Wenger: Wilshere bedzie strzelal bramki

Barciur Aktualności 6 Komentarze

Arsene Wenger twierdzi, ze Jack Wilshere nie powinien martwic sie o strzelanie bramek, gdyz one przyjda wraz z doswiadczeniem.

Na poczatku swojej kariery, w druzynie mlodziezowej Wilshere strzelal wiele bramek, wiec Wenger jest przekonany, ze pomocnik bedzie regularnie strzelal tez w pierwszej druzynie Arsenalu.

Bramki przyjda, spokojnie. W pierwszym sezonie mial na tym punkcie obsesje. No, moze to troche przesada. Byl zawiedziony, ze nie strzelil wiekszej ilosci bramek. Skupia sie na tym, co wazne w pomocy: bronic dobrze, sklejac gre zespolowa i dzieki temu, znajdzie sie tez w sytuacjach strzeleckich. Pokazal to wczoraj – powiedzial Wenger.

Celebracja bramki na Emirates Stadium pokazala duzo radosci. Wenger oczekiwal powrotu Wilshere’a, ale przyznaje, ze myslal, ze wróci w styczniu.

To swietne. Zawsze mówilem, ze jesli Jack wróci w styczniu, to bedzie dobrze. Wrócil duzo szybciej. Dobrze jest widziec, ze moze grac duzo i te gry przyswajac. Nie zapominajcie, ze nie gral 17 miesiecy, wiec musimy byc ostrozni – dodal.

Komentarze 6

  1. Zdjęcie profilowe Amadi90
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz