Kolejna oferta Arsenalu za Suareza

Matt Aktualności 115 Komentarze

Stacja BBC poinformowala, iz Liverpool odrzucil kolejna, lepsza oferte od Arsenalu za napastnika Luisa Suareza. Kanonierzy zaproponowali za Urugwajczyka 40 milionów i jeden funt. Kwota ta aktywowala klauzule w kontrakcie snajpera, która umozliwila The Gunners porozmawiac na temat transferu z samym pilkarzem. Liverpool natomiast te oferte odrzucil.

 

Suarez ma swojej umowie klauzule, która oznacza, ze Liverpool ma obowiazek rozwazyc kazda oferte przekraczajaca 40 milionów funtów, a nastepnie poinformowac samego zawodnika o pojawieniu sie oferty innego klubu. Klauzula nie naklada natomiast na klub obowiazku sprzedazy danego pilkarza.

 

Poprzednia oferta Arsenalu za Luisa Suareza – równiez odrzucona – opiewala na okolo 30 milionów funtów. The Reds sa zdeterminowani, by zatrzymac 26-latka u siebie, jednak progres licytacji moze spowodowac, iz wreszcie klub zaakceptuje lepsza oferte za swoja gwiazde. Zainteresowana strona Suarezem jest takze Real Madryt, jednak Królewscy nie zlozyli jeszcze za pilkarza zadnej formalnej propozycji.

Komentarze 115

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe Amadi90
  3. Zdjęcie profilowe Rosomak
    Rosomak

    Jesli rzeczywiscie zlozyli taka oferta a LFC chce wiecej np. w granicach 50 mln funtów to sa zerowe szanse na jego zakup po prostu nie stac nas aby tyle wydac na jednego pilkarza powinnismy sie skupic na kims innym na kims kogo pozyskamy za 20-40 mln funtów bez wiekszego problemu chociaz ciezko bylby mi znalezc napastnika który wnióslby tyle do naszej gry co Suarez i bylby do wyjecia za pieniadze które mamy.

  4. Zdjęcie profilowe Wiki......
  5. Zdjęcie profilowe zuku89
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe Wiki......
  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe Vebber
  10. Zdjęcie profilowe zimon
  11. Zdjęcie profilowe Vebber
  12. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  13. Zdjęcie profilowe zimon
  14. Zdjęcie profilowe Vebber
  15. Zdjęcie profilowe Radek-Kanonier777
  16. Zdjęcie profilowe
    EdekSilva9

    1 funt :D
    BBC to juz powazne zródlo, a wiec chyba nikt nie ma watpliwosci, ze takowa oferta byla. Mysle, ze jezeli zaproponujemy 45mln funtów, a Suarez, zacznie naciskac na ten transfer, to zarzad w koncu wymieknie. Mam nadzieje, ze Luis bedzie naszym zawodnikiem, w tedy zapomne juz calkowicie o Robinie ;)

  17. Zdjęcie profilowe pelczi
  18. Zdjęcie profilowe pelczi
  19. Zdjęcie profilowe
  20. Zdjęcie profilowe
  21. Zdjęcie profilowe MattiAFC
    MattiAFC

    Higuain srednio mnie przekonuje, chociaz tez napastnik klasy swiatowej. Suarez pracuje caly mecz na boisku i wszedzie jest go pelno, sytuacji sam na sam wiele nie marnuje, w dodatku wiele asyst takze notuje. Dlatego tez jestem zdecydowanie za nim, jedyny minus to ze ciezko u niego z zachowaniem i wiek juz jest taki ze ciezko bedzie na niego wplynac zeby sie potrafil dostosowac z zachowaniem. Jednakze pogra na pewno wiele lat w naszych szeregach, oczywiscie jesli do nas przejdzie :)

  22. Zdjęcie profilowe
  23. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
  24. Zdjęcie profilowe
  25. Zdjęcie profilowe
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe
  28. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
    Creperdorpoto

    Mnie najbardziej martwi to, ze zbieramy sie na tego Suareza, a potem moze sie okazac, ze nie kupimy zadnego napastnika, a Wenger powie, ze staralismy sie zakontraktowac Suareza, ale nie wyszlo, a poza nim nie bylo wartosciowych graczy…(tfu,tfu,tfu)
    @WojtaSZ
    Coutinho jest dobry a ma zaledwie 21 lat i od przyszlego sezonu moze wymiatac. Mignolet to tez dobry bramkarz. Ale fakt poza tymi pilkarzami to szalu w Liverpoolu nie ma. (U nas tez niestety szalu nie ma na niektórych pozycjach :( )

  29. Zdjęcie profilowe
  30. Zdjęcie profilowe Vebber
    Vebber

    Suarez wraz z agentem czekaja czy jakis inny klub sie nie pojawi…Real odpada bo nie potrzebuja jego szczególnie,ze Bale ma do nich isc.poza nami to nie ma ofert z innych zespolów które spelniaja jego wymagania(LM) a juz napewno nie zostanie w LFC bo Ci graja o utrzymanie w tym sezonie,mysle ze dolaczy do nas :)

  31. Zdjęcie profilowe
  32. Zdjęcie profilowe
  33. Zdjęcie profilowe JamEST
  34. Zdjęcie profilowe
  35. Zdjęcie profilowe Vebber
  36. Zdjęcie profilowe
  37. Zdjęcie profilowe
  38. Zdjęcie profilowe
  39. Zdjęcie profilowe
  40. Zdjęcie profilowe
    sebastianf

    Niestety musze rozczarowac tych, którzy sadze iz teraz jest juz "z górki" w sprawie Suareza.
    Zawodowo… stwierdzam, ze nie do konca rozumiem sens wpisywania takiej klauzuli do umowy. Bo sam fakt, ze klub udziela zezwolenia na prowadzenie rozmów ma wlasciwie marginalne znaczenie. Wystarczy bowiem, ze w chwile po zakonczeniu tych rozmów Liverpool powie… "nie".
    Wracajac jednak do tematu… do transferu daleko droga, a zlozona przez Arsenal oferta pozwala jedynie domniemywac, ze Wenger chce "dowiedziec" sie jakie warunki postawi Urugwajczyk… stad ten jeden funt. Moze okazac sie, ze zarzad Arsenalu nie zgodzi sie na warunki Suareza. Zakladajac jednak, ze tak sie nie stanie pilka nadal bedzie po stronie Liverpool-u, który musi dac zielone swiatlo na transfer. A to oznacza… jeszcze wiecej pieniedzy za karte Suareza.

  41. Zdjęcie profilowe
    Arshavin

    sebastian
    oczywiscie, ze ta klauzula niewiele daje, ale jak wiadomo z niewolnika nie ma pracownika. Jesli Luis dogada sie z Kanonierami, to nie bedzie problemu z transferem, wiemy to na przykladzie Fabregasa czy Hleba. Osobiscie uwazam, ze do transferu dojdzie, a kwota zamknie sie w granicach 50 mln.

  42. Zdjęcie profilowe
    ThierryHenry14

    sebastianf
    Wiadome, ze do transferu Suareza jeszcze daleka droga, ale jest juz coraz blizej niz dalej. Suarez zasiadzie do rozmów z zarzadem Arsenalu i zobaczymy co z tego wyniknie. A wie ktos moze ile na dzien dzisiejszy zarabia Suarez w Liverpoolu?

  43. Zdjęcie profilowe Vebber
  44. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    póki co Suarez sprzata u mnie w garazu i nie ma mowy by mialby teraz z kimkolwiek rozmawiac o swojej przyszlosci..
    Suarez jest szczesliwy i wielokrotnie oznajmil przywiazanie do mojego garazu twierdzac ze czuje sie tu jak w domu.

  45. Zdjęcie profilowe
  46. Zdjęcie profilowe
  47. Zdjęcie profilowe JamEST
  48. Zdjęcie profilowe
  49. Zdjęcie profilowe zimon
  50. Zdjęcie profilowe JamEST
  51. Zdjęcie profilowe Vebber
  52. Zdjęcie profilowe
  53. Zdjęcie profilowe
  54. Zdjęcie profilowe Vebber
  55. Zdjęcie profilowe
  56. Zdjęcie profilowe
  57. Zdjęcie profilowe
  58. Zdjęcie profilowe
  59. Zdjęcie profilowe Creperdorpoto
  60. Zdjęcie profilowe
  61. Zdjęcie profilowe
  62. Zdjęcie profilowe
  63. Zdjęcie profilowe pronik
  64. Zdjęcie profilowe pronik
  65. Zdjęcie profilowe Wiki......
  66. Zdjęcie profilowe Wiki......
  67. Zdjęcie profilowe
  68. Zdjęcie profilowe wojtasafc
    wojtasafc

    Pamietam jak w polowie poprzedniego sezonu ogladalem jakis mecz LFC i ogladajac jego gre zaczalem sobie marzyc jak to On by sie dobrze spisywal u nas, az tu od jakiegos czasu zrobil sie szum o jego transferze (bylo by pieknie) ale bedac kibicem Arsenalu który czyta "plotki" transferowe to dopóki nie pojawi sie informacja na oficjalnej stronie to nie mozna ufac zadnym zródlom. A jak juz tak marze to Fellaini i jakis RB (Abate) i mozemy myslec nie tylko o majstru PL a i CL ;)

  69. Zdjęcie profilowe jarek_galazka
  70. Zdjęcie profilowe
  71. Zdjęcie profilowe
  72. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  73. Zdjęcie profilowe
  74. Zdjęcie profilowe
  75. Zdjęcie profilowe test321321
  76. Zdjęcie profilowe
  77. Zdjęcie profilowe
  78. Zdjęcie profilowe
  79. Zdjęcie profilowe Vebber
    Vebber

    pewnie,ze Real chce kurczaka przeciez tam Zidane naciska na ten transfer od dawna byl z nimi wiazany pozatym jak go kupia to mamy luzz bo KFC nie gra w Lm ;] hyhy i wtedy Suarez do nas chyba,ze bedzie zmuszony przez LFC do walki o utrzymanie w kolejnym sezonie.

  80. Zdjęcie profilowe
    OnlyOneRealGunner

    Wedlug informacji "Sky Sports", Liverpool jest sklonny zaakceptowac oferte Arsenalu za Luisa Suareza. Jeden warunek – musi byc ona zblizona do 50 milionów funtów. Do sprawy odniósl sie takze trener The Reds, Brendan Rodgers: – Jezeli Arsenal chce sciagnac pilkarza, musi zaplacic za niego tyle ile jest wart.

  81. Zdjęcie profilowe
  82. Zdjęcie profilowe Vebber
  83. Zdjęcie profilowe
  84. Zdjęcie profilowe Vebber
  85. Zdjęcie profilowe
  86. Zdjęcie profilowe
  87. Zdjęcie profilowe zimon
  88. Zdjęcie profilowe
    OnlyOneRealGunner

    To za duzo to za malo??Nie widzicie co sie na rynku dzieje trzeba przeplacac za pilkarzy zeby wogole ich miec!!Gratuluje wam podejscia skoro intersuje was bardzo srednia druzyna walczaca o lige europejska to brawa dla was prawdziwi kibice…

  89. Zdjęcie profilowe zimon
    zimon

    @OnlyOneRealGunner
    Nikogo tutaj nie interesuje walka o LE, wiec nie wiem skad wyciagasz takie wnioski. i wszyscy widza ze za pilkarzy sie teraz przeplaca, ale nie mozna wydac 3/4 budzetu na 1 pilkarza jak potrzebujemy jeszcze 2 innych, trzeba myslec jak wydawac, a nie tak jak Real, a kupimy sobie za 100mln Bale’a

  90. Zdjęcie profilowe
  91. Zdjęcie profilowe Vebber
  92. Zdjęcie profilowe
  93. Zdjęcie profilowe
  94. Zdjęcie profilowe
  95. Zdjęcie profilowe Vebber
  96. Zdjęcie profilowe
  97. Zdjęcie profilowe
  98. Zdjęcie profilowe Vebber
    Vebber

    fajnie by bylo jakby przeglad sportowy i niektórzy…nauczyli sie angielskiego…o to info z strony sky sport które cytuje marce

    "Big news from Marca now, who claim that Real Madrid have ruled out making a move for Luis Suarez. Apparently Real are not looking for a direct replacement for Gonzalo Higuain and will instead put their faith in youngsters Alvaro Morata and Jese Rodriguez, who has just signed a new long-term contract.by Jon Holmes 11:34 AM

    czyli real nie jest juz zainteresowany Suarezem

  99. Zdjęcie profilowe
  100. Zdjęcie profilowe
  101. Zdjęcie profilowe
  102. Zdjęcie profilowe Vebber
  103. Zdjęcie profilowe Vebber
  104. Zdjęcie profilowe
  105. Zdjęcie profilowe
  106. Zdjęcie profilowe
  107. Zdjęcie profilowe
  108. Zdjęcie profilowe
  109. Zdjęcie profilowe Vebber
  110. Zdjęcie profilowe
  111. Zdjęcie profilowe
  112. Zdjęcie profilowe
  113. Zdjęcie profilowe zimon
  114. Zdjęcie profilowe Vebber
  115. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz