Wenger: Nie odejde

Gerwazy Aktualności 27 Komentarze

Arsene Wenger powiedzial, ze nawet przez sekunde nie myslal o swojej przyszlosci mimo koszmarnego tygodnia.

 

Wenger zapytany wprost o to, czy rozwazal odejscie, odpowiedzial:

 

– Nigdy. Ani przez sekunde.

 

– Nie uwazam, ze drobnostka ma wplyw na dlugosc zycia. Zalezy to od ciebie i jestes zmotywowany poprzez to, ile chcesz wygrac i ile jest w tobie ze zwyciezcy.

 

– Jesli teraz mialbym wyjsc na zewnatrz i zagrac z toba jeden na jednego, nawet jesli nie dalbym rady cie ograc, chcialbym tego dokonac. To sie nie zmieni dopóki bede mógl chodzic.

 

Wenger uczestniczyl w posiedzeniu zarzadu odnosnie porazki z Bayernem i zostal poinformowany, ze ma pelne poparcie glównego udzialowca Arsenalu, Stana Kroenke.

 

– Spotkanie dotyczylo wielu spraw: kwestii handlowych, cen biletów, planów dlugoterminowych. Robie sprawozdanie, równiez od strony technicznej, wiec byla to normalna rzecz.

 

– Oczywiscie, nie jestesmy w euforii, poniewaz we wtorek doznalismy rozczarowania, ale pomijajac to, jestesmy odpowiedzialnymi ludzmi, którzy wiedza, co to jest walka.

 

– Zyjemy w swiecie pelnym emocji, przepychu i do ludzi odpowiedzialnych nalezy zadanie, by utrzymac solidnosc i prowadzic klub dobra droga.

 

Musimy byc zjednoczeni i silni, nie mozemy dac sie wytracic z równowagi przez ludzi ostro nas krytykujacych po jednym meczu.

 

Wazne jest to, by klub zawsze podazal wedlug naszych ustalen i nie zmienial kierunku po kazdej porazce w wielkim meczu, spowodowaloby to katastrofe.

 

Ciezki czas dla klubu to takze okazja do pokazania, jak jestesmy zjednoczeni i silni. Slyniemy z tego.

 

– Mam umowe do 2014 roku i w tym momencie mamy plany krótkoterminowe.

 

Jestem tu od dawna i bede musial zastanowic sie nad tym, co zrobic. Decyzja zapadnie w 2014 roku, nie wczesniej.

Komentarze 27

  1. Zdjęcie profilowe domin
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe MattiAFC
    MattiAFC

    " Jesli teraz mialbym wyjsc na zewnatrz i zagrac z toba jeden na jednego, nawet jesli nie dalbym rady cie ograc, chcialbym tego dokonac. To sie nie zmieni dopóki bede mógl chodzic."

    To zdanie bardzo mi sie podoba, póki walczysz jestes zwyciezca ;) Ogólnie wypowiedz o wszystkim i o niczym

  4. Zdjęcie profilowe Wojtek12
    Wojtek12

    Ja nie widze Bossa w innym klubie. Tak samo nie widze zadnego innego trenera na tym stanowisku. Nie zapominajmy ile dla klubu zrobil. Moim zdaniem powodem tego co sie dzieje nie sa jego decyzje tylko brak finansowego wsparcia klubu. Gdyby Wenger jakby mial do dyspozycji sto baniek co sezon to ta druzyna bylaby najlepsza w europie. Co roku musial przebudowywac sklad a i tak w czolówce jestesmy. Bylyby pieniadze to zaden pilkarz nie chcialby odchodzic. A jakby taki nasri, Clichy, song, flamini, adebayor, vpersie itd. zostali to bylaby paka nie do przejscia. taka moja opinia. Nigdy nie podwaze Decyzji i osoby Bossa bo nie ma ku temu moim zdaniem podstaw.

  5. Zdjęcie profilowe Wojtek12
  6. Zdjęcie profilowe mearcecop
  7. Zdjęcie profilowe kubaiz
  8. Zdjęcie profilowe domin
  9. Zdjęcie profilowe skowronek505
    skowronek505

    I znowu odwracanie kota ogonem, ze niby naszym jedynym problemem i powodem krytyki jest przegrana z Bayernem a nie systematyczne psucie sie druzyny od x lat.
    @qziemek- ze 100 bankami na sezon co roku to i Wigan by mialo by szanse byc najlepsze w Europie, nawet City tyle nie ma xD

  10. Zdjęcie profilowe Wojtek12
    Wojtek12

    podalem taka sume w celu podkreslenia tego, ze pieniadze sa potrzebne. druzyny nie da sie zbudowac w jeden sezon. Zobaczcie np na Milan czy Juventus. Dobre przyklady tego ile lat trzeba, zeby druzyna byla taka jak nalezy. U nas era odejsc pilkarzy skonczyla sie wraz z podpisaniem nowej umowy przez theo. Teraz tylko pozostaje czekac na zgranie sie ekipy i trzech nowych swiatowego poziomu pilkarzy i wszystko bedzie ok. Dopingowac trzeba druzyne i wierzyc w to, ze sie ulozy. taka nasza rola :)

  11. Zdjęcie profilowe overek
  12. Zdjęcie profilowe burnwhl
    burnwhl

    @qziemek
    No raczej ze era odejsc sie skonczyla, bo ci którzy zostali sa za slabi, zeby jakikolwiek topowy klub ich kupil, a do slabego nie odejda bo tygodniówka sie nie bedzie zgadzac (wylaczam Wilshere’a oczywiscie z powyzszego). Trzech pilkarzy swiatowego formatu nic tu nie zmieni, po po pierwsze nikt ich nie kupi, a po drugie u nas calkowicie padl system gry, w szczególnosci atak pozycyjny, gra pressingiem (to mnie osobiscie wk… najbardziej), a o grze obronnej nie mówie nawet, bo tutaj to potrzebna jest rewolucja. System gry, taktyke, czy przyslowiowy team spirit, mozna spokojnie zbudowac posiadajac zawodników slabszych, bez gwiazd typu messi czy ibrahimovic, ale do tego trzeba miec jakis pomysl, sztab fachowców. U nas niestety wyglada to slabiutko. Za te wszystkie elementy odpowiada osobiscie Wenger i to ze nikt nie rozliczyl go jeszcze z tego co sie dzieje, uwazam za najwieksza porazke klubu w chwili obecnej.

  13. Zdjęcie profilowe jarek_galazka
    jarek_galazka

    Cóz, nie wiem czy czytaliscie, ale byl gdzies artykul o tym, ze Arsenal jednak ma pieniadze i zarzad Wengerowi je daje, ale on woli tansze 3-4 odpowiedniki niz 2 lepszych graczy. Owszem widzialem i zupelnie inne artykuly, ale np. -> http://www.dailymail.co.uk/news/article-­2242280/Arsenal-boss-Stan-Kroenke-buys-8­0million-farm-124-000-acres-Rocky-Mounta­ins-Montana-USA.html dobitnie pokazuje o co chodzi. Kroenke chce na klubie zarabiac i udaje sie mu to. Skoro ma pieniadze na dzialki i nie chce oddac czesci udzialów Usmanovowi to znaczy, ze Arsenal zarabia na siebie i on sam nie jest stratny. Zreszta Kroenke to biznesmen a nie kibic pilkarski..

    Tak naprawde nie wiemy i pewnie dopóki Wenger jest trenerem (i sam nie powie) nie dowiemy sie czy Arsenal faktycznie ma kase i Wenger z Kroenke oszczedzali czy moze kasy nie bylo i transfery sa jakie sa.. Albo raz sypneli wieksza kasa zeby ludzie przestali narzekac.

    Nie mniej uwazam, ze tu nie do konca o to chodzi. Nie wydaje mi sie zebysmy mieli duzo gorsza ekipe od Evertonu czy Tottenhamu.. Nam zwyczajnie brakuje jaj, brakuje tego zeby Wenger zmotywowal pilkarzy.

