Wenger: Chcemy kontynuowac taka forme

Mieszko Aktualności 61 Komentarze

Oto zapis z konferencji po wygranym 5:1 meczu z West Hamem:

 

O wystepie wedlug planu:

 

– Tak, dobrze odreagowalismy. Ogladajac mecz z Chelsea czulem, ze w drugiej polowie dzialo sie cos bardzo interesujacego. Dzisiejszego wieczora kontynuowalismy taka gre. W pierwszej polowie kontrowalismy sytuacje, ale West Ham byl grozny w kontratakach i stalych fragmentach. Zostalismy ukarani.

 

– W drugiej polowie od poczatku zaczelismy stwarzac okazje i narzucilismy bardzo wysokie tempo. Bylo swietne poruszanie sie, swietna jakosc ostatnich pilek i gry kombinacyjnej. Oczywiscie, dopóki Potts nie doznal kontuzji. Potem mecz sie tak jakby zakonczyl, poniewaz gralismy 11 przeciw 10 i bylo 5:1. Koncówka byla mniej ciekawa.

 

O zawodnikach bioracych odpowiedzialnosc:

 

Nigdy nie czulem, ze gracze nie wiedza, jak to jest wazne. Bylem bardziej zmartwiony tym, ze druzyna zaciagala hamulec podczas spotkan z wielkimi zespolami. Jednak teraz maja fantastyczna mentalnosc i dobra jakosc. Taka dyspozycje chcemy pokazywac do konca sezonu.

 

O Lukasie Podolskim:

 

– Zagral wybitny mecz. Zdobyl bardzo wazna bramke. Wyszlo mu nieprawdopodobne uderzenie, poniewaz bramkarz nie mial szans. Oczywiscie dogral tez dwie wazne pilki. Nowoscia jest nasza bramka z rzutu roznego. To bylo niezwykle.

 

O poczatkowej stracie do rywala:

 

– Przy wyniku 0:1 pozwolenie na strate drugiego gola moze ulozyc mecz. To przypominalo poprzedni mecz z West Hamem. Wtedy mielismy bramke straty i wygralismy 1:3. Taka jest Premiership. Kazdy kazdemu moze strzelic bramke i wszyscy maja klopoty, dopóki nie daja z siebie wszystkiego.

 

O zatroskaniu po pierwszej polowie:

 

– Tak, czulem ze przed nami ciekawy test. Kontynuowalismy swój styl gry. Nie moglem przewidziec, ze strzelimy piec goli. Wazne bylo dla nas wyrównac przed przerwa i sprawdzic, czy West Ham zdola kontrolowac mecz. W srodku pola kryli nas indywidualnie, wiec mialem nadzieje, ze beda mieli problemy do samego konca.

 

Czy Podolski rozegral swoje najlepsze spotkanie:

 

– Mial tez bardzo dobry mecz na Upton Park. Dzisiaj zaliczyl najskuteczniejsza gre, poniewaz wzial odpowiedzialnosc w chwili, gdy tego potrzebowalismy. Mam kilku kandydatów do grania w ataku, lecz sadze, ze lewa strona to dla niego najlepsza pozycja.

 

O Thomasie Vermaelenie:

 

– Ma problem z kostka. Zostal kopniety i troche sie skrecila. Watpie, czy zagra w sobote, ale to nic powaznego.

 

O potencjalnych transferach:

 

– Nie mam nic do powiedzenia. Wlasnie dlatego mam krótsza konferencje – przede mna troche pracy!

Komentarze 61

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe blaxs
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    przeciez ten mecz byl praktycznie jak z chelsea i city.. 1 polowo wyraznie slabsza od drugiej..

    ramsey mi sie podobal.. ladnie laczyli gre z cazorla..

    1 gol to fajna kurwa byla.. co ci obroncy i pomocnicy zrobili.. giroud zrobil to co do niego nalezalo.. wybil gale.. a ci zamiast doskoczyc na raz to pozwolili oddac strzal

  11. Zdjęcie profilowe
  12. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    captain…
    Sugeruje przesledzic prawidlowe ustawienie zawodników w trakcie rzutu roznego. Giroud wybil pilke która spadala na srodek pola karnego. Zgodnie ze sztuka przed polem karnym powinni znajdowac sie zawodnicy Arsenalu, którzy taka pilke powinni wybic dalej.
    Nie wiem… sugerujesz, ze mial ja glowa wybic w aut, na rzut rozny czy na polowe przeciwnika? A moze przyjac na klate i wyprowadzic kontre.
    Zawalilo ustawienie i zawodnicy asekurujacy linie pola karnego.

  13. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    captain…
    Sugeruje przesledzic prawidlowe ustawienie zawodników w trakcie rzutu roznego. Giroud wybil pilke która spadala na srodek pola karnego. Zgodnie ze sztuka przed polem karnym powinni znajdowac sie zawodnicy Arsenalu, którzy taka pilke powinni wybic dalej.
    Nie wiem… sugerujesz, ze mial ja glowa wybic w aut, na rzut rozny czy na polowe przeciwnika? A moze przyjac na klate i wyprowadzic kontre.
    Zawalilo ustawienie i zawodnicy asekurujacy linie pola karnego.

  14. Zdjęcie profilowe
  15. Zdjęcie profilowe
    CaptainVantastic10

    sebastianf,
    Zdaje sie, ze to Ty nie przesledziles ustawienia zawodników. W momencie wykonywania stalego fragmentu gry w polu karnym znajdowali sie wszyscy zawodnicy Arsenalu. Kto mial ja wybic? Zawodnicy West Hamu mieli ja wycofac do bramkarza i rozpoczac atak pozycyjny? Twoim zdaniem wybicie pilki przed pole karne jest wlasciwa decyzja? Wiadomo, ze przeciwnicy zawsze tam stoja, czekajac na futbolówke. Logiczne jest, ze wybija sie ja do boku, bo z tego sektora boiska istnieje najmniejsze zagrozenie.

  16. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    to czemu tam naszych zawodników nie bylo? skoro sa tam przeciwnicy to my te powinnismy tam byc… równie dobrze giroud mógl zagrac pod nogi wykonawcy rogu i potem tez by byly pretensje.. mógl tez to olac i isc se na piwo.. a co nie stac go?….

    a moje pytanie do bardziej ogarnietych… kto przejal opaske kapitana po zejsciu vermy bo nie zauwazylem.. gdyby to jacek to pewnie byly by jakies glosy na ten temat..

  17. Zdjęcie profilowe
  18. Zdjęcie profilowe
    CaptainVantastic10

    Wybijanie pilki przed pole karne to szkolny blad. Od kiedy Wy sledzicie pilke nozna? Opaske mial Wilshere slepcze.
    Porównaj warunki fizyczne Walcotta i Giroud i wtedy odpowiedz sobie na pytanie dlaczego Francuz lepiej radzi sobie w defensywie.

  19. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    no i wychodzi ze giroud lepiej by sobie radzil w glówce i lepiej w walce fizycznej… fajnie.. ale walcott nie odbierze pilki… dlaczego? bo jest na tyle glupi.. lub leniwy ze jak podbiegnie do przeciwnika to nie spróbuje mu jej odebrac tylko podejdzie i poczeka az ten ja komus odda.. to na chuj podbiega do przeciwnika.. zeby na niego spojrzal? walcott jest czescia druzyny..a wiec powinien druzynie pomagac a nie "symulowac" gre (w obronie)

    wilshere.. dzieki..

    no i prosze argument zostal ominiety… gdyby giroud wybil do boku.. to wybil by pod nogi wykonujacego rogi.. byla by powtórka wrzutki i zalózmy gol.. co by bylo.. hejt na oliviera bo ZLE wybil…
    blad szkolny? idac ta logika.. nie wybija sie pilki pod nogi przeciwnika… :P no i kolo sie zamyka..

    http://www.dailymotion.com/video/xwzdhj_­arsenal-5-1-west-ham-united-23-01-2013-w­ww-goalsandsoccer-com-goals-and-highligh­ts_sport?start=3#.UQFsVmeMgdU
    nazi zawodnicy nie mieli prawa tak stanac.. staneli wszyscy w lini.. 1 zawodnik byl gdzies tam ustawiony na 8 metrze.. tam gdzie byl przeciwnik.. gdzie spadla pilka powinny byc ze 3 osoby na tyle.. by zareagowaly natychmiastowo

    malo tego.. widac jak na dloni.. giroud podskoczyl/wyskoczyl wybil pilke.. wyladowal i od razu biegl w strone przeciwnika.. nic dziwnego ale spójrzcie na cala reszte.. on mimo iz wystartowal prawie najpózniej to i tak byl najblizej ze wszystkich do goscia który strzelal..
    z tego co tam widze to byl cazorla kilka m od niego.. tylko ze on mial raczej na uwadze krótkie rozegranie rogu… wiec kogos zabraklo..

  20. Zdjęcie profilowe
    evilon

    troche to smieszne ze ramsey lepiej sie spisywal od artety gdy ten jest kontuzjowany.Szanuje artete jest bardzo dobry w defie ale zapomnial chyba w tym sezonie jak sie gra ofensywnie.Fajnie bedzie bynajmniej rywalizacja o miejsce w skladzie

  21. Zdjęcie profilowe
  22. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    Z góry przepaszam za bledy, ale pisze z telefonu. Nie moglem jednak uniesc "powalajacej" analizy ustawienia zespolu dokonanej przez capitana…
    Rozumiem, ze wedlug Ciebie normalnym jest brak zawodników przy linii pola karnego w trakcie rzutu roznego? Gratuluje zmyslu trenerskiego!
    Rozumiem równíez, ze po takim wybiciu pilki glowa obce Ci jest jak najszybsze wyjscie spod bramki? Gratuluje po raz kolejny.
    Twoja sugestia zmierza do tego iz broniac rzut rozny zespól ma stac jak "koly" i liczyc na ultra dalekie wybicie pilki. I jeszcze cala defensywa i pomocnicy patrza jak napastnik im sam wszystko wybroni. Niestety ustawienie i szybkie wyjscie to podstawa w takich sytuacjach.

  23. Zdjęcie profilowe
    CaptainVantastic10

    Powtórze sie – pilke wybija sie do boku.
    Nie ma powodu drazyc tego tematu, bo ten blad jest oczywisty.

    Argument zostal ominiety… Boze. Boisko jest dluzsze niz 5 metrów. Jest male prawdopodobienstwo, ze trafi sie pilka w zawodnika, który stoi przy choragiewce. Nawet jesli sie ta sztuka uda, prawdopodobnie bedzie kolejne dosrodkowanie, a nie bezposredni strzal na bramke.

  24. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
  25. Zdjęcie profilowe
    CaptainVantastic10

    Przy linii pola karnego znajdowalo sie 2 zawodników.
    Tak szybko wychodzili, ze w momencie strzalu znalezli ok. 5 metrów od strzelca.
    Grales kiedykolwiek w pilke nozna? Pobiegales troche? Moze nie, bo korytarze w kancelarii pewnie waskie. Wybicie pilki przed pole karne to podstawowy blad. Nawet dzieci ucza, wybijania pilki do boku, a zdaje sie, ze Giroud to profesjonalista.

  26. Zdjęcie profilowe
    huberto12

    "Chcemy kontynuowac taka forme" to jest mozliwe panie Wenger tylko musisz wzmocnic obecna 11 tak by rotowac skladem. Moim zdaniem potrzebujemy dwóch graczy, waleczny pomocnik i skrzydlowy. Mysle ze w obronie kaplicy nie ma wiec Wenger nie bedzie jej na razie wzmacnial. Najlepiej kupic graczy którzy mogli by równiez zagrac w LM, wiec proponowalbym Mousse Sissoko kogos z tej trójki Adela Taarabta, Nicolasa Gaitana lub Ben Arfe :D co wy na to ?

