Wilshere: Nowa umowa tylko dzieki Wengerowi

Gerwazy Aktualności 12 Komentarze

Jack Wilshere powiedzial, ze obecnosc Wengera w Arsenalu to glówny powód podpisania przez niego nowej umowy z Arsenalem.

 

Mlody Anglik to jeden z pieciu Brytyjczyków, którzy zwiazali sie z Arsenalem na dluzej tuz przed Swietami.

 

W czasach, gdy Wenger jest krytykowany przez fanów bardziej niz kiedykolwiek, Wilshere okazal czysty przejaw szacunku w stosunku do menedzera, który nadal kieruje druzyna.

 

– Zawsze byl przy mnie – powiedzial Wilshere dla oficjalnego magazynu Arsenalu.

 

– Uwierzyl we mnie, gdy mialem 18 lat i byl ze mna przez caly okres trwania kontuzji.

 

Wiedzial, ze jedyna rzecza, która uczyni mnie lepszym, jest gra, zawsze obstawal za mna. Musze mu za to podziekowac i oczywiscie – nowa umowa to w wiekszosci jego zasluga.

 

– Tu jest mój dom, rodzina mieszka 20 minut od placu treningowego i wszyscy znajomi sa stad. Zostalem wychowany w tym klubie i decyzja o przedluzeniu umowy byla prosta. Mamy tez Coquelina i Ramseya – trzymamy sie razem i rozwijamy sie w miare zdobywania doswiadczenia.

 

– Jestem tu szczesliwy. Podpisalem dlugoterminowa umowe, nie mam jeszcze 21 lat i widze tu swoja przyszlosc. Mamy dobry plon mlodych graczy z Wielkiej Brytanii.

 

Alex Oxlade-Chamberlain ma 19 lat, ja mam 20, Carl Jenkinson ma 20, a Kieran Gibbs 23 lata. Majac 25 lub 26 lat, osiagasz swój szczyt i dlatego chcemy tu byc. Chcemy cos stworzyc i chcemy wygrywac razem trofea dla Arsenalu.

Komentarze 12

  1. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  2. Zdjęcie profilowe domin
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe domin
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe arekkks
  7. Zdjęcie profilowe blaxs
  8. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @t0my

    L’pool mimo triumfu w LM potrafil zrobic z siebie sredniaka. A my mimo wszystko ciagle w TOP4, ciagle awans z grupy LM(czego nie potrafi City, a i United zdarzylo sie nie wyjsc), a nie trzeba przypominac jakich mamy pilkarzy.
    Skoro nie stac nas na pilkarzy za 50mln to TOP4 juz jest jak trofeum.
    Kazdy kibic Arsenalu chce by The Gunners cos wygrali, ale skoro petrodolary weszly w gre i triumf bez kasy teraz nie jest prosty(zeby nie powiedziec "niemozliwy") to nawet takie drobnozdki jak TOP4 czy 13 razy pod rzad LM sa sukcesem. Jedyne co jest mozliwe do zdobywania to CC, tylko ze jakbysmy nawet to wygrywali, to by dalej bylo ze Arsenal ciota, a CC to za malo.
    Real nawet 1/8 LM przez 8 lat nie potrafil przejsc, a my w tym czasie finaly, pólfinaly, cwiercfinaly, a pilkarzy do dyspozycji slabszych niz Real.

  9. Zdjęcie profilowe domin
  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe domin
  12. Zdjęcie profilowe ginn
    ginn

    on tez za 5 latodejdzie jak bedzie tak jak do tej pory zarzad postepowal nie ma znaczenia czy to wychowanek czy nie czy te 7 lat corocznych wyprzedazy skladu nic was nie nauczyly w arsenalu mozna kupic kazdego wystarczy tylko rzucic kase na stól i bierz co chcesz nie mamy zadnych filarów zespolu bo filary zespolu powinny zostawac chociazby ktos za nich 100 mln dawal a u nas song z 3letnim kontraktem za 19 mln euro poszedl najlepszy asystujacy w druzynie zostal sprzedany bez mrugnieci okiem do kad ten arsnal zmierza

Dodaj komentarz