    Pretensje do Walcotta i Giroud’a, ze nie strzelaja bramek. Ok, tylko, ze ile dostaja pilek? Wszystko wyglada dobrze do chwili ostatniego podania. Pojawil sie Giroud i zaczelismy grac wrzutkami, z tym, ze zazwyczaj to on sam stoi w polu karnym, wiec jaki jest sens wrzucania pilki 1 na 4 obronców? Poza tym, wjezdzanie z pilka do bramki to tez nie zawsze dobry pomysl. Moze lepiej by bylo czasem strzelic z dystansu?

    Z mojej perspektywy to czy Wenger bedzie trenerem czy bedzie nim kto inny nie jest istotne. Ani zarzad, ani trener nie sa wieksi od klubu. Tak samo jak pilkarze nie sa. Ja po prostu chce widziec, ze Ci ludzie staraja sie, walcza, próbuja, gryza trawe i jeszcze raz staraja sie.

    Chce widziec, ze trener ma pomysl na gre, jak nie idzie w meczu to zywo reaguje, zmienia ludzi, zmienia ustawienie, motywuje, a nie rzuca butelka i klnie pod nosem, albo rozklada rece i z geba idzie na sedziego. Chce widziec, ze trener chwali zawodników po wygranej, ale i potrafi zganic jak zagrali fatalnie. Ta slynna Wengerowska jakosc ma wiekszosc pilkarzy PL, bo skoro tu graja to musza cos umiec, wiec nie chce po raz tysieczny slyszec, ze mamy jakosc.. Chce ta jakosc widziec na boisku.

    Niestety jedyne co widze to przywiazanie Wengera do pewnych nazwisk, taktyki, stylu gry. Naprawde nie mialbym pretensji gdybym widzial checi i ambicje tych grajacych i tych trenujacych. Wewnatrz klubu na pewno takie sa, bo nikt nie chce przegrywac, ale z punktu widzenia kibica to ich specjalnie nie widac, no bo jak sie mozna cieszyc z tego, ze sie zalapalo na 4 miejsce ze skladem, który móglby walczyc o wiecej? Jak mozna spokojnie przyjac porazki z druzynami "B" w pucharach i mówic, ze liczy sie kolejny mecz? Trzeba chyba wyciagac wnioski z takich meczy.. Najlepiej zeby wyciagal wnioski podczas spotkania, bo jesli caly czas ich cisniemy to dlaczego nie wrzucimy drugiego napastnika do ataku?

    PS. Piszecie, ze jakby byly pieniadze to np. RvP by zostal. Bzdura! City dawalo mu (jak sam Mancini powiedzial) 300 tys funtów i helikopter! I co wybral? Druzyne wg niego sportowo lepsza, Man Utd. Zarabia tam na pewno mniej niz mialby dostac w City. Chcial cos wygrywac i jak widac to byla dobra decyzja. Ludzie (czolowi), którzy odeszli to odeszli do klubów lepszych sportowo i po to zeby wygrywac, bo niestety nie oszukujmy sie: Man Utd, Man City, Barcelona z tego co obserwujemy sa sportowo lepsi od nas.

    PSS. Kibicem Arsenalu (ogladajacym w sumie wszystkie ich mecze oraz inne mecze czolowych zespolów PL) jestem od 12 lat i zrozumiem kolejny sezon bez trofeum a nawet i nawet jeszcze kolejny jesli bede widzial rozwój, checi, zmiany. Niestety Arsenal co sezon wyglada gorzej. Widac systematyczny spadek formy. To nie jest ta sama druzyna co chocby 2 lata temu. Ich gra nie moze sie juz tak podobac, nie ma tych podan, plynnosci gry.. Tak naprawde to poza pewnymi wyjatkowymi meczami, gra, styl gry Arsenalu mi osobiscie zupelnie sie nie podoba.

  14. Zdjęcie profilowe jarek_galazka
  15. Zdjęcie profilowe
    halerst

    Pilka nozna nie poszla do przodu, tylko zostala zepsuta przez komercjalizacje. Wenger jest jednym z nielicznych, którzy wciaz próbuja w dzisiejszej pilce wygrac cos zasadami, które przyswiecaly temu sportowi. Rozwój klubu poprzez wsparcie fanów, lokalnej spolecznosci, budowe szkólek pilkarskich, a nie wydawanie pieniedzy na graczy, którzy zostali uksztaltowani zupelnie gdzie indziej i po prostu chca wiecej zarobic. Arsenal zyje tylko i wylacznie z wlasnych srodków i z tego jestem dumny. Nie chcialbym zeby w klub pieniadze pompowali oligarchowie, którzy w dupie byli, gówno widzieli. Na prawde puchary zdobywane w ten sposób by wam smakowaly? Jesli Arsenal w koncu kiedys cos wygra to bedzie to smakowalo wyjatkowo. Nie przeszkadza mi az tak bardzo brak pucharów, jestem dumny z tego, ze Arsenal stal sie jedna z 5 najbardziej rozpoznawalnych marek pilkarskich na swiecie (np. w klasyfikacji sprzedazy koszulek), ma jeden z najpiekniejszych, jesli nie najpiekniejszy stadion swiata. Tacy gracze jak Fabregas, Van Persie, Nasri byli widocznie zbyt slabi. Gdyby na prawde zaslugiwali na puchary, to wierzyliby, ze sa w stanie je wygrac jako liderzy swojego klubu. Tymczasem Nasri jest pilkarzem rotowanym w fartownym mistrzu Anglii, Fabregas w Barcelonie jest na doczepke, bo bez niego tez by wszystko wygrywali (no ale ma swój puchar, jea!), jedynie Van Persie moze powiedziec, ze to dzieki niemu w tym roku Man Utd zdobedzie mistrzostwo, bo strzelil mnóstwo bramek, ale United tez wygrywaja prawie co roku, wiec moze obyloby sie bez niego…
    Smiesza mnie twierdzenia, ze zaden trener nie jest wiekszy niz klub, akurat w odniesieniu do Wengera, poniewaz zaloze sie, ze 80% albo wiecej uzytkowników nigdy nie widziala meczu Arsenalu, którego nie prowadzil Wenger. Ale ok, moze kibicujecie Arsenalowi, bo wyczytaliscie, ze cos tam kiedys… (oczywiscie biore pod uwage, ze uzytkownik, który tak napisal moze akurat mial okazje ogladac Arsenal np. za czasów Grahama, ale nie pierwszy raz przeczytalem cos takiego i sie z tym w Wengera, a takze Fergusona przypadku nie zgadzam).

  16. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    helest-otóz to…
    Sam nie jestem fanem Wengera,ale sposobu w jaki próbuje zbudowac zespól juz tak.
    Nie przyszedlem tu za czasów wielkiej chwaly i pewnie dlatego nie majac porównania latwiej mi pewne rzeczy przebolec,ale tez trudniej bylo pokochac Araenal z jego ulomnosciami.
    Mimo tak dlugiej posuchy zawsze bede fanem pilki w której zdobywa sie trofea,bez udzialu ogromnych pieniedzy,przeznaczonych na transfery i wyplaty.
    Jestem przekonany ze Wengerowski system juz teraz przynosil by efekty,gdyby nie trafial na grajków zachlannych na forse,nie kochajacych klubu.
    Ktos kiedys tu napisal,ze samofinansujacy sie klub w Angli ,przynoszacych zyski i zdobywajacy trofea to mrzonki-nie wydaje mi sie.
    Wesmy za przyklad taka Borussie.
    Klub w którym kapitan dostaje ok 70tys.funtów tygodniowo a podstawówki gracze po ok 30 tys funtów przynosi ok 10mln euro zysku i potrafi zdobywac trofea i mistrzostwa kraju.
    Ktos powie to nie ta liga i nie taka konkurencja,niby tak,ale maja przeciwko sobie bogaty Bayern a mimo to przez 2 ostatnie sezony wygrywali z nimi na wszystkich frontach.
    Nawiazujac do walki z jnnymi moznymi to w tym roku powiezli i Real i mistrza Angli zatem,dobrze wypadaja takze na tle zespolów w których rzadza ogromne pieniadze.
    Dlatego mysle,ze system Wegerowski ma racje bytu nie wiem tylko,czy nadal z tym trenerem.
    Jesli nie z tym to z jakim???
    Który trener bedzie potrfil tak zarzadzac klubem,zeby przynosil zyski,nie rozpasal grajków przesadzonymi tygodniówkami i w koncu potrafil zdobywac trofea.
    Jesli jest taki dawac go tu od zaraz!!!
    Wiem ze dla 3/4 kibiców na stronie nie jest wazne skad pochodza pieniadze i to czy klub,przynosi zyski czy straty,licza sie tylko trofea.
    Niby o to w sporcie chodzi i majac ogromne pieniadze tez trzeba miec glowe na karku zeby zbudowac wielki klub,ale zeby go zbudowac bez nich trzeba jeszcze miec jaja.

