Wenger zlozyl oferte za Cabaye’a

Allmysenses Aktualności 55 Komentarze

Panika oficjalnie rozpoczeta. Po sobotniej porazce 1:3 z Aston Villa, nad druzyna Arsenalu ponownie zawisly czarne chmury. Arsene Wenger postanowil jednak tym razem zareagowac nie tylko slowem, lecz tez czynem. Zlozyl on wynoszaca 10 milionów funtów oferte za Yohana Cabaye’a.

 

Tak czy inaczej, wladze Newcastle nie sa skore do pozbycia sie swojego pilkarza i natychmiast odrzucily te oferte.

 

Wyglada poza tym na to, ze nie tylko Kanonierom zalezy na sprowadzeniu 27-latka. Dowodzacy PSG Laurent Blanc nie potwierdzil co prawda zainteresowania jego osoba, lecz dodal, ze uwielbia ogladac go w akcji.

Komentarze 55

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe
    halerst

    Nie powiem, ze widzialem sto razy w akcji, ale pomyslalbym na DP nad Fernando z Porto, oprócz tego na skrzydlo moze Gaitan z Benfici i skoro Hiszpania sie tak wyprzedaje to mozna tez pomyslec nad Banega z Valencii. Oczywiscie nie wszystkich na raz. Fernando lub Banega.

  4. Zdjęcie profilowe sebastiano
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe Rosssa
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe zuku89
  11. Zdjęcie profilowe
  12. Zdjęcie profilowe
  13. Zdjęcie profilowe zuku89
  14. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  15. Zdjęcie profilowe zimon
  16. Zdjęcie profilowe betsite
  17. Zdjęcie profilowe
  18. Zdjęcie profilowe
  19. Zdjęcie profilowe zuku89
  20. Zdjęcie profilowe
  21. Zdjęcie profilowe
  22. Zdjęcie profilowe
  23. Zdjęcie profilowe
  24. Zdjęcie profilowe
  25. Zdjęcie profilowe
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe domin
  28. Zdjęcie profilowe domin
  29. Zdjęcie profilowe
  30. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    domin
    Ale co grali???
    Niby co dal 10 baniek to out…
    Którys z Was jak cos kupuje to od razu wali dwa razy wieksza cene,zeby to miec czy powoli wyczówa sytuacje.
    Najlepiej zajebac od razu 25 baniek i wyrzucic do kosza 10 które mozna przeznaczyc na kolejnego grajka.
    Ekonomisci z górnej pulku.
    Kupi go za tyle ile jest wart.
    Trzeba byc glupim zeby po tym jak sie Wenger upokorzyl,wierzyc ze nadal nic konkretnego nie kupi.

  31. Zdjęcie profilowe
  32. Zdjęcie profilowe
    halerst

    DOMIN przejzyj na oczy, bo masz na nich klapki tak samo jak zagozali zwolennicy Wengera, których tak krytykujesz. Gibbs jest spokojnie jednym z 5 najlepszych LO w Premier League, z bardzo duzym potencjalem, a jego postep jest widoczny golym okiem.
    Za 2 miesiace jak wróci Verma, to znowu bedziesz mówic, ze to jego ostatni sezon w Arsenalu, bo pójdzie do Barcy. Tymczasem gosc w calym poprzednim sezonie nic nie gral.

  33. Zdjęcie profilowe
  34. Zdjęcie profilowe
  35. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @Gryzek

    "Nie bedzie ani Michu ani Suareza ani Rooney’a… wlasciwie to nie bedzie niczego."

    Bo to wszystko wina Kononowicza.
    Kononowicz OUT i Rooney bedzie w Arsenalu :D

    @Ars1

    Na prawde podziwiam Cie za odwage :D
    Ja licze/mam nadzieje, ze ktos topowy dojdzie, czy tez ze Arsenal wygra mistrzostwo, ale zalozyc sie(chyba, ze max. o zlotówe) to nigdy.
    Jednak wiara w moim przypadku zachwiana :)

  36. Zdjęcie profilowe
  37. Zdjęcie profilowe
  38. Zdjęcie profilowe
    Clayton

    A tak poza tym, to Cabaye byl juz niby na naszym radarze w poprzednich okienkach. Dobry jest, lubie go, solidny gracz. Móglby wystepowac z tylu. Jedyna wada to kontuzje… O ile dobrze pamietam ostatnio byl ciezko kontuzjowany, tzn. w zeszlym sezonie, ale glowy sobie za to uciac nie dam.

  39. Zdjęcie profilowe
  40. Zdjęcie profilowe
  41. Zdjęcie profilowe domin
  42. Zdjęcie profilowe
    mateusz9966

    ars mi ciezko wierzyc by wenger cos konkretnego (ciut ponizej górnej pólki kupil) kupi pewnie jesli juz to w miare dobrego zawodnika których mamy kilku..ale nie spodziewalbym sie szalenstwa jesli chodzi o tzw jakosc
    Jesli sciagnal by tego kabaja to b bylo bardzo przyjemnie:) do tego michu i jakis obronca.. o bramkarzu nie ma co marzyc ;( mamy sredniego fabiana i beznadziejnego.. wiadomo kogo

  43. Zdjęcie profilowe
  44. Zdjęcie profilowe domin
  45. Zdjęcie profilowe
  46. Zdjęcie profilowe
  47. Zdjęcie profilowe
  48. Zdjęcie profilowe
  49. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    Domin
    Wiekszosc twierdzi,ze 15 bedzie ok wiec jak go kupi w tych granicach nie przeplaci.
    Sam bym zaczynal od 10 majac nadzieje,ze sie skusza.
    Niczym nie ryzykuje,zawsze moze podbic,wiec nie kumam skad ta polewka.
    Co do Wojtasa to przyszlemu tu za nim,ale niestety,chlop sie po prostu zatrzymal,a nawet uwstecznil.
    Dobry bramkarz od czasu do czasu wyciaga nieziemskie pilki,a nie pamietam kiedy on taka wyciagnal.Wpuszcza duzo bramek z 40m wolnych i notorycznie fauluje napadziorów.
    Po prostu gra srednio.

  50. Zdjęcie profilowe ciur01
  51. Zdjęcie profilowe ciur01
  52. Zdjęcie profilowe domin
  53. Zdjęcie profilowe Vogeli
  54. Zdjęcie profilowe
  55. Zdjęcie profilowe Veifecesfiple

Dodaj komentarz