Wenger: Beckham tylko z nami trenuje

Mumin Aktualności 28 Komentarze

Niemale zdziwienie w oczach wszystkich mógl sprawic widok Davida Beckhama na boisku treningowym Arsenalu w London Colney. O calej sprawie wypowiedzial sie natychmiast Arsene Wenger, który zaprzeczyl, jakoby mial zamiar sprowadzic pomocnika na stale do Arsenalu.

 

Francuz przyznal, ze Anglik tylko trenuje z Kanonierami, aby poprawic swoja kondycje po tym, jak opuscil Los Angeles Galaxy.

 

– Zapytal, czy móglby do nas przyjechac i potrenowac nad swoja kondycja. Od dluzszego czasu nie pracowal nad soba. Przyjechal do nas w celu poprawy swojej wydolnosci – powiedzial Wenger.

 

– Nie ma mowy o transferze czy czyms podobnym. Jego sprawy z nami sa czysto kwestii treningowej.


– Jestesmy otwarci na ludzi, którzy zachowuja sie odpowiednio, a takze sa zasluzeni dla swojej reprezentacji. Zawsze staramy sie pomagac – zakonczyl trener.

Komentarze 28

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe palszczoki
  6. Zdjęcie profilowe pelczi
  7. Zdjęcie profilowe
    LondonIsRed

    Hahah slaby juz jest ? Stary , ale jary jakos Giggs gra w wieku 40 a Becks jest duzo lepszy od Giggsa w tamtym sezonie poprowadzil LA Galaxy do mistrzostwa wiec mysle , ze tutaj tez móglby pomóc np. wkrecic cos z roznego bo ze stalymi fragmentami mamy problem .

  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe
  12. Zdjęcie profilowe
  13. Zdjęcie profilowe
  14. Zdjęcie profilowe
  15. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
  16. Zdjęcie profilowe
  17. Zdjęcie profilowe
  18. Zdjęcie profilowe palszczoki
    palszczoki

    Nie ogarniam ludzi którzy jak tylko widza herb innego klubu z czolówki to od razu im sie jakas czerwona lampka zapala i od razu obelgami rzucaja.
    Jakos nie zauwazylem zeby tu w komentarzach @grubylemur kogos obrazal, a za komentarz jaki napisal ( swoja droga polowa uzytkowników tej strony by go poparla ), zostal od razu pojechany. Niech sobie kibicuje komu chce, póki nikogo nie obraza.

  19. Zdjęcie profilowe
  20. Zdjęcie profilowe domin
  21. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
    Creperdorpoto

    @Ad33k
    Ja nikogo nie obrazam tylko mówie co o tym mysle :)
    @grubylemur
    Jak patrze na ta tabele to oczywiscie, ze nie jestem szczesliwy, ale chocby Arsenal byl 20 to i tak nie zamienilbym go na zaden inny klub. Dumny po zwyciestwie, wierny po porazce!Wlasnie na tym polega kibicowanie…. (ale oczywiscie mozesz miec wlasne zdanie nie bronie ci tego)

  22. Zdjęcie profilowe
  23. Zdjęcie profilowe
  24. Zdjęcie profilowe
  25. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @Ars

    Wolne? Wystarcza rozne, albo wrzutki z bocznego sektora. W meczu takich dosrodkowan(szczególnie prawa strona) mamy w piz.u, a ze Beckham potrafi celnie wrzucac(ale takze wolne dobrze wykonywac) to moze byc porzytek.

    Z racji wieku nie gralby w podstawie, tylko raczej tak jak Henry rok temu czyli z lawki, ale mysle ze to by wystarczylo.

    Jest bezrobotny = za darmo.
    Nie jest juz niewiadomo jak dobry, a wiec duzo tez by nie zarabial(bo za co?).

    Czemu nie?
    Na pól roku chociaz dla sprawdzenia. To samo moznaby zrobic z Titim. Z lawki zawsze cos by dali(a przynajmniej mentalnie, jako ze to legendy), a i na treningach cos tam pomóc, nauczyc oraz byc wzorem dla mlodych.
    Ja jestem na tak.

  28. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    Kurde wiekszosc na tej stronie to spi i zamula.
    Przeciez "grubylemur"nie jest fanem AFC tylko dupkiem który zmienia herby i wchodzi na stronke,zeby mieszac miedzy nami,a wszyscy lykaja i wchodza z nim w dyskusje,a sa i tacy co go bronia:P

    Jego slynny tekst" Wenger drukuje te swoje meczyki" i inne wrzutki na temat przekupywania sedziów przez AFC powinny dac wam do myslenia…

Dodaj komentarz