Rewanz za zly poczatek – Aston Villa vs. Arsenal

Mieszko Aktualności 42 Komentarze

Inauguracja obecnego sezonu okazala sie kompletna klapa. Kolejny raz zespól Arsene’a Wengera zasmucil, a bardziej nerwowych kibiców – wrecz rowscieczyl. Kanonierzy po bardzo udanym okresie przygotowawczym, lecz bez zadnego powaznego wzmocnienia skladu mieli kontynuowac serie dobrych wystepów w roku 2013. Skonczylo sie 3:1 dla The Villans oraz buntem londynskiego fanklubu.

 

Tamte czasy wydaja sie mglistym i nie do konca prawdziwym wspomnieniem. Po spotkaniu z Villa szeregi Kanonierów zasilil Mathieu Flamini, a pare dni pózniej Mesut Ozil. W pierwszej kolejce swój jedyny wystep (ozdobiony asysta) zaliczyl Alex Oxlade-Chamberlain. Los chcial, ze mlody Anglik wyleczyl kontuzje wlasnie na czas rewanzu z podopiecznymi Paula Lamberta.

 

Powrót Oxa nie wywoluje jednak fali radosci. Powód – kontuzja Theo Walcotta. Kontuzja, która znacznie oslabia sile ataku The Gunners. W ostatnich tygodniach Theo byl w coraz lepszej formie, a w meczu z Tottenhamem zostal ustawiony jako wysuniety napastnik. Bez tego zawodnika bedzie musial sobie radzic nie tylko Arsenal, lecz takze reprezentacja Anglii podczas zblizajacych sie Mistrzostw Swiata w Brazylii.

 

Szanse na wystep maja równiez Aaron Ramsey, Thomas Vermaelen i Kieran Gibbs. Gotowi do gry sa Ozil i Giroud. Przez trzy tygodnie niezdolny do gry bedzie Nicklas Bendtner.

 

Defensywe Aston Villi wzmocni wracajacy do skladu Ron Vlaar. Kontuzjowani natomiast sa: N’Zogbia, Kozak i Okore.

 

Arsenal musi gonic Manchester City i Chelsea, które swoje spotkania rozegraly w sobote i niedziele. Wygrana Kanonierów pozwoli obronic pozycje lidera. Villa zajmuje jedenaste miejsce w tabeli i wszystko wskazuje na to, iz ta druzyna wpasuje sie w definicje ligowego sredniaka, który ani nie spadnie, ani nie powalczy o konkretne cele.

 

Poczatek spotkania o godzinie 21:00. Miejmy nadzieje, ze Kanonierzy dotrzymaja tempa czolówce, która bezblednie wykonala swoje boiskowe zadania.

Komentarze 42

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe MartiniKS
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    Edek
    Wszystko fajnie tylko czy Kieran wrócil???
    Aron
    Ja bym jeszcze dodal,ze w kolejnej city walczy z kogutami,a w nastepnej city walczy z chelsea:D
    Nam sie trafi wyjazd do jaskini Boruca,ale jesli to przejdziemy to do meczu z Live powinnismy ladnie odskoczyc.
    Tylko czy gdzies nie nawalimy?

  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe blaxs
    blaxs

    Trzeba wygrac zeby wrócic na pozycje lidera, choc nasza sytuacja nie jest najlepsza. Obecnie dysponujemy jedynym napastnikiem, który strzela od swieta, a cala reszta jest kontuzjowana. ciekawe co boss zrobi jak Oli zlapie powazna kontuzje i bedzie dlugo niedostepny?? przyjdzie nam grac bez nominalnego napastnika, a co gorsze w skladzie nie ma nikogo na ta pozycje po za Poldim, któremu za ciekawie nie idzie na szpicy.

  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
    Zel

    Jak dla mnie w podstawie musi wystapic albo Poldi albo Gnabry na skrzydle.
    Nie zróbmy sobie znów tego co w niektórych spotkaniach tego sezonu czyli gry samymi srodkowymi pomocnikami. To moze wypalic, uda sie pare klepek i do przerwy strzelimy dwa-trzy gole, ale jednoczesnie przy odrobinie szczescia AV i zdyscyplinowanej, wybijajacej z rytmu naszych grze obronnej (z aktywnym zawezaniem boiska, bo i tak nie bedzie naszych typowych skrzydlowych) moze wciaz sie skonczyc waleniem glowa w mur.

    Wiec jak dla mnie: Szczesny – Bac, Per, Koscielny, Gibbs/Nacho – Mikel, Wilshere – Gnabry, Ozil, Cazorla – Giroud

    I w razie gdyby do 60 minuty nie bylo bezpiecznej sytuacji dla nas to Poldi i Rosa na plac gry.

  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe
    grzybek

    Jesli nie bedziemy grali jak równy z równym z czolówka to nic to nam nie da ze odskoczymy teraz.. bo jak przyjdzie City czy Chelsea to jak zwykle nasi przegraja mecz w szatni. Nie rozumiem jeszcze czemu nie ma u nas nowego napastnika..

  12. Zdjęcie profilowe domin
  13. Zdjęcie profilowe Alfer
  14. Zdjęcie profilowe
  15. Zdjęcie profilowe domin
  16. Zdjęcie profilowe zimon
    zimon

    Chyba mamy nasz transfer :/
    Auxerre striker Paul-Georges Ntep is set to sign for Arsenal for €8M and then move to Stade Rennes on loan for the season, according to a Stade Rennes youth player. Ntep is currently in London, possibly for negotiations. He’s scored 7 goals in Ligue 2 this season.

    Podala to jakas tam gazeta francuzka i Daily Mirror

  17. Zdjęcie profilowe zimon
  18. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    Oj bedzie sieczka do ostatniej kolejki:D

    KOLEJKA 22: Chelsea – : -Manchester United

    KOLEJKA 23: Liverpool – : -Everton ; Tottenham Hotspur – : -Manchester City

    KOLEJKA 24: Manchester City – : -Chelsea

    KOLEJKA 25: Liverpool – : -Arsenal

    KOLEJKA 26: Arsenal – : -Manchester United

    KOLEJKA 27: Chelsea – : -Everton

    KOLEJKA 28: Manchester United – : -Manchester City

    KOLEJKA 29: Chelsea – : -Tottenham Hotspur

    KOLEJKA 30: Manchester United – : -Liverpool

    KOLEJKA 31: Chelsea – : -Arsenal

    KOLEJKA 32: Arsenal – : -Manchester City ; Liverpool – : -Tottenham Hotspur

    KOLEJKA 33: Everton – : -Arsenal

    KOLEJKA 34: Liverpool – : -Manchester City

    KOLEJKA 35: Everton – : -Manchester United

  19. Zdjęcie profilowe
  20. Zdjęcie profilowe
  21. Zdjęcie profilowe domin
  22. Zdjęcie profilowe domin
  23. Zdjęcie profilowe
  24. Zdjęcie profilowe arekkks
  25. Zdjęcie profilowe
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe
  28. Zdjęcie profilowe arekkks
  29. Zdjęcie profilowe domin
  30. Zdjęcie profilowe
  31. Zdjęcie profilowe
  32. Zdjęcie profilowe arekkks
  33. Zdjęcie profilowe
  34. Zdjęcie profilowe
  35. Zdjęcie profilowe
  36. Zdjęcie profilowe
  37. Zdjęcie profilowe arekkks
  38. Zdjęcie profilowe
  39. Zdjęcie profilowe arekkks
  40. Zdjęcie profilowe Bill
  41. Zdjęcie profilowe
  42. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz