Po trzy punkty do Niemiec! Schalke vs. Arsenal

Allmysenses Aktualności 67 Komentarze

Sezon w pelni, a Kanonierzy wciaz nie moga ustabilizowac formy. Nie dosc, ze zajmuja dopiero szósta lokate w Premier League, to jeszcze ostatnim razem przegrali w Lidze Mistrzów z Schalke. Przyszedl czas na rewanz – podopieczni Wengera udadza sie do Niemiec, by w najblizszy wtorek postarac sie o odwet za ostatnia porazke u siebie 0-2. Poczatek spotkania na Veltins-Arena oczywiscie o 20:45 czasu polskiego.

 

Obecna sytuacja w grupie B prezentuje sie dla obu ekip nastepujaco: Schalke prowadzi z siedmioma punktami na koncie dzieki dwóm zwyciestwom i remisowi, zas Arsenal plasuje sie na drugim miejscu, majac do tej pory szesc punktów wynikajacych z dwóch zwyciestw i jednej porazki. Jesli Niemcy odniosa we wtorek zwyciestwo, zapewnia sobie awans do kolejnej razy rozgrywek z pierwszego miejsca.

 

Zarówno Schalke, jak i Arsenal przegraly swoje ostatnie mecze ligowe. Anglicy polegli z Manchesterem United, zas Niemcy z Hoffenheim. Ich sytuacja na krajowych boiskach wyglada mimo to calkiem inaczej – Kanonierzy zajmuja w Premier League dopiero szósta lokate i traca do lidera 15 punktów, podczas gdy Królewsko-Niebiescy sa vice-liderem w tabeli Bundesligi, aczkolwiek traca do prowadzacego Bayernu siedem oczek.

 

Druzyna z Londynu pojedzie do Niemiec znacznie oslabiona. Zabraknie w niej na pewno Alexa Oxlade-Chamberlaina, Abou Diaby’ego, Laurenta Koscielny’ego, Wojciecha Szczesnego, Gervinho, Kierana Gibbsa, Tomasa Rosicky’ego i Aarona Ramseya, a badania we wtorek rano przejdzie jeszcze Theo Walcott. Gospodarze beda musieli radzic sobie bez Kyrgiakosa Papadopoulosa, Juliana Draxlera i Christopha Metzeldera,choc, po prawdzie, ich wystepy nie sa calkiem wykluczone.

 

Jedna z niewielu wiadomosci, jaka moze ucieszyc kibiców The Gunners, jest fakt, ze Jack Wilshere powinien zagrac w tym spotkaniu od pierwszej minuty. Wiadomosc te przekazal sam Arsene Wenger. Podkreslil on przy okazji, ze nie zgadza sie z pokazaniem mlodemu Anglikowi drugiej zóltej kartki podczas meczu z United.

 

W zespole Wengera raczej obejdzie sie bez niespodzianek odnosnie podstawowej jedenastki, choc to oczywiscie nic pewnego. Patrzac jednak na postepowanie Francuza, mozna spodziewac sie skladu typu: Mannone, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Santos, Arteta, Cazorla, Wilshere, Walcott, Giroud, Podolski.

Komentarze 67

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe
    yay

    Ja bym chcial zeby Wenger kupil w zimowym okienku Demba Ba, Leighton Baines, i Isco…

    Demba Ba jeszcze zalezy, bo jak Giroud bedzie dostawac duzo setek, i ich nie wykorzysta, to niestety, ale wtedy czeka go lawa…

    Ale, jak niedlugo cos wokól niego sie rozkreci, to mysle ze nawet bedzie lepszy niz Demba.

    Dla mnie Giroud jest fantastyczny, naprawde niesamowity, i zeby sie rozkrecil, to w nastepnym sezonie nawet mógl by byc królem strzelców.;)

  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe
  12. Zdjęcie profilowe
  13. Zdjęcie profilowe
  14. Zdjęcie profilowe
  15. Zdjęcie profilowe
  16. Zdjęcie profilowe
  17. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    le pierdolenie onete:/
    yay mi tez.. ale na poczatku sezonu wszystko wskazywalo ze bd dobrze.. trzeba do tego wrócic..
    jak juz kogos do ataku.. to wole kogos szybkiego i technicznego.. cos jak niegdys henio.. ze mozna zagrac pilke za obronców ten to przyjmie i strzeli.. cos jak walcott z reading.. ale tam nie wykorzystal okazji z 5min:/ ale na 4 1 juz strzelil:) isco by sie przydal ale.. to nieco ponad +20mln e.. a do tego go bvb chce wykupic.. a gdzie teraz isco gra? jak w maladze z cazorla gral to raczej bysmy mieli wieksze szanse:P

  18. Zdjęcie profilowe
    huberto12

    Isco jest dobry, ale mamy Jacka który w formie dorownuje Iniescie, a bedzie jeszcze lepszy. W LM i tak sie nie przyda (bo z Malaga gra w LM) Wolalbym kogos na skrzydlo jeszcze np. Konoplianka, Munain z Bilbao. Obydwoje swietnie graja mlodzi sa tylko od Naszego zarzadu zalezy wszystko. Wtedy w razie kontuzji Gibbsa Poldiego na LO mozna przesunac, bo w reprze tam grywal juz.

  19. Zdjęcie profilowe
  20. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    huberto.. co ci dadzza liczne transfery.. zas trzeba bd zgrywac zespól na nowo.. malo tego.. przesiakna nastawieniem jakim graja nasi.. problem jest w naszych zawodnikach.. transfery… 1 maks 2 i tyle.. ja jestem za isco ale ciezko go bd sciagnac.. moze byc ben arfa ale tu to samo…

  21. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Onet i wszystko jasne. Ale nawet jezeli to prawda, ze tak Boss powiedzial, to moze jest to specjalne zagranie ;)
    Skoro zawsze gdy mówi, ze mamy szanse to nie wygrywamy, wiec moze jak powie ze nie mamy szans, dajac do zrozumienia chlopakom, ze w nich nie wierzy, to oni zrobia mu na przekór i pokaza, ze potrafia :D

    A co do meczu. Nie ma co pier..lic: Rozniesiemy ich jak gnój po polu!!

  22. Zdjęcie profilowe domin
  23. Zdjęcie profilowe Leonidas
  24. Zdjęcie profilowe domin
  25. Zdjęcie profilowe Leonidas
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe domin
  28. Zdjęcie profilowe
  29. Zdjęcie profilowe domin
  30. Zdjęcie profilowe
  31. Zdjęcie profilowe
  32. Zdjęcie profilowe domin
  33. Zdjęcie profilowe
  34. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    15 pkt. do lidera-ktos tu chyba od razu doliczyl 2 nastepne kolejki zeby zludzen nie bylo.
    Jesli stary zagra tym samym skladem i nie zrobi jakiegos ciekawego ruchu to pierd…e
    ogladam bvb-real,a i ponawiam pytanie ktos chce jechac na Fulham bo mi sie jakos dziwnie odechcialo.

  35. Zdjęcie profilowe Alfer
  36. Zdjęcie profilowe
  37. Zdjęcie profilowe
  38. Zdjęcie profilowe blaxs
  39. Zdjęcie profilowe Alfer
  40. Zdjęcie profilowe Dariog66
    Dariog66

    Skladem który Wenger zabiera do Niemiec udowadnia po raz kolejny jak bardzo jest konserwatywny Jak ciezko mu wyciagac wnioski.Nie mpotrafi zaryzykowac zagrac Va Bank .Walcuje ciagle to samo i to samo az mozna sie po…. Dalczego nie da szans innym ? zawsze mlódych lansowal a teraz jak zawodza w wiekoszsci jego konie to az sie prosi!!! Skonczy sie ,oczywiscie dzisiaj jak zawsze i bezi stekal w mediach swoje wywody.Naprawde jego czas minal To nie pustynia Nie tylko Wenger istnieje Sa menagerowie mlodsi i bardziej wyrazisci WIEC PROSZE O ZMIANY!!!

  41. Zdjęcie profilowe
  42. Zdjęcie profilowe
  43. Zdjęcie profilowe
  44. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    dariog…
    Cóz, jak widac wpisujesz sie w poczet tych, którzy wyznaja zasade iz zmiana managera bedzie miala bezposredni i szybki wplyw na wyniki Arsenalu. Niestety… zycie nie jest takie proste. Pisalem dosc dlugi tekst na ten temat… i oczywiscie zgadzam sie, ze konserwatyzm Wengera w sprawach kadrowych i taktycznych jest niepojety, ale przyczyny zlych wyników lezy równiez gdzie indziej.
    Po za tym. Jak wyliczyli "statystycy" jest to najslabszy start kanonierów za kadencji Wengera. Z drugiej jednak strony nalezy jednak pamietac, ze do lidera tracimy "zaledwie" 9 punktów. I mnie osobiscie nie martwi obecna pozycja w lidze, a raczej styl który spowodowal, ze te pozycje zajmujemy.

  45. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    Pomijajac kwestie… przeczuc co do wyniku.
    Przegladam rózne strony dotyczace kanonierów i widze, ze wiekszosc z uczestników "zycia publicznego" ma swój pomysl na zestawienie skladu, a jednoczesnie zmiane ustawienia. Zastanawiam sie jednak (pomijajac kwestie umiejetnosci gry na przypisanej pozycji), czy ktos to w ogóle analizowal. :D
    Odnosze bowiem wrazenie, ze wypisywanie wrzutek typu 4-4-2 itp. nie jest podparte zadna analiza dostepnych zawodników. Niestety wydaje mi sie, ze wiekszosc z nas podpiera sie raczej wlasnym "widzi mi sie".

  46. Zdjęcie profilowe
  47. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Ale to co mnie osobiscie drazni najbardziej, bo ja rozumiem np. ze Fabregas i Nasri w zeszlym sezonie nawet jakby zostali to wiele by sie nie zmienilo, bo mimo iz srodek funkcjonowal róznie, to jednak nie byl to nasz najwiekszy problem. Ale teraz naszym jedynym problem jest skutecznosc. MU traci duzo bramek ale strzela jeszcze wiecej i dzieki temu sa na pierwszym.
    My problemu ze strata nie mamy, brakuje choc ciutki, naprawde niewiele wiekszej skutecznosci niz mamy obecnie. Taka napewno zapewnilby Robin. I to mnie wlasnie wkurza, ze nie poczekal jeszcze rok :)
    Wiem, ze to jest takie zludne, ze rok ze jeszcze jeden i tak w nieskonczonosc. Ale jak pokazuje rzeczywistosc, jestem PEWIEN, ze gdyby Robin zostal to naprawde szanse na 1. miejsce po 10 kolejkach bylyby bardzo realne.
    W pierwszych dwóch meczach gole wtedy napewno by byly. Bo Robin Arsenal zna, a Poldi, Giroud i Cazorla(czyli cala nasza ofensywa) byla nowa i nie funkcjonowalo to jeszcze tak jak powinno.
    A wiec 4pkt. wiecej by juz byly. Czyli 19 i 4 miejsce.
    Z Norwich spokojnie bysmy wygrali, bo przewage mielismy, braklo tylko pomyslu na wykonczenie. Czyli kolejne 3pkt.
    I juz by bylo 22 z City mysle, ze tez mozna bylo o zwyciestwo sie pokusic, a z Chelsea chocby na remis.
    A pamietac trzeba, ze Robin bylby nasz a wiec MU by tylu pkt. nie mialo ile ma teraz.

  48. Zdjęcie profilowe
  49. Zdjęcie profilowe
  50. Zdjęcie profilowe
  51. Zdjęcie profilowe
  52. Zdjęcie profilowe
  53. Zdjęcie profilowe
  54. Zdjęcie profilowe
  55. Zdjęcie profilowe
  56. Zdjęcie profilowe
  57. Zdjęcie profilowe
  58. Zdjęcie profilowe
  59. Zdjęcie profilowe
  60. Zdjęcie profilowe pelczi
  61. Zdjęcie profilowe Moonwalker
  62. Zdjęcie profilowe Leonidas
  63. Zdjęcie profilowe
  64. Zdjęcie profilowe wva
  65. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    Arsenal
    Mannone, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Arteta, Wilshere, Cazorla, Podolski, Walcott, Giroud

    Lawka rezerwowych
    Shea, Santos, Djourou, Jenkinson, Coquelin, Arshavin, Chamakh

    Schalke
    Unnerstall, Howedes, Uchida, Fuchs, Matip, Holtby, Afellay, Jones, Neustader, Farfan, Huntelaar

    Lawka rezerwowych
    Hildebrand, Papadopoulous, Kolasinac, Hoger, Moritz, Draxler, Marica

  66. Zdjęcie profilowe Moonwalker
    Moonwalker

    Arsenal
    Mannone, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Arteta, Wilshere, Cazorla, Podolski, Walcott, Giroud

    Lawka rezerwowych
    Shea, Santos, Djourou, Jenkinson, Coquelin, Arshavin, Chamakh

    Schalke
    Unnerstall, Howedes, Uchida, Fuchs, Matip, Holtby, Afellay, Jones, Neustader, Farfan, Huntelaar

    Lawka rezerwowych
    Hildebrand, Papadopoulous, Kolasinac, Hoger, Moritz, Draxler, Marica
    twitter

  67. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz