Nowe stroje Arsenalu od PUMY – aktualizacja

maciejnik Aktualności 192 Komentarze

Nowe stroje Arsenalu beda nosily logo PUMY. Dlugoterminowa umowa rozpoczyna sie w dniu 1 lipca 2014 i zawiera szerokie, licencjonowane wsparcie marketingowe produktów zwiazanych z klubem na swiatowym poziomie.

 

Wielomiesieczne prace nad strojami utrzymywane byly w tajemnicy, a swiatowa premiera nowych koszulek odbedzie sie 10 lipca w Londynie. PUMA zapewni graczom Arsenalu koszulki meczowe oraz treningowe dla wszystkich druzyn w tym dla Arsenal Ladies, które jako pierwsze zaprezentuja nowe stroje 6 lipca w meczu przeciwko Chelsea w ramach FA WSL Continental Cup.

 

– To dla nas bardzo ekscytujacy dzien, który zapoczatkowal nowa ere. Tak jak przypuszczalismy przy podpisywaniu partnerstwa, PUMA wykazala ogromna inicjatywe i innowacyjne, kreatywne pomysly. Nie mozemy sie doczekac, aby zaprezentowac nowe stroje, które wedlug mnie okaza sie ogromnym sukcesem na calym swiecie – powiedzial Ivan Gazidis.

 

– Ostatnie miesiace byly dla nas wszystkich zaangazowanych w projekt Arsenal wyjatkowo pracowite i jestesmy podekscytowani tym, co na nas czeka. Nowe stroje, kolekcje i plany marketingowe byly dla nas zadaniem priorytetowym i przedstawimy je w przyszlym tygodniu – dodal Bjoern Gulden, CEO PUMA.

 

PUMA to utytulowana marka, która ma bardzo bogate dziedzictwo i na stale zapisala sie w historii futbolu. Produkty PUMY nosili m.in. Pele, Eusebio, Johan Cruyf czy Diego Maradona. Oficjalna prezentacja strojów odbedzie sie 10 lipca i zapoczatkuje sprzedaz koszulek we wszystkich sklepach Arsenalu i PUMY. Dzieki temu wydarzeniu, dzien pózniej zostanie ponownie otwarty sklep Arsenalu – The Armoury.

 

 

ars-kit

 

 

Jak wczesniej informowalismy, prezentacja nowych strojów od PUMY ma sie odbyc dzisiaj! Transmisje z prezentacji bedziecie mogli obejrzec u nas na stronie lub na oficjalnym koncie PUMY w serwisie YouTube. Poczatek transmisji o pólnocy czasu polskiego(23 czasu brytyjskiego). Zapraszamy!

 

Komentarze 192

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe pipolina
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
    Podole

    Ciekawi mnie finalna wersja koszulek :) Te co zapodal Edek sa niczego sobie, nawet ta cala biala jest spoko – mam slabosc do koszulek prostych i bez zdednych wstawek.
    No i zgodnie ze slowami Marcina – czekam na transfery :D

  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe
    grzybek

    http://www.football-shirts.co.uk/fans/wp­-content/uploads/2014/04/ArsenalPenarol.­jpg

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%­3A%2F%2Fi00.i.aliimg.com%2Fwsphoto%2Fv0%­2F1767202720%2FNew-Ozil-font-b-shirt-b-f­ont-for-font-b-Arsenal-b-font-2015-Gold-­14.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.al­iexpress.com%2Fpromotion%2Fapparel_arsen­al-shirt-promotion.html&h=850&w=­750&tbnid=SpI5FfUkJBSjtM%3A&zoom­=1&docid=FfPKd3IaOL2UIM&ei=gnmyU­67GAoHF7Aa36oGgDw&tbm=isch&ved=0­CGAQMyhYMFg4yAE&iact=rc&uact=3&a­mp;dur=544&page=8&start=273&­ndsp=42

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%­3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-MFe5RAFpzsc­%2FU5HoSzIy_FI%2FAAAAAAAAX4M%2Fx5sZ31wYt­0Q%2Fs1600%2FArsenal-14-15-Third-Kit.jpg­&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.footyhea­dlines.com%2F2013%2F10%2Farsenal-14-15-2­014-15-puma-home-kit.html&h=1470&amp­;w=1018&tbnid=dhTEoc0t46adPM%3A&­zoom=1&docid=mSSmoUq0fH4ITM&ei=b­XmyU-7MMKKv7AblvoCIAQ&tbm=isch&v­ed=0CCkQMygJMAk&iact=rc&uact=3&a­mp;dur=680&page=1&start=0&nd­sp=34

  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe
    Gryzek

    Lubie Pume ale te koszulki, które tutaj wstawiacie to kojarza mi sie z 2 liga :D
    Chyba wolal bym zeby zostali z Nike albo podpisali cos z Adidasem no ale cóz za takie pieniadze (30mln rocznie) to moga biegac nawet w koszulkach z bazaru.

  12. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  13. Zdjęcie profilowe
  14. Zdjęcie profilowe domin
  15. Zdjęcie profilowe
  16. Zdjęcie profilowe
  17. Zdjęcie profilowe
    czupakabra

    Zajebiscie, ze jest Puma – jak bylismy w nike’u, to sklepy Nike’a wyzej w hierarchi stawialy farfecfalone, gejnajted i koszulki AFC kupic nie mozna bylo. Puma natomiast z tych wazniejszych ma teraz tylko repre Wloch i nas. Poza tym wierze, ze wraz z nowym sponsorem odziezowym czekaja nas nowe, lepsze czasy :) )

  18. Zdjęcie profilowe
  19. Zdjęcie profilowe domin
  20. Zdjęcie profilowe
    czupakabra

    Rozumiem, rozumiem bardzo dobrze, ze prawie 10 lat bez trofeum moze byc frustrujace. Rozumiem, bo sam odczuwalem te frustracje (czas przeszly, bo jednak posucha pucharowa sie skonczyla). Jednakze pisanie o Arsenalu "przecietny klub" to jest spore naduzycie kolego; regularne wystepy w fazie pucharowej LM, krecenie sie wokól podium najsilniejszej ligi swiata to nie sa osiagniecia na miare przecietnego klubu. Podzielam z Toba domin w 100% przekonanie, ze Arsenal powinien byc na pierwszym miejscu zawsze, od sierpnia do maja. Podzielam, bo jaki kibic nie chcialby tak dla swojego klubu? Aczkolwiek, mocno przesadzasz piszac o "przecietnosci". Arsenal jest bardzo dobrym klubem, ze swiatowej klasy menedzerem, swiatowej klasy osrodkiem treningowym, bedacym jedna z 3-4 sil w Anglii.

  21. Zdjęcie profilowe
    czupakabra

    Poza tym – nie widze powodów dlaczego by tak bardzo gloryfikowac nike – fakt, sa najpopularniejsza firma odziezy sportowej na swiecie; fakt, ubiera kilku najpopularniejszych pilkarzy swiata a takze kilka najpopularniejszych druzyn sportowych. Robia takze najlepsze reklamy sportowe. Czesto jednak "aktorzy" tych reklam (jak Ronaldo, Rooney, ale wczesniej Cannavaro i dalej by wymieniac) kiepsko spisywali sie na duzych turniejach. WIEM, wiem, ze to jest naciagana teoria, ale wierze, ze wraz z koncem umowy z nikiem i poczatkiem umowy z Puma zaczna sie lepsze czasy; symptomatyczne moze byc równiez to, ze wlasnie w ostatnim roku kontraktu z nike’em zdobylismy Puchar. Za duzo symboliki stary, zeby teraz mialo nie byc dobrze.

  22. Zdjęcie profilowe Leonidas
  23. Zdjęcie profilowe
  24. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Moze troche obcisle ale podobaja mi sie nawet.
    Zwlaszcza ze w pewnym sensie nawiazuja do sezonu 03/04(o ile to faktycznie te):

    -domowe
    http://1.bp.blogspot.com/-OSy6wIbTikU/U6­dxaIcIyCI/AAAAAAAAYLU/lKsEKs2QlQw/s1600/­Arsenal-14-15-Home-Kit+(1).jpg
    http://www.colours-of-football.com/colou­rs03/eng/arsenal/eng_arsenal_1_0204.gif

    -wyjazdowe
    http://3.bp.blogspot.com/-AcbnvKA-eCY/U7­HpOjB2jLI/AAAAAAAAYX8/htAdZx8d10M/s1600/­Arsenal-14-15-Away-Kit.jpg
    http://www.colours-of-football.com/colou­rs03/eng/arsenal/eng_arsenal_2_0304.gif

    -trzecie
    http://2.bp.blogspot.com/-9-8gKvNdP5I/U7­HpPRZHS_I/AAAAAAAAYYI/IDcrV9Cyf6I/s1600/­Arsenal-14-15-Third-Kit.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/_SpkyS22-C-M/TD­8HsIeJqxI/AAAAAAAAADo/_sVk01Pc5gk/s320/e­ng_arsenal_2_0203.gif

    Dla mnie bomba :D

  25. Zdjęcie profilowe domin
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe
  28. Zdjęcie profilowe
  29. Zdjęcie profilowe
  30. Zdjęcie profilowe
  31. Zdjęcie profilowe
    sliver85

    Rozmowa o nowych koszulkach a kolega domin jak zwykle trzyma poziom… Chlopie Ty wstajesz rano z lózka i pierwsze co robisz to narzekasz ze kapcie masz za daleko. Cos Cie cieszylo w ostatniej dekadzie (masz wiecej niz 10 lat???)??? Bo po poziomie wypowiedzi to pasujesz jak ulal do rysopisu malego sfrustrowanego grubaska który swiezo po pierwszej komunii narzeka na kolor otrzymanego zegarka. Ale w sumie potrzebni sa tacy hejterzy, bo z czego innego sie smiac jak nie z takich palantow.

  32. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  33. Zdjęcie profilowe
  34. Zdjęcie profilowe
  35. Zdjęcie profilowe
  36. Zdjęcie profilowe
  37. Zdjęcie profilowe
  38. Zdjęcie profilowe
  39. Zdjęcie profilowe domin
  40. Zdjęcie profilowe blaxs
  41. Zdjęcie profilowe
  42. Zdjęcie profilowe
  43. Zdjęcie profilowe
  44. Zdjęcie profilowe
  45. Zdjęcie profilowe
  46. Zdjęcie profilowe
  47. Zdjęcie profilowe
  48. Zdjęcie profilowe
  49. Zdjęcie profilowe domin
  50. Zdjęcie profilowe
  51. Zdjęcie profilowe domin
  52. Zdjęcie profilowe domin
  53. Zdjęcie profilowe zimon
  54. Zdjęcie profilowe
  55. Zdjęcie profilowe arekkks
  56. Zdjęcie profilowe domin
  57. Zdjęcie profilowe
  58. Zdjęcie profilowe zimon
    zimon

    Ja wlasnie tez chce Auriera, ale ten transfer to chyba tak jak ktos wspomnial, zagrywka zeby nie blokowac rozwoju Cienkinsona :/ Wenger serio sie osmieszy jak zamiast perspektywicznego i juz swietnego PO kupi drozej starzego i gorszego pilkarza

  59. Zdjęcie profilowe MattiAFC
    MattiAFC

    Za Aurierem idzie wiek tylko na plus. Umiejetnosci podobne, zaangazowanie podobne, a dodatkowo Mathieu to nie jest pierwszy lepszy prawy obronca i moze cos z niego byc :)
    Mimo wszystko tez jakos Aurier mimo poczatkowej niecheci do niego mozna by spróbowac go sciagnac, ale jak przyjdzie Debuchy to nie bedzie tak zle, przynajmniej wiemy co kupujemy :)

  60. Zdjęcie profilowe
  61. Zdjęcie profilowe
    Podole

    Sky Sports ciagle trabi w sprawie negocjacji na linii Liverpool/Barca/Arsenal. Wyglada na to, ze barca czeka na oferte Arsenalu >25mln funtów za Sancheza, w przeciwnym razie prawdopodobnie Alexis przejdzie do Liverpoolu jako rozliczenie za Suareza. Aczkolwiek sam Sanchez nie chcialby byc brany pod uwage przy transferze na linii Liverpool/Barca i podobno dogadal sie juz z nami co do warunków indywidualnego kontraktu.
    Ciekawe ile w tym prawdy?

  62. Zdjęcie profilowe
    adias

    Arsenal doszedl do porozumienia z Alexisem Sanchezem w kwestii warunków indywidualnego kontraktu Chilijczyka, jednak ich oferta za pilkarza Barcelony jest mniejsza niz Liverpoolu. [Guillem Balague – Sky Sports]
    kwestia czasu jest przyjscie Alexisa

  63. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Przyjscie Alexisa = brak napastnika z TOPu, takze w sumie nie ma co oszczedzac.
    Wiecej niz 25mln? Max. 30 mysle ze by wystarczylo. Wiecej to i sam bym nie dal, bo sa lepsi, a za tyle(czy tez wiecej) to mozna juz bardziej myslec o napastniku(Benzema, Martinez itp.).

  64. Zdjęcie profilowe
    EdekSilva9

    Alexis na pewno podnióslby poziom naszej ofensywy, ale tak jak pisze Leonidas, byloby to równoznaczne z brakiem transferu napastnika z TOP’u. Mysle, jednak, ze przy transferze Alexisa, wystarczy Remy. A nawet jakby na atak Sanchez mialby byc jedynym nowym nabytkiem, to mysle, ze poradzimy sobie, mamy jeszcze Zwira i Sanogo, który ladnie sobie radzil ;)

  65. Zdjęcie profilowe
    Podole

    Our reporter Vinny O’Connor has an update on the Luis Suarez saga from outside Anfield as he tells Sky Sports News that a deal to take the Uruguayan from Liverpool to Barcelona is edging ever closer. Talks progressed well yesterday and it looks increasingly likely that any agreement will only involve money rather than a possible player-plus cash arrangement. Alexis Sanchez had been tipped to go to Anfield in part-exchange but it is understood that Liverpool do not yet know what he wants to do. [Sky Sports]

  66. Zdjęcie profilowe domin
  67. Zdjęcie profilowe Vebber
  68. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    No to wzrastaja szanse na ewentualny transfer Khediry(a maleja na Martineza).
    Pytanie tylko jak bedzie grac po tej kontuzji, bo na MS genialny nie jest.
    Rok do konca kontraktu mu zostal, a wysoko w Realu nie jest, takze nie beda robic problemów ze sprzedaza, ale tak jak mówie pytanie czy jest sens?

  69. Zdjęcie profilowe Leonidas
  70. Zdjęcie profilowe domin
  71. Zdjęcie profilowe
  72. Zdjęcie profilowe
    EdekSilva9

    Wg AS mamy zaproponowac Alexisowi 6 letni kontrakt, na mocy którego ma zarabiac 130 tys funtów tygodniowo (w Barcelonie zarabia 75 tys/tyg) i jakas sume za sam podpis pod kontraktem. Na sam transfer mamy wydac 40 mln euro.
    Fajne plotki tworzo :D

  73. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  74. Zdjęcie profilowe
    Gryzek

    @Edek
    No juz widze jak Wenger daje Sanchezowi 130 tysi poza tym 40 mln euro za tego gracza to parodia.
    Jeszcze te 30 to bym dal ale nie tyle.
    Rozumiem dac za Mesuta 50 mln bo to gracz jeden z najlepszych na swojej pozycji (przynajmniej byl zanim nie przeszedl do Arsenalu).
    Tak czy siak bardzo bym chcial Sancheza u Nas zwlaszcza, ze w Asnalu mamy czesto klopoty ze skrzydlami bo Alex i Theo to szklanki a wiec gdybysmy mieli takiego Alexisa to problem byl by mniejszy.
    Licze na ten transfer bardzo ale priorytetem powinien byc i tak napastnik.

  75. Zdjęcie profilowe
  76. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  77. Zdjęcie profilowe
  78. Zdjęcie profilowe vvctpijh
    vvctpijh

    @podole
    Ramsey Wilshere Ozil Rosicky , jest z czego wybierac a jak niema to jest jeszcze Flamini z Arteta i Diabim :D

    Wilshere-Ramsey
    Theo/Ox-Ozli-Alexis
    -Nowy napastnik-

    Tak bym to widzial
    PS.Wenger jeszcze chce widziec Oxa na srodku , takze jest w kim wybierac , no a Cazorla ma juz 29 lat takze mlody nie jest

  79. Zdjęcie profilowe
    EdekSilva9

    Sprzedaz Santiego bylaby totalnie bez sensu, jest nam potrzebny i tak jak Rosa moze pograc na poziomie jeszcze kilka lat.

    krzysie97
    Jack z Aaronem razem na DP/b2b moze sie okazac troche zgubnym pomyslem, zapedza sie do przodu, a jak pójdzie kontra np. takiej Chelsea czy City to bedzie troche lipa.

  80. Zdjęcie profilowe
  81. Zdjęcie profilowe
  82. Zdjęcie profilowe
  83. Zdjęcie profilowe domin
  84. Zdjęcie profilowe
  85. Zdjęcie profilowe
  86. Zdjęcie profilowe Misiek_14
  87. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  88. Zdjęcie profilowe
    Podole

    @krzysie97
    "Ramsey Wilshere Ozil Rosicky , jest z czego wybierac a jak niema to jest jeszcze Flamini z Arteta i Diabim", z tych co wymieniles to jedynie Ozil i Rosicky to typowi rozgrywajacy, reszta ma zadania bardziej b2b, a juz wgl Arteta/Flam to bardziej defensywni niz ofensywni.
    Zreszta, o czym my mówimy, sklad na chwile obecna taki sam jak w poprzednim sezonie, gdzie w pewnym momencie nie bylo kim grac w srodku, a Ty chcesz go jeszcze uszczuplac o jednego z trzech rozgrywajacych? Niech Ozil/Rosa dostana kontuzje + standardowo 2-3 inne kontuzje w srodku pola i lezymy :/

  89. Zdjęcie profilowe
    grzybek

    A co byscie powiedzieli na wymiane Cazorli na Arde Turana. Cazorla i tak gra na skrzydle a nominalnym skrzydlowym nie jest. W srodku nie ma dla niego miejsca wiec moze taka wymiana z ATM bylaby dobra no i Santi ma 29 lat. Skoro Atletico chce Santiego moze na to pójdzie.

  90. Zdjęcie profilowe
  91. Zdjęcie profilowe arekkks
  92. Zdjęcie profilowe domin
  93. Zdjęcie profilowe
  94. Zdjęcie profilowe
  95. Zdjęcie profilowe
  96. Zdjęcie profilowe domin
  97. Zdjęcie profilowe
  98. Zdjęcie profilowe
  99. Zdjęcie profilowe domin
  100. Zdjęcie profilowe Leonidas
  101. Zdjęcie profilowe domin
  102. Zdjęcie profilowe arekkks
  103. Zdjęcie profilowe
  104. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @domin

    Równie dobrze mógl nie wchodzic w ogóle i tez by przegrali, wiec Twój argument jest inwalida.
    Gdybys tak napisal przy 0:0, to moze jeszcze. Ale na 5 minut przed koncem gdzie i tak przegrywali(bo sa slabsi) to takie pisanie jest bez sensu i nie podparte zadnymi dowodami, bo jak gral ze Szwajcaria to wygrali i nawet bramke strzelil + asyste zaliczyl.

  105. Zdjęcie profilowe domin
  106. Zdjęcie profilowe
  107. Zdjęcie profilowe domin
  108. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @domin

    No to ja tez moge napisac "i co z tego?", bo to ze Giroud sobie wszedl(i nie stworzyl zadnego zagrozenia) to nie znaczy ze inni by nie strzelili wygrywajac z Niemcami.
    A nie strzelili, bo tez z ich strony nie bylo zadnego zagrozenia, a wiec sa tak samo beznadziejni jak Giroud ;)

  109. Zdjęcie profilowe domin
  110. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Andrzeju nie denerwuj sie :)
    Odnioslem sie do Twojego "odczucia", gdyz uznalem to za bezsensowne i tyle.
    O ile moge sie zgodzic z tym, ze Giroud nie stworzyl zadnego zagrozenia tak nie moge sie zgodzic ze przez to ze wszedl Francja nie miala szans na zwyciestwo.
    Bo po murawie to nie biega tylko Giroud.

    A gdzie ten genialny Benzema byl przez 90 minut? Gdzie Griezmann? Gdzie Valbuena?

    Tyle :)

  111. Zdjęcie profilowe
  112. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  113. Zdjęcie profilowe
  114. Zdjęcie profilowe
    effect15

    Modle sie tylko o to, zeby Benzema nie trafil na Emirates. Jeszcze nie dawno bylem nastawiony na ten tansfer, ale jak chlop potrafi grac tylko jak ma obok siebie dwóch najlepszych skrzydlowych swiata to pozdro. Chyba kazdy by cos ukul, a on majac obok siebie Bale’a i Ronaldo nawet nie powalczyl o króla strzelców w Hiszpanii…

  115. Zdjęcie profilowe
  116. Zdjęcie profilowe blaxs
    blaxs

    Dzisiaj wielki test dla Cambpela. ciekawe co on pokaze, oby wiecej niz wczoraj Benzema. Nie ma co sie napalac na jakiegokolwiek napastnika. Trzeba wypróbowac Cambpela, moze on okaze sie lekarstwem na nasz atak.
    Benzema nic wczoraj nie pokazal ok., ale taki Costa tez nic zupelnie nie zaprezentowal.
    Najlepszym wzmocnieniem byl by dla nas Muller ;) kiwa, jest szybki, potrafi strzelac gole. Guardiola sadza go na lawce, to moze byla by szansa, ale to tylko moje marzenie ;) ;)

  117. Zdjęcie profilowe arekkks
  118. Zdjęcie profilowe
  119. Zdjęcie profilowe
  120. Zdjęcie profilowe domin
  121. Zdjęcie profilowe
  122. Zdjęcie profilowe
  123. Zdjęcie profilowe
    Gryzek

    Puma ma dosc specyficzne wzory dla strojów pilkarskich, niektórym sie podobaja dla innych sa oblesne. Osobiscie stroje pilkarskie od tej firmy mi sie nie podobaja ale odziez codzienna (ze tak to nazwe) juz jak najbardziej mi odpowiada.

  124. Zdjęcie profilowe
  125. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  126. Zdjęcie profilowe
  127. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  128. Zdjęcie profilowe
  129. Zdjęcie profilowe
  130. Zdjęcie profilowe
  131. Zdjęcie profilowe arekkks
  132. Zdjęcie profilowe arekkks
  133. Zdjęcie profilowe
  134. Zdjęcie profilowe arekkks
  135. Zdjęcie profilowe
  136. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  137. Zdjęcie profilowe
    ThierryHenry14

    Bardzo dobrze, ze Brazylia dostaje takie baty od Niemiec. Ja sie bardzo ciesze. Od poczatku meczu grala Brazylia bardzo chamsko, atakowali Niemców lokciami. Bardzo mi sie to nie spodobalo i zyczylem im przegranej. Ale ze juz w 30 minucie bedzie 5 : 0 to sie nie spodziewalem. :D . Pieknie. Wreszcie Ozil zaliczyl asyste, a i Mirko sie pokazal. Strzelil bramke i juz teraz jest najlepszym strzelcem bramek na mistrzostwach swiata ogólnie. Kurcze, zeby jeszcze Mirko byl bardziej fajny, ze tak napisze. Po prostu on sie wypiera Polski i nawet po polsku nie chce mówic chociaz calkiem calkiem niezle mówi po polsku. No ale cóz, tego nie zmienimy niestety. Niektórych zachowan pilkarzy nie da sie zmienic chociaz bardzo by sie chcialo. ;/

  138. Zdjęcie profilowe
  139. Zdjęcie profilowe
  140. Zdjęcie profilowe
    ThierryHenry14

    A Juventus zlozyl Realowi oferte za Alvaro Morate opiewajaca na 18 mln euro. Dosyc prawdopodobne jest to, ze obie strony dojda juz nie dlugo do konsensusu. Ciekawe. Bardzo dobrze. Mam nadzieje, ze w ten sposób pozegnali sie z mysla o zakontraktowaniu Sancheza z Barcelony. Bo jak inaczej mozna rozumiec to, ze wykladaja kase za Morate. Beda kupowac i Morate i Sancheza. Razem to ich wyjdzie bardzo drogo, gdzies ok. 50 mln euro. Ja po prostu nie wierze, ze Juventus ma tyle kasy na napastników. Wiec albo Morata, albo Sanchez, z tym, ze Sanchez jest o wiele drozszy i prawdopodobnie juz odpuscili sobie Chilijczyka i zarzucili sieci na Morate z Madrytu. :)

  141. Zdjęcie profilowe
  142. Zdjęcie profilowe
  143. Zdjęcie profilowe
  144. Zdjęcie profilowe arekkks
  145. Zdjęcie profilowe arekkks
  146. Zdjęcie profilowe
    Clayton

    Pieknie, Brazylijczykom pozostaja teraz tylko modlitwy. Mimo wszystko jak beda grali z Holendrami o 3 miejsce to wolalbym, zeby zwyciezyli, bo nie znosze Oranje ponad wszystko.

    Pamietacie jak mielismy kiedys kupic Bernarda? Boze, jak sie ciesze, ze ten transfer nie doszedl do skutku. Podobnie jak dziekuje Wengerowi, ze nie zakupil drewnianego Hulka.

    Brazylijczycy chcieli dzisiaj nadrobic braki w umiejetnosciach nurkowaniem w polu karnym, to bylo zalosne, zarówno ze strony Marcelo, jak i Maicona.

    Cala druzyna niemiecka dzisiaj na plus. Ozil pokazal klase choc powinien byl strzelic gola w tej sytuacji sam na sam.

  147. Zdjęcie profilowe
  148. Zdjęcie profilowe
  149. Zdjęcie profilowe arekkks
  150. Zdjęcie profilowe
    ThierryHenry14

    Obys mial racje t0my. Bardzo bym chcial, zeby upadl mit o wielkiej Brazylii i Argentynie. Ostateczny wynik to 7 : 1. Niech sie ciesza Brazylijczycy z tej honorowej bramki :D . Jutro mam nadzieje na podobny mecz i pewne zwyciestwo Oranje. A jeszcze pare zdan do dzisiejszego meczu. Brazylia zagrala dzisiaj strasznie chamsko z Niemcami. Po prostu wyszli poczatkowo na Niemców strasznie agresywnie, jak sepy na padline wrecz. Atakowali Niemców strasznie, rozpychali sie, atakowali lokciami. No po prostu zenada, naprawde zenada. Zenujaco zagrali Brazylijczycy w tym spotkaniu okropnie. Zdecydowanie zasluzone zwyciestwo Niemców i bardzo dobrze, ze dali takiego lupnia Brazylijczykom. :)

  151. Zdjęcie profilowe
  152. Zdjęcie profilowe domin
  153. Zdjęcie profilowe
    ThierryHenry14

    Alvaro Morata dolaczyl do Juventusu z Realu Madryt. Kwota transferu wynosi ok. 22 mln euro. Napastnik podpisal z Wlochami czteroletni kontrakt. Mam nadzieje, ze tym samym Juve odpuscilo sobie juz calkiem Sancheza. Ponoc Debuchy ma do Nas dolaczyc w przeciagu 48 godzin, a Sanchez moze nawet jeszcze dzis. Wyglada na to, ze Arsenal ma najwieksze szanse na zakontraktowanie Sancheza, gdyz Wenger jest bardzo zdeterminowany i nie chce zeby powtórzyla sie sytuacja z przed roku z Higuainem. Wiec bardzo prawdopodobne jest, ze jeszcze w tym tygodniu Arsenal podpisze dwa kontrakty z Sanchezemi Debuchym. :)

  154. Zdjęcie profilowe
  155. Zdjęcie profilowe
    grzybek

    A moim zdaniem to dali im strzelic tego honorowego zeby to jakos jeszcze wygladalo.. Mogli spokojnie bronic wynik to zostawili samego Boatenga który chyba juz nie chcial faulowac i zalapac zóltej albo czerwonej i puscil tego Oscarka :P

  156. Zdjęcie profilowe
  157. Zdjęcie profilowe
  158. Zdjęcie profilowe
    adek123

    Alexis Sanchez w czwartek przejdzie testy medyczne w Arsenalu.
    Transfer Alexisa Sancheza z Barcelony do Arsenalu Londyn jest juz przesadzony – podaja zgodnie angielskie media. Wedlug tamtejszych dziennikarzy Chilijczyk w czwartek przejdzie testy medyczne, po których podpisze 4-letni kontrakt z "Kanonierami".
    "Sky Sports" informuje, ze Sanchez zjawi sie w Londynie w czwartek, aby przejsc testy medyczne. Zaraz po nich ma podpisac kontrakt. Tutaj brytyjskie media nie sa juz tak zgodne. Jedne pisza o 4-letnim kontrakcie i 200 tys. funtów tygodniowo, inne o 5-letniej umowie i tygodniówce w wysokosci 150 tys. funtów.

  159. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  160. Zdjęcie profilowe
    ThierryHenry14

    Kurde, ale sie robi :D . nie spodziewalem sie, ze nasz Boss az tak bedzie szalal w tym okienku transferowym. Jezeli sprawdzi sie to co wyslal grzybek to bedzie bombastycznie. ;) Mam wielka nadzieje, ze w tym okienku transferowym dolaczy do Arsenalu Khedira, Remy, Sanchez, Aurier, Debuchy i jakis bramkarz.

  161. Zdjęcie profilowe
  162. Zdjęcie profilowe
    ThierryHenry14

    Przeczytalem dwa ciekawe posty na stronie Realu. Oto pierwszy z nich:
    "Arsenal zaczyna szalec na rynku transferowym" Ano, zaczyna szalec i to ostro. :)
    A to drugi:
    "To stac ich ze po kupnie Sancheza maja flote na Khedire ?"
    Ano stac, Papcio ma sporo hajsu. ;)

  163. Zdjęcie profilowe
  164. Zdjęcie profilowe
  165. Zdjęcie profilowe
  166. Zdjęcie profilowe
  167. Zdjęcie profilowe
  168. Zdjęcie profilowe Leonidas
  169. Zdjęcie profilowe
  170. Zdjęcie profilowe
  171. Zdjęcie profilowe
  172. Zdjęcie profilowe
  173. Zdjęcie profilowe
    Karwello

    Potwierdzam, ze Grzybek potwierdzil, potwierdzenie BBC, które potwierdzilo, ze @Grzybek,@Karwello i @Adias potwierdzili potwierdzenie BBC, które potwierdzilo Sancheza w Arsenalu. Dodatkowo Potwierdzam, potwierdzenie @TH14 który potwierdza prawdziwe potwierdzenie o Sanchezie w Arsenalu :D

  174. Zdjęcie profilowe
  175. Zdjęcie profilowe
  176. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  177. Zdjęcie profilowe
  178. Zdjęcie profilowe Centurion
  179. Zdjęcie profilowe
  180. Zdjęcie profilowe
  181. Zdjęcie profilowe betsite
  182. Zdjęcie profilowe
  183. Zdjęcie profilowe
  184. Zdjęcie profilowe
  185. Zdjęcie profilowe
  186. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  187. Zdjęcie profilowe bosiek17
  188. Zdjęcie profilowe
  189. Zdjęcie profilowe
  190. Zdjęcie profilowe
  191. Zdjęcie profilowe
  192. Zdjęcie profilowe

Dodaj komentarz