We wrzesniu, czyli w miesiacu, kiedy Kanonierom wygrane przychodzily z ogromnym trudem. Nie inaczej bylo w tamtym spotkaniu. Jedyna bramke na The Emirates ujrzelismy po akcji – kuriozum. Po nieszczesliwym podaniu bramkarza popularnych Labedzi pilka trafila do Andrieja Arszawina, który wtedy bez problemu wpakowal „laciata” do pustej bramki. Takie bledy Michaelowi Vormowi juz jednak sie nie zdarzaja. Malo tego, Holender uznawany jest za najlepszego golkipera ligi. Vorminator, bo tak go nazywaja, zaliczyl na swoim koncie juz 10 meczów bez straty gola i dwa obronione karne. Mówi sie, ze spokojna zima Labedzi to w duzej mierze jego zasluga. Sam rzut oka na tabele to potwierdza. Stracone zaledwie 23 bramki i szesciopunktowy bufor bezpieczenstwa, jaki posiada ekipa Brendana Rodgersa nad strefa spadkowa. To daje im obecnie 13. lokate.

Kanonierzy na znacznie lepszej pozycji, ale czy w dyspozycji? No wlasnie, podczas maratonu swiateczno-noworocznego londynczykom w trzech meczach udalo sie zgarnac jedynie cztery oczka. W owych spotkaniach The Gunners zawsze towarzyszyla niesamowita nieskutecznosc. Remis z Wolverhamton, jednobramkowe zwyciestwo z Queens Park Rangers, czy ostatnia porazka na Craven Cottage z Fulham. Kazdy mecz mógl zakonczyc sie wygrana, malo – bardzo wysoka wygrana i piecioma punktami wiecej na koncie, ale w kazdym z tych spotkan nikt nie mial dobrze wyregulowanych celowników. Nawet niezawodny van Persie. Niemoc strzelecka nie opuscila Kanonierów nawet z drugoligowym Leeds United w Pucharze Anglii. The Swans z kolei w najstarszych rozgrywkach swiata poradzili sobie znacznie lepiej, pokonujac na wyjezdzie Barnsley 4:2. W lidze w ostatnich meczach remisujac urwali punkty Tottenhamowi (1:1) i zwyciezyli na Villa Park z Aston Villa (2:0).

Kadrowo lepiej wyglada druzyna z Liberty Stadium. Brendan Rogers bedzie mial caly zdrowy sklad. Wypoczeci wracaja Michael Vorm, Joe Allen, Steven Caulker i Scot Sinclair, którzy nie wystapili w Pucharze Anglii. Po drugiej stronie Arsene Wenger nadal ma niemaly ból glowy z ustaleniem wyjsciowej jedenastki. Ustawiany z musu na pozycji bocznego obroncy Francis Coquelin doznal kontuzji w meczu z Pawiami, która potrwa przynajmniej trzy tygodnie. Jedynym pocieszeniem jest powrót Johana Djourou. Do skladu oczywiscie wraca równiez najlepszy strzelec ligi (17 bramek), Robin van Persie wracajacy po urlopie z Dubaju i po spotkaniu z Maradona.

 

Swansea i Arsenal zagrali miedzy soba zaledwie 10 spotkan. Kanonierzy odniesli w nich 6 zwyciestw. Labedzie trzykrotnie przechylaly szale zwyciestwa na swoja strone. Najlepszym strzelcem The Swans jest Danny Graham (6 goli). Zespól Rodgersa na wlasnym stadionie przegral tylko raz, z Manchesterem United (0:1). Kanonierzy w tej statystyce wygladaja znacznie slabiej. Na 9 meczów poniesli az 5 porazek.

Jak Kanonierzy sobie poradza na trudnym terenie? Czy przelamia zenujaca nieskutecznosc i rece swietnie spisujacego sie bramkarza gospodarzy jutrzejszego meczu? Czy na boisku zobaczymy duet: van Persie – Henry? 15 stycznia, Liberty Stadium, godzina 17:00

Przewidywana wyjsciowa jedenastka: Szczesny – Miquel, Koscielny, Mertesacker, Djourou – Song, Ramsey, Arteta – Walcott, van Persie, Benayoun.

Komentarze 126

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe AFC1414
  3. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  4. Zdjęcie profilowe betsite
  5. Zdjęcie profilowe GregKMP
  6. Zdjęcie profilowe
    Clayton

    Ludzie poszaleliscie? Nie ma to jak oceniac kogos po jednym wpisie. Wysmiewam jedynie dyspozycje strzelecka Gervinho, bo co jak co, ale nikt nie ma prawa jej chwalic. Jestescie tacy madrzy, a niestety 70% uzytkowników tego portalu bedzie wypisywac komentarze typu "Wenger wypierdalaj" kiedy strzela nam gola lub cokolwiek. I nie, nie kibicuje Arsenalowi od 3 miesiecy, tylko od jakis 8 lat, ale nie musze sie tlumaczyc.

