Wenger: Musimy ustabilizowac forme

Aktualności 14 Komentarze

Arsene Wenger twierdzi, iz Arsenal musi jak najszybciej ustabilizowac swoja forme i wrócic na wlasciwe tory. Francuz dodal, ze mecz z Schalke bedzie ku temu doskonala okazja.

Kanonierzy w ostatnich pieciu mieczach przegrywali az trzy razy. Do tej niezbyt optymistycznej statystki nalezy wliczyc takze porazke z Schalke na Emirates.

Po ostatnim meczu, w którym The Gunners ulegli Manchesterowi United, Wenger chce, aby jego zespól zwyciezyl na Veltins Arenie.

– Nasza dyspozycja jest bardzo zastanawiajaca, poniewaz poczatek rozgrywek byl obiecujacy. Niestety, pózniej mielismy spadek formy, na dodatek zbieglo sie to z trudnym terminarzem. Musimy ja ustabilizowac najszybciej jak tylko sie da. Musimy tez wziac odpowiedzialnosc za porazke na Old Trafford. Sytuacja w tabeli wymusza na nas to, ze jesli marzymy o pierwszym miejscu, musimy pokonac Schalke. Nasza sytuacja nie jest zla, ale z Niemiec chcemy wywiezc dobry rezultat – zaczal Wenger.

Francuz mówi, iz jego druzyna nie bedzie rozpamietywac porazki z United. Arsenal ma zmazac plame z Old Trafford zwyciestem na Veltins Arenie.

– Analizowalismy i obejrzelismy ten mecz, takze porozmawialismy nim. Wiemy, iz nasz wystep byl daleki od doskonalosci. To jest jedyna droga do wziecia odpowiedzialnosci za to spotkanie. Liczymy, ze poprawimy nasza gre juz we wtorek – zakonczyl Francuz.

Komentarze 14

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe domin
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    @mahiong
    Z poczatku-mówisz o tych dwóch zjebanych remisach:)
    To co mnie zalamuje to fakt ,ze to nie jest tak,ze to tylko my tu widzimy co sie dzieje i cos próbujemy na to zaradzic.
    Oni po kazdym meczu maja analize video i stary im pokazuje jak dzieciom co odpierdal…a ,a oni i tak po raz kolejny i kolejny wychodza i klepia to samo.Przeciez to idzie ochuj…c,a najgorsze jest to,ze nic nie wskazuje na poprawe.Nawet wymiana jednej pozycji wymuszona kontuzja gówno da,bo co mecz sa 2 zmiany i tak gówno to daje.Tu trzeba troche odwagi wpuscic kota czy poldka na szpice Arsze na skrzydlo.
    Ryzyko jest zadne,bo jak mamy kolejny raz dac dupy to dajmy jej zupelnie innym ustawieniem,bo wtedy chociaz beda wyczerpane jakies kolejne mozliwosci,a nie gra-Smuda a nuz sie uda.O mlodych z rezerw juz nie wspominam,bo grzybek jest za stary na takie szalenstwa.

  10. Zdjęcie profilowe Vebber
  11. Zdjęcie profilowe
  12. Zdjęcie profilowe
    NightGunner

    chlopie jaka forme? pierw trzeba jakas miec… najbardziej mnie zabija w tym sezonie vermalen, taki zawodnik a poprostu nie poznaje goscia, wali takie gowno ze gdyby nie byl kapitanem to chyba jogurt by lepiej gral… no ale coz, jak koleszka widzi ze znow 2 najlepszych odchodzi z klubu to mysle ze jest to w huj demotywujace… i tyle…

  13. Zdjęcie profilowe tommy
  14. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz