Wenger: Robin zostanie

Matt Aktualności 16 Komentarze

Arsene Wenger w rozmowie z jedna z wloskich gazet wyznal, ze Robin van Persie zostanie w Arsenalu. Boss stwierdzil takze, ze nie widzi powodu, dla którego snajper mialby dolaczyc do Juventusu Turyn.

 

Van Persiemu za 12 miesiecy wygasa kontrakt. Najlepszy snajper Premier League ubieglego sezonu juz znalazl sie na pierwszych miejscach list zyczen wielu menedzerów. Zainteresowanie Holendrem przejawialy takie kluby jak: Manchester City, Real Madryt, Juventus Turyn i Anzi Machaczkala. Niedawno ojciec zawodnika oznajmil, ze istnieje male prawdopodobienstwo, ze 28-latek odejdzie do innego angielskiego zespolu.


– Robin zostanie w Arsenalu – powiedzial Wenger dla wloskiej gazety La Repubblica.


– Nie ma powodu, by nasz najlepszy gracz i jeden z najlepszych pilkarzy tej ligi chcial przenosic sie do Serie A – slabszej pod wzgledem prestizu, poziomu gry i finansami ligi – dodal.

 

Komentarze 16

  1. Zdjęcie profilowe vashthestampede
  2. Zdjęcie profilowe
    Clayton

    Wenger nie osmieszaj sie, bo jak na razie to Arsenal jest slabym klubem. Nie przypominam w ogóle meczu dwumeczu z Milanem, który potwierdzil jaka to liga wloska jest slaba. Fabregas tez mial zostac. A zreszta, odejscie Van Persiego w moich oczach nie bedzie katastrofa i niech sobie robi co chce.

  3. Zdjęcie profilowe zimon
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe palszczoki
  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe
  12. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Wenger nie ma tu nic do gadania. On moze mówic, ze chce by Robin zostal, badz "wie" ze zostanie, ale Robin i tak zrobi jak bedzie chcial.
    Podobnie bylo z Cesciem. Co z tego, ze Boss chcial by zostal, skoro jak ktos jest cwelem, to cwelem pozostanie i chocby nie wiem jak chcialo sie go przekonac do pozostania, cwel zrobi po swojemu.

    Przed przyjsciem Poldiego i moze Girouda balbym sie odejscia Robina, teraz to juz mi obojetne. Chce zostac? To dobrze, bo sklad bedzie mocny. Chce odejsc? Niech idzie, droga wolna.

  13. Zdjęcie profilowe
  14. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  15. Zdjęcie profilowe AFC1414
  16. Zdjęcie profilowe MartiniKS

Dodaj komentarz