    Wg mnie w tym meczu wszystko bedzie zalezalo od skutecznosci, bo jezeli przy tak wielu dogodnych sytuacjach, jakie mielismy w meczach z Wilkami, Fulham czy nawet Leeds, nie wykorzystamy co najmniej jednej, dwóch z nich, to znowu skonczy sie wynikiem nie na nasza korzysc.

  7. Zdjęcie profilowe sixter
  8. Zdjęcie profilowe GregKMP
  9. Zdjęcie profilowe arekkks
  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe
  12. Zdjęcie profilowe sixter
  13. Zdjęcie profilowe alanars
  14. Zdjęcie profilowe Prz3m3k717
  15. Zdjęcie profilowe arsenalista
  16. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  17. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  18. Zdjęcie profilowe arekkks
  19. Zdjęcie profilowe sixter
  20. Zdjęcie profilowe AFC1414
  21. Zdjęcie profilowe
  22. Zdjęcie profilowe arekkks
  23. Zdjęcie profilowe pipolina
  24. Zdjęcie profilowe kuba_526
  25. Zdjęcie profilowe bogus99
  26. Zdjęcie profilowe domin
  27. Zdjęcie profilowe kuba_526
  28. Zdjęcie profilowe domin
  29. Zdjęcie profilowe arekkks
  30. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  31. Zdjęcie profilowe sixter
  32. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  33. Zdjęcie profilowe sixter
  34. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  35. Zdjęcie profilowe AFC1414
  36. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  37. Zdjęcie profilowe AFC1414
    AFC1414

    @Jahoo
    Taka bym widzial kadre na przyszly sezon:
    Szczesny, Fabianski, Sagna, Jenkinson, Santos, Gibbs, Vermaelen, Koscielny, Mertesacker, Song, Frimpong, Wilshere, Benayoun, Ramsey, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Gervinho, Miyaichi, van Persie, Campbell

    Potrzebujemy wg mnie:
    stopera, rozgrywajacego i napastnika

    Podziekowalbym:
    Almunia, Mannone, Squillaci, Djourou, Diaby, Rosicky, Arteta, Arshavin, Park, Chamakh, Vela, Lansbury, Bendtner, Denilson

  38. Zdjęcie profilowe PauL
  39. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @kuba350 no, no, no… "napaliles" mnie na tego vrsaljko :D A przede wszystkim dlatego, ze to nie jest kompilacja typu: na kazdej scenie filmiku, podanie do najblizszego partnera i to ma pokazac jaki to z niego wielki pilkarz, tylko naprawde dobry drybling, swietne wrzutki, dobre ustawienie sie i to nie w jednym a w wielu meczach.

    Czy lepszy od VdW? Teraz mam watpliwosci, ale wiem jedno: czy przyjdzie ten czy ten to i tak bede mega zadowolony :)

  40. Zdjęcie profilowe CzarnyAdmiral
  41. Zdjęcie profilowe sixter
    sixter

    van der wiel tez jest dobry ale sime jest od niego o 4 lata mlodszy. W tym momencie gregory jest pewnie od niego lepszy ale juz za 2 lata on bedzie najlepszym prawym obronca na swiecie.

    jest z nim tylko jeden problem, ze dla niego najwiekszym idolem jest luka modric.

  42. Zdjęcie profilowe sixter
    sixter

    van der wiel tez jest dobry ale sime jest od niego o 4 lata mlodszy. W tym momencie gregory jest pewnie od niego lepszy ale juz za 2 lata on bedzie najlepszym prawym obronca na swiecie.

    jest z nim tylko jeden problem, ze dla niego najwiekszym idolem jest luka modric.

  43. Zdjęcie profilowe AFC1414
    AFC1414

    @pangroszek
    Jak juz wspomnialem potrzebujemy stopera. Ewentualnie za Djourou widzialbym mlodego Miquel’a i mam nadzieje, ze Bartley bedzie w stanie walczyc chociazby o lawke.
    Rosicky nie spelnia moich wymogów. Jest troche flegmatyczny. Mamy Ramsey’a, który nie boi sie ryzyka, ale nie jest w stanie zagrac 20+ spotkan oraz jeden wakat. Najchetniej widzialbym kogos w okolicach 25 roku zycia, ogranego na wysokim poziomie.
    Arteta juz w ogóle "niszczy system". Na poczatku myslalem, ze bedzie dobrym wzmocnieniem. Ma duze doswiadczenie, lecz oprócz wprowadzania spokoju w ciezkich momentach, nie daje nam nic. Za niego dalbym szanse Benayoun’owi w srodku pola. Jest ofensywnym graczem, lecz równiez pozostawia duzo serca na boisku. Mysle, ze ma odpowiednie cechy, aby wspomagac rozgrywajacego i wspierac defensywnego pomocnika. Widzialbym go jako zmiennika Jacka.
    Lubie Arshavin’a ale jego czas sie konczy. Stara sie, ale nie daje nam zbyt duzo. Mimo sympatii do niego, oddalbym go w "dobre rece". Jako zmiennika Gervinho, widzialbym mlodego Miyaichi’ego :)

  44. Zdjęcie profilowe CzarnyAdmiral
  45. Zdjęcie profilowe AFC1414
  46. Zdjęcie profilowe sixter
  47. Zdjęcie profilowe sixter
  48. Zdjęcie profilowe sixter
  49. Zdjęcie profilowe AFC1414
  50. Zdjęcie profilowe CzarnyAdmiral
  51. Zdjęcie profilowe sixter
  52. Zdjęcie profilowe CzarnyAdmiral
  53. Zdjęcie profilowe AFC1414
  54. Zdjęcie profilowe CzarnyAdmiral
  55. Zdjęcie profilowe AFC1414
  56. Zdjęcie profilowe sixter
  57. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @kuba350 ja bym na to nie patrzyl. Posiadanie idola w postaci np. Modric’ia, to nie to samo co posiadanie idola w postaci kogos z farsy. Bo w tym drugim przypadku jest duze prawdopodobienstwo, ze gdy farsa sie zglosi po takiego zawodnika to on juz by do nich uciekal. A w tym pierwszym przypadku, co najwyzej moze upodabniac sie stylem, walecznoscia, zaangazowaniem itp. do swojego idola i nic poza tym.

  58. Zdjęcie profilowe blaxs
    blaxs

    Nasza niemoc strzelecka + swietny Vorm….ciezko to widze. Jeszcze patrzac na to ze my slabo stoimy z silami to przeciwnik wrecz odwrotnie. Jak nie Robin strzeli to pewnie Henry jak nie oni to pewnie nikt. Pachnie porazka lub slaba nasza gra i wymeczonym zwyciestwem nad gospodarzami.

  59. Zdjęcie profilowe
  60. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    "Rozniesiemy ich jak gnój po polu."

    Zgodnie z mottem zespolu, stawiam na 0-5(3xHenry,2xRvP) :D

    Ale fakt, mecz bedzie bardzo ciezki. Liberty Stadium jest niczym twierdza. Tylko MU udalo sie tam wygrac, reszta to 4 wygrane i 5 remisów, a bilans goli 12-4. Stracili u siebie tyle samo goli co MC.

  61. Zdjęcie profilowe sixter
  62. Zdjęcie profilowe domin
  63. Zdjęcie profilowe arekkks
  64. Zdjęcie profilowe
  65. Zdjęcie profilowe kuba_526
  66. Zdjęcie profilowe
  67. Zdjęcie profilowe kuba_526
  68. Zdjęcie profilowe kuba_526
  69. Zdjęcie profilowe kuba_526
  70. Zdjęcie profilowe GregKMP
  71. Zdjęcie profilowe sixter
  72. Zdjęcie profilowe kuba_526
  73. Zdjęcie profilowe Leonidas
  74. Zdjęcie profilowe sixter
  75. Zdjęcie profilowe arekkks
  76. Zdjęcie profilowe bogus99
  77. Zdjęcie profilowe bogus99
  78. Zdjęcie profilowe
  79. Zdjęcie profilowe My_Shadow
  80. Zdjęcie profilowe Mzzss Post
    Author
  81. Zdjęcie profilowe alanars
  82. Zdjęcie profilowe arekkks
  83. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  84. Zdjęcie profilowe domin
  85. Zdjęcie profilowe bogus99
  86. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  87. Zdjęcie profilowe sixter
  88. Zdjęcie profilowe sabloo
  89. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  90. Zdjęcie profilowe sixter
  91. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  92. Zdjęcie profilowe sixter
  93. Zdjęcie profilowe
  94. Zdjęcie profilowe
  95. Zdjęcie profilowe
  96. Zdjęcie profilowe
  97. Zdjęcie profilowe sixter
  98. Zdjęcie profilowe sixter
  99. Zdjęcie profilowe zimon
  100. Zdjęcie profilowe arekkks
  101. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  102. Zdjęcie profilowe arekkks
  103. Zdjęcie profilowe
  104. Zdjęcie profilowe karo94
  105. Zdjęcie profilowe
  106. Zdjęcie profilowe
  107. Zdjęcie profilowe arekkks
  108. Zdjęcie profilowe
  109. Zdjęcie profilowe
  110. Zdjęcie profilowe
  111. Zdjęcie profilowe
  112. Zdjęcie profilowe
  113. Zdjęcie profilowe
  114. Zdjęcie profilowe
  115. Zdjęcie profilowe
  116. Zdjęcie profilowe
  117. Zdjęcie profilowe
  118. Zdjęcie profilowe
  119. Zdjęcie profilowe
  120. Zdjęcie profilowe
  121. Zdjęcie profilowe
  122. Zdjęcie profilowe
  123. Zdjęcie profilowe
  124. Zdjęcie profilowe
  125. Zdjęcie profilowe
  126. Zdjęcie profilowe arekkks

Dodaj komentarz