  17. Zdjęcie profilowe jarek_galazka
    jarek_galazka

    Zepsuta przez komercjalizacje? Byc moze, ale raczej nic na to nie poradzimy. Wszystko idzie w strone jak najwiekszej widowiskowosci.. No, bo niby skad pomysl na utworzenie czegos na ksztalt LM, ale z 20 najwiekszymi zespolami? A pomysl wraca co i rusz.. To, ze bedziemy na to (komercjalizacje) narzekac i tak tego nie zmieni. Ale jeszcze raz powtórze, widok np. City nie wychodzacego z grupy z LM, bezcenny. ;)

    Jak sam napisalem pomysl na prowadzenie klubu, koncepcja jest naprawde genialna! Z tym, ze ostatnio nie przynosi ona pozadanych rezultatów. Owszem Arsenal zyje z wlasnych srodków tylko zauwaz, ze ciagly brak wyników, a moze i nieobecnosc w LM raczej nie spowoduje zwiekszenia kasy od sponsorów i z czasem (oczywiscie nie w perspektywie np 3 lat) to 5 miejsce w sprzedazy koszulek moze byc zagrozone.

    Mnie smiesza porównania tego co kiedys do teraz. Mozesz sprawdzic jak druzyna nie prowadzona przez Wengera radzilaby sobie teraz? To raczej rzecz niemierzalna i nie do sprawdzenia.. I np co z tego, ze w latach 30 Arsenal tez mial sukcesy? Liczy sie glównie to co jest tu i teraz.

    Bawia mnie tez domysly np. czy z RvP Man Utd tez by wygrywal czy nie. Nie wiesz tego ani Ty ani ja ani ktokolwiek inny. Moze by wygral a moze nie? Co z tego, ze statystyki pokazuja, ze Man Utd, bez bramek RvP plasowalby sie w okolicach 8 miejsca? A moze wtedy gralby ktos inny i np. strzelilby mniej/wiecej bramek? I sytuacja Man Utd bylaby taka sama?

    Ja nie mam pretensji do zawodników, ze odchodza. Nie tylko od nas odchodza i beda odchodzic. Pilkarz to tez zawód i np. jesli zmienia klub, bo gdzies tam poznal przyszla zone, ma dziecko, dom czy cos tam innego a przy okazji chce wiecej zarobic (i np odlozyc na emeryture) to co z tego? Ma do tego prawo i nie musi sie umartwiac.

    Ja za to mam pretensje do zawodników, którzy deklaruja milosc do klubu i chec gry do konca kariery a odchodza po 2-3 latach niepowodzenia..

    Chyba zle odebrales moje slowa o tym, ze zaden trener nie jest wiekszy od klubu.. Mi chodzi o to, ze z tym czy bez tego a tego trenera Arsenal jako klub i tak by istnial (ale czy bylby tak wielki jak teraz to nie wiemy..) a jakby sobie radzil inny trener przez te 16,5 lat zamiast Wengera to nigdy sie nie dowiemy. Ja Wengera nie chce zwalniac, bo to z pewnoscia znakomity trener co nie raz udowadnial, ja po prostu czuje sie (jak i AW, zawodnicy i miliony kibiców) sfrustrowany brakiem wyników..

  18. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    Jarek galazka
    Sposób prowadzenia klubu nie jest genialny,tylko po prostu wlasciwy i tak powinny funkcjonowac wszystkie kluby.
    Po to zreszta maja wchodzic regulacje odnosnie finansowania,po to tez Romek z Arabami zasiada do stolu,wszyscy po prostu zrozumieli,ze wyscig na tygodniówkami do niczego nie prowadzi.

  19. Zdjęcie profilowe
    halerst

    jarek_galazka

    Jesli chodzi o widowiskowosc, to Arsenal z lat 2008 i 2009 (juz bez najwiekszych gwiazd) byl oklaskiwany przez wszystkich za swoja widowiskowosc gry w LM, wiec da sie. Poza tym przeciez najlepsi pilkarze swiata wciaz graliby, tylko nie koniecznie w tak duzym skupieniu w najlepszych klubach, co przy okazji dawaloby wieksza nieprzewidywalnosc wyników i konkurencje w krajowych ligach, wiecej zespolów liczyloby sie.

    Po drugie jesli chodzi o sponsorów to teraz mimo braku pucharów Arsenal juz podpisal swietna umowe z Emirates i podpisze znacznie lepsza niz wczesniej z Nike. Przy podpisywaniu poprzednich umów byl na straconej pozycji, bo potrzebowal natychmiastowo srodków na stadion, wiec dostal tyle ile dali.

    Jesli chodzi o to "jak druzyna nie prowadzona przez Wengera radzilaby sobie teraz?" a takze o to, ze klub by istnial bez Wengera to oczywiscie zgadzam sie. Ja piszac o tym, ze Wenger dla mnie jest na równi z klubem mialem na mysli to, ze po jego przyjsciu patrzac na to teraz z perspektywy lat powstal dla mnie nowy klub o tej samej nazwie , który zaczerpnal kilka tradycji z tego poprzedniego takich jak rozsadne wydawanie pieniedzy czy stabilnosc posady trenera. Faktycznie wczesniej tez sie tak dzialo, ale nie oszukuje sie i wiem, ze gdyby Arsenal gral w takim stylu o jakim dane mi bylo czytac ("boring, boring Arsenal") to na pewno nie kibicowalbym mu. A od przyjscia Wengera jest inny styl gry, inna technika treningu, dobór kadry.
    Nie mozna zapominac o tym, ze Wenger zrewolucjonizowal nie tylko Arsenal ale cala lige angielska, wytykajac niejako jej ulomnosci i otwierajac ja na swiat, z którego zaczerpnela to co lepsze i dzieki temu stala sie najlepsza liga swiata.

    Byc moze po odejsciu Wengera dalej bede kibicowal AFC, ale nie jestem tego pewien. Bedzie to zalezalo od tego kto przyjdzie w jego miejsce, a takze pewnie gdzie odejdzie on i co w nowym miejscu bedzie tworzyl. Wtedy tez ostatecznie przekonamy sie ile jest wart i czy racje mieli krytycy czy zwolennicy Wengera.

  20. Zdjęcie profilowe
    Clayton

    Kurwa… Zarzadowi zwisaja osiagi klubu, lepiej zamartwiac sie pieniedzmi wplywajacymi na konto. To wiemy juz od dawna, ale myslalem, ze Wenger ma choc troche honoru i zrezygnuje po tym sezonie, bo jest po prostu wypalonym trenerem, bez pomyslu, koncepcji i celów. Bo skoro dla niego kolejny blamaz nie jest powodem do autorefleksji, to nie wiem co mogloby ja spowodowac, porazka z klubem z piatej ligi?

    Generalnie, we wtorek przegralismy, ale co tam, po co sie tym przejmowac. Przeciez pierwszy raz przegralismy w takim marnym stylu. Z zeszlorocznego blamazu staruch nie wyciagnal wniosków, choc tak rozpaczal po porazce z Milanem. Debil Wenger nie zauwaza, ze ludzie nie krytykuja go po jednym przegranym meczu, tylko po kolejnym z rzedu. Baran!

  21. Zdjęcie profilowe jarek_galazka
  22. Zdjęcie profilowe
  23. Zdjęcie profilowe domin
  24. Zdjęcie profilowe
  25. Zdjęcie profilowe
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe
    Arsenal7Legia

    Wengera w Arsenalu ciagle trzyma jeszcze bo ze jest tu od 1996 Roku , i teraz wladze klubu boja sie go zastapic bo on ta druzyne wedlug naszych wladz klubu zna najlepiej pod sloncem . Jak wezma nowego trenera to bedzie musial poznac caly sklad od nowa , ale to raczej i tak nie uratuje biezacego sezonu :(

Dodaj komentarz