  27. Zdjęcie profilowe
  28. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    Captain…
    Oszczedz sobie tak zenujacych "wycieczek". "Waskie" jak widac to masz spojrzenie na swiat. Nawiazujac do Twojego stylu, a patrzac na Twoje argumenty ich stosowanie i styl mòglbym zadac pytanie… Czy po za kopaniem pilki robisz cos jeszcze? Czytasz cos powazniejszego?
    Wiec sugeruje bys nam oszczedzil tego typu "tekstów". Odpowiadajac na Twoje pytanie. Biegalem i gralem. Oczywiscie, ze dla mnie to byla zabawa, a kluby bielskie. Robilem to jednak 9 lat w klubie, a do dzisiaj na hali lub orliku. Zapewne w przeciwienstwie do Ciebie nie siegnal po mnie Real ani reprezentacja Polski.

  29. Zdjęcie profilowe
  30. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    no i widzisz… GDYBY zawodnicy stali tam gdzie powinni.. czyli tych kilku okolo 16 m to ta pilka nie trafilaby pod jego nogi.. oczywisty blad obronców/pomocników.. tych którzy mieli tam stac..
    przeciez ile razy obroncy wybijaja takie cos byle z dala od bramki? no prosze cie… blad ustawienia.. przede wszystkim

    huberto
    jak dla mnie.. 1 nie.. 2 nie wiem jak gra:P ale nazwisko cos mi mówi.. 3 jak najbardziej^^

    bali nie chodzi juz o odbiór napastnikom.. tylko ze jak on jest na skrzydle.. to ma tez obowiazki w defensywie.. co z tego ze dogoni przeciwnika.. co z tego ze zagrodzi mu droge po lini.. kolo wezmie sklepie i po ptakach.. w ostatnich 2..moze 3 meczach walcott tak byl robiony, wczoraj takze stanal owszem wywarl presje.. gosc wzial sklepal a walcott "zapomnial" ze gosc sie nie rozplynal w powietrzu..
    Panie walcott zaangazowanie w gre i myslenie na boisku.. nic wiecej ni wymagam od Pana.. to da 5 do lansu:P a tak serio to te 2 rzeczy.. raz ulatwia druzynie gre.. a dwa.. bedzie mial na swoim koncie spokojnie 50% bramek wiecej..

    arteta ma jednak nieco inne zadania na boisku:) poza tym warto go miec swietnie sie ustawia to i mlodzi skorzystaja.. a sam w najblizszym meczu dalby cazorli odpoczac a ramsey niech zapierdala

  31. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    captaim.. wez obadej se ta bramke.. zobacz jak stali obroncy wraz z pomocnikami.. mielismy walcotta nieco po boku i sattiego po drugiej stronie.. w srodku pusto.. tam mial ktos byc na tyle blisko by doskoczyc..

    ile razy i to juz nie u nas.. obroncy cos takiego wybijaja w ten sposób.. i gol nie pada bo zawsze ktos jest na przedpolu..

  32. Zdjęcie profilowe
    yay

    @CaptainVantastic10
    Giroud zrobil dobrze, to nie jego wina.;)
    Poza polem karnym ma stac min. jeden zawodnik, nikogo nie bylo… A jakby wybil pilke na bok, przeciwnik by przeja zrobil dosrodkowanie, Giroud znowu wybija na bok, rywal przejmuje pilke, dosrodkowuje, Giroud jeszcze raz wybija pilke na bok, rywal przejmuje, robi dosrodkowanie, i tak przez 45 min…

  33. Zdjęcie profilowe
  34. Zdjęcie profilowe
  35. Zdjęcie profilowe
  36. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    zawalila formacja defensywna.. w tym wypadku glównie ci co mieli stac.. co kolwiek by giroud nie zrobil przy TAKIM USTAWIENIU zawodników.. to pilka padla by lupem przeciwnika……..

    hazard powinien dostac kare taka zeby zabolala zarówno go jak i klub… +5 meczy w lidze i pucharach.. fakt.. mody ciulsko sie zachowal.. ale on nie mial prawa go kopac.. nawet jakby mu pokazal puloka czy ci**- w zaleznosci co tam ma.. nie mialby prawa go kopac…

  37. Zdjęcie profilowe
  38. Zdjęcie profilowe
  39. Zdjęcie profilowe
  40. Zdjęcie profilowe
  41. Zdjęcie profilowe
  42. Zdjęcie profilowe
    Clayton

    Na Interii pisza, ze Wenger chce kupic Hummelsa! Haha, niezle zarty. Juz widze jak kupujemy obronce, wykladajac za niego 20 mln euro. Inna sprawa, ze Hummels przewyzsza umiejetnosciami dwójke naszych zajebistych stoperów razem wzietych.

  43. Zdjęcie profilowe
  44. Zdjęcie profilowe
  45. Zdjęcie profilowe
  46. Zdjęcie profilowe
  47. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    nawet jesli kopnal pilke no to kopnal tez "dzieciaka" kara kilku meczy powinna byc na niego nalozona.. dodatkowo jakas kara finansowa.. lub o ile mlody gra to na niego takze kara ilus tam meczy…

    takie rzeczy nie powinny sie zdarzac w pilce.. choc wiadomo ze o wszystkim decyduje sir alex ferguson.. brzmi jak sedzia anna maria wesolowska:P

  48. Zdjęcie profilowe
  49. Zdjęcie profilowe
  50. Zdjęcie profilowe
  51. Zdjęcie profilowe
  52. Zdjęcie profilowe
  53. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @yay

    No niby tak, ale przepraszam bardzo… teraz im sie "spieszylo"? Byla 80 minuta na zegarze, czyli w calym dwumeczu rozegrali juz 170 minut. Jezeli w tym czasie nie strzelili choc jednej bramki, to na co oni liczyli? Swansea przynajmniej zdobyla 2 i mogla byc nieco spokojna o wynik.
    W dodatku ten dzieciak co najwyzej ukradl kilka sekund, a "awantura" jaka powstawa po tym trwala z 2 minuty, wiec nie wiem czy Hazardowi az tak sie oplacalo go kopac, by "szybciej" wznowic gre ;)

  54. Zdjęcie profilowe
  55. Zdjęcie profilowe
  56. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    sylk
    trzeba przyznac,ze podazasz za duchem
    czasu:D
    Hazard zle trafil.Rodzice mlodego to podobno posiadacze 22% Swensea,a on sam byl tam w zastepstwie.Podobno jeszcze przed meczem napisal na twitterze,ze zlodziej czasu nadchodzi czy cos w tym stylu:D

  57. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    W temacie Hazarda…
    Cokolwiek by sie nie dzialo i czegokolwiek nie robilby ten chlopak, Hazard nie mial prawa tak zareagowac. Oczywiscie, ze mozna próbowac "rozgrzeszac" Belga… wydaje sie jednak iz kare powinnien dostac.
    Z drugiej jednak strony Swansea tez powinna zostac ukarana. Jakkolwiel by na to nie patrzec w pewnym stopniu powinna odpowiadac za "chlopców do podawania pilki". Gdyby rzeczywiscie sie okazalo, ze ten chlopak to ktos z rodziny wlascicieli Swansea tym bardziej powinni poniesc konsekwencje.
    Reasumujac. Brak profesjonalizmu Belga i wstyd Swansea.

  58. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    Obiecalem sobie pewnych spraw nie komentowac do pierwszego lutego… czytajac jednak dzisiejsze wypowiedzi Wengera nie potrafie sie powstrzymac.
    Hmm… cóz, coraz bardziej wychodzi na to, ze zadnych realnych wzmocnien nie bedzie.

  59. Zdjęcie profilowe
  60. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    Najbardziej niepokoi, ze tak naprawde plotki dotyczace Arsenalu (na chwile obecna) dotycza dwóch nazwisk… Villa i Jovetic. Przy czym to drugie nazwisko jest zdecydowanie czesciej wymieniane.
    Majac na uwadze jak i jakie transfery przeprowadza Arsenal zadne z nich nie jest jakos szczególnie… realne. Chyba wolalbym wiecej plotek o zawodnikach z nizsza kwota odstepnego.

  61. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz