Wilshere: Czuje sie idealnie w Arsenalu

Shaman Aktualności 32 Komentarze

Jack Wilshere oswiadczyl, ze nigdy nie chcialby odejsc z Arsenalu. Przyrzekl, ze nigdy nie pójdzie w slady kogos takiego jak Cesc Farbregas, który opuscil klub. Stwierdzil, ze chce nasladowac bylego kapitana Kanonierów Tony’ego Adamsa.
Tony Adams rozegral w barwach londynskiego klubu 650 spotkan i czterokrotnie zdobyl z nim mistrzostwo Anglii.
– Moja rodzina jest oddalona 20 minut od boiska, na którym trenuje i 60 minut od Emirates Stadium, co jest dla mnie idealne. Cesc chcial wrócic do domu. Moim domem jest Arsenal. Cesc chcial wrócic do swojej rodziny i przyjaciól. Moja rodzina i przyjaciele sa oddaleni 20 minut drogi stad. To idealne – powiedzial Wilshere.
– Rozegralem 39 meczów w Premier League, co jest niczym, kiedy spojrzysz na graczy takich jak Tony Adams i to ile spotkan rozegral. To jest cos, do czego daze

 

Jack Wilshere oswiadczyl, ze nigdy nie chcialby odejsc z Arsenalu. Przyrzekl, ze nigdy nie pójdzie w slady kogos takiego jak Cesc Farbregas, który opuscil klub. Stwierdzil, ze chce nasladowac bylego kapitana Kanonierów, Tony’ego Adamsa.

 

Tony Adams rozegral w barwach londynskiego klubu 650 spotkan i czterokrotnie zdobyl z nim mistrzostwo Anglii.

 

Moja rodzina jest oddalona 20 minut od boiska, na którym trenuje, i 60 minut od Emirates Stadium, co jest dla mnie idealne. Cesc chcial wrócic do domu. Moim domem jest Arsenal. Cesc chcial wrócic do swojej rodziny i przyjaciól. Moja rodzina i przyjaciele sa oddaleni 20 minut drogi stad. To idealne – powiedzial Wilshere.

 

Rozegralem 39 meczów w Premier League, co jest niczym, kiedy spojrzysz na graczy takich jak Tony Adams i na to, ile spotkan rozegral. To jest cos, do czego daze.

 

Komentarze 32

  1. Zdjęcie profilowe Szymo19
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  12. Zdjęcie profilowe
  13. Zdjęcie profilowe
  14. Zdjęcie profilowe
    Marglax

    Mówic moze, jak za 10 lat nie odejdzie to spoko. Fabregas i Van Persie tez mieli kochac Arsenal, miec idealnie. Ich rodziny tez mieszkaly w Londynie, a mimo to odeszli. Moze z nim bedzie inaczej, wychowanek itp, ale chyba pamietacie co odwalil Cole?

  15. Zdjęcie profilowe maciaslobez
  16. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  17. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
  18. Zdjęcie profilowe
  19. Zdjęcie profilowe GregKMP
  20. Zdjęcie profilowe
  21. Zdjęcie profilowe MattiAFC
    MattiAFC

    @GreenUp
    Fabregas po prostu wykorzystal sytuacje, która mu sie nadazyla, wiec nie dziwie sie ze wykorzystal a potem odszedl do klubu blisko jego domu. Tylko za zle ma sie sposób w jaki to zrobil ale odnosnie reszty to go rozumiem.
    Natomiast Robin to on zawsze ukazywal siebie jako fana The Gunners, chrzanil o swoim przywiazaniu i mówil ze to dla niego zaszczyt byc kapitanem takiego klubu, a jako kapitan nie odchodzi sie z klubu w którym jako fan doskonale wiedzial jaka jest sytuacja miedzy nami a United ;)

  22. Zdjęcie profilowe arekkks
  23. Zdjęcie profilowe Kayamhamar
  24. Zdjęcie profilowe
  25. Zdjęcie profilowe
    kanonier9555

    Super ze chce grac z nami i dla nas ale poczekajmy jak przyjda oferty z lepszych klubów typu Real Muly czy Barca i jak wtedy sie zachowa a przede wszystkim jak sie zachowa nasz cudowny zarzad jak beda mieli mozliwosc zarobienia 30 mln to jest pytanie

  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe
  28. Zdjęcie profilowe
  29. Zdjęcie profilowe zlatan
  30. Zdjęcie profilowe test321321
  31. Zdjęcie profilowe mizinsky
    mizinsky

    Rewelacja :) Nie tylko przywiazanie do klubu duchowe, ale i praktyczne :) Licze, ze zostanie legenda, a Arsenal nie bedzie sie go chcial pozbyc.
    Jest Anglikiem, wychowankiem, ma ogromny talent i jest waleczny.
    Chcialbym, zeby przejal w przyszlym sezonie opaske kapitanska, ale jak to zrobic. Moim zdaniem opaska u Vermalena bedzie problemem. Bo nie gra tak samo jak przed kontuzja, i po prostu przydalby sie ktos lepszy w 1. skladzie. Ale opaska mu to gwarantuje

  32. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz