"Arsenal wciaz bedzie tracil najlepszych zawodników"

Matt Aktualności 29 Komentarze

Napastnik Tottenhamu, a w przeszlosci zawodnik Arsenalu – Emmanuel Adebayor – jest zdania, ze Kanonierzy w dalszym ciagu beda tracic swoich najlepszych zawodników, jesli jak najszybciej nie zmienia polityki transferowej.

 

Druzyna Adebayora przegrala w sobote z Kanonierami az 2:5, a Togijczyk byl jednym z antybohaterów tego spotkania – jeszcze w pierwszej polowie wylecial z boiska po brutalnym faulu na Santim Cazorli.

 

28-latek zaatakowal jednak polityke Arsenalu, przez która, wedlug niego, The Gunners regularnie traca najlepszych zawodników.

 

– Wielu najlepszych graczy zostawilo Arsenal w ostatnich latach. Klasowi zawodnicy zazwyczaj w takich sytuacjach mówia: „Mysle, ze mamy szanse wygrac tytul, jesli sprowadzimy jednego albo dwóch dobrych graczy.” Wiadome jest jednak, ze transferów nie bedzie. Jesli to sie nie zmieni, Arsenal wciaz bedzie tracil najlepszych pilkarzy. Ja równiez myslalem, ze z Arsenalem moge wygrywac trofea – mówil Adebayor.

 

– Nie wiem czy to wina trenera, czy kucharza klubowego, ale nikt jeszcze nie wzial w tym klubie pod uwage tego, co mówia kibice i sami zawodnicy. Nikt tam sie nie liczy z ich zdaniem.

 

– Jesli wiec jakis zawodnik Arsenalu zagra dobry sezon, to nie zdziwcie sie, jesli jeszcze latem znajdzie sobie nowy klub – dodal.

Komentarze 29

  1. Zdjęcie profilowe airafc
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe jarek_galazka
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe blaxs
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe Thiago4
  9. Zdjęcie profilowe Rosomak
  10. Zdjęcie profilowe rosicky7
  11. Zdjęcie profilowe rosicky7
  12. Zdjęcie profilowe rosicky7
    rosicky7

    niestety Panowie lecz ten czlowiek ma racje.
    Patrzcie, ze zawodnik który w Arsenalu ma swietny sezon odchodzi od razu po nim, cesc 1.fabregas
    2. Nasri
    3. Song
    4. v.Persie

    i teraz 5. Theo Walcott ten sezon nalezy do niego czyli odejdzie przez wengera a nastepny bedzie cazorla potem wilshere itp "to Arsenal tu juz nie pograsz wiecej niz 4 lata"…

  13. Zdjęcie profilowe
    kamilo8955

    no moze po Van persie-m nie jest do strzela. A Theo nie odejdzie!! Ja wam to mówie!A co to reszty najbardziej zal Cesca kochalismy go a On gra takie gówno w Barcelonie i jeszcze mydli sobie sam oczy mówiac ze w Barcelonie stal sie lepszym pilkarzem

  14. Zdjęcie profilowe Alfer
  15. Zdjęcie profilowe domin
  16. Zdjęcie profilowe
  17. Zdjęcie profilowe Thiago4
  18. Zdjęcie profilowe
  19. Zdjęcie profilowe
  20. Zdjęcie profilowe kubaiz
  21. Zdjęcie profilowe
  22. Zdjęcie profilowe
  23. Zdjęcie profilowe Thiago4
    Thiago4

    @Ars no to tez wzialem pod uwage… Ale Cesc naprawde sie poprawil jesli chodzi o gre ofensywna. A co do tego, ze nikt w klubie nie bierze pod uwage zdania kibiców i zawodników to tylko potwierdzeniem jest sytuacja RvP. Ponoc powiedzial Wengerowi co chce zeby sie zmienilo i kogo klub powinien kupic… No to go sprzedali 😐

  24. Zdjęcie profilowe
  25. Zdjęcie profilowe
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe
  28. Zdjęcie profilowe wenoom123
  29. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz