Ahmed Fathi przyjechal na testy do Arsenalu

Aktualności 45 Komentarze

Jak podaje na swojej stronie na Facebooku, egipski klub – Al Ahly, Ahmed Fathi udal sie do Londynu na testy w kontekscie przejscia do Arsenalu.

 

Egipski zawodnik przybyl dzisiaj do Londynu i jesli przejdzie testy to podpisze kontrakt z Kanonierami.

 

29-letni obronca gral juz w przeszlosci w Premier League. W 2007 roku reprezentowal barwy Sheffield United, a w sezonie 2012/2013 przebywal na pólrocznym wypozyczeniu w Hull City, który gral wtedy w rozgrywkach Championship. Fathi ma na koncie 101 meczów w reprezentacji Egiptu.

Komentarze 45

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe Yaw
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe betsite
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe
  11. Zdjęcie profilowe
  12. Zdjęcie profilowe
    EdekSilva9

    ToporekPL

    Akurat Janmaat jest teraz lepszy od Auriera, tylko starszy, a Aurier spokojnie bedzie kiedys lepszy. Wenger cos sie zmienil, zawsze kupowal mlodych swietnie zapowiadajacych sie, a teraz przerzucil sie na doswiadczonych. W niektórych przypadkach niestety bedzie to dla nas niekorzystne.

  13. Zdjęcie profilowe
  14. Zdjęcie profilowe
  15. Zdjęcie profilowe Yaw
  16. Zdjęcie profilowe
  17. Zdjęcie profilowe Wiki......
  18. Zdjęcie profilowe
  19. Zdjęcie profilowe
  20. Zdjęcie profilowe Leonidas
  21. Zdjęcie profilowe
  22. Zdjęcie profilowe
    Karwello

    A niech przychodzi :)
    Niech zobaczy na koniec kariery jakis duzy klub :) Badzmy szczerzy i tak nie dostanie szans gry. W sumie to dobrze przy wypozyczeniu Jenkinsona. A co do Auriera to przeciez nie jedyny zdolniacha. Niby tanio do wyjecia, ale zyl podcinac nie bede jesli go nie sprowadzimy :)

  23. Zdjęcie profilowe
  24. Zdjęcie profilowe arekkks
  25. Zdjęcie profilowe
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe moff
    moff

    Ludzie wyluzujcie. Nawet jesli ten Wasz Aurier nie przyjdzie to katastrofy nie bedzie.
    Lysy powiedzial, ze planuja wielkie transfery i wiedza na jaka pozycje potrzebuja zawodników. Nawet jesli ten Ahmed przyjdzie, to przeciez podstawowym obronca nie bedzie. Debuchy zagra, a egipcjanin bedzie nie tyle zmiennikiem Debuchy’ego co Jenkinsona :D

  28. Zdjęcie profilowe
  29. Zdjęcie profilowe
  30. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  31. Zdjęcie profilowe master698
  32. Zdjęcie profilowe
    ToporekPL

    @kibo M’vila oficjalnie w Interze, zreszta powrót do formy troche mu zajmie, bo poszedl za kasa i zaczal grac srednio.
    @Deryck Powiedz mi po co nam zmiennik zmiennika? Wenger przygotowuje wypozyczenie Jenkinsona, a co za tym idzie potrzebuje 2 PO. A, ze na 2 PO bierze jakiegos jelopa, który jest pewnie wolniejszy i slabszy od Santosa, to w przypadku kontuzji Debuchy’ego (jezeli do nas dojdzie), PO bedzie kulec, jak niegdys LO w ostatnim pól roku gry Santosa u nas.

  33. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    To juz nie wiem czy nie lepiej byloby jeszcze na rok zostawic Coq’a i dac go na PO.
    Bylby zmiennikiem Debuchy’ego, oraz podstawowym na FA Cup i CC.

    Fathiemu skonczyl sie kontrakt o ile dobrze wiem, jednak mimo wszystko charytatywnie grac nie bedzie, takze moze lepiej postawic na Coq’a.

  34. Zdjęcie profilowe MattiAFC
    MattiAFC

    Poczatkowo myslalem ze to info wydane po to, by podbil sobie cene za siebie, jednakze skoro BBC to podaje to cos musi byc na rzeczy. Nie wiem jak gra, wiec sie wypowiadal nie bede, jednakze zapewne wielu z nas spodziewalo sie kogos innego ;)
    Nawet nie patrzac na jego gre, stwierdzic mozna ze niewiele za nim przemawia, by mial u nas wypalic. Jednakze z drugiej strony nie nalezy nikogo przekreslac :)

  35. Zdjęcie profilowe vvctpijh
  36. Zdjęcie profilowe moff
    moff

    @Topoerek

    Wiesz.. Jesli bedziemy grac w FA Cup czy innych mniej prestizowych rozgrywkach, to przy slabszej dyspozycji Jenkinsona wejdzie Ahmed (o ile przyjdzie. I nie wiem czemu, ale jego imie mnie smieszy :D ) a Debuchy (tez jesli przyjdzie) bedzie odpoczywal
    No chyba, ze Wenger przygotowuje wypozyczenie tak jak mówisz… Ale wolalbym, zeby zostal u nas i gral w mniej waznych meczach.

  37. Zdjęcie profilowe blaxs
  38. Zdjęcie profilowe
  39. Zdjęcie profilowe moff
  40. Zdjęcie profilowe
    ToporekPL

    @Deryck Spoko ;)
    ANGLIA Manchester City sprowadzil Eliaquima Mangale – 23-letniego obronce FC Porto. Francuz trafil na Etihad za astronomiczne 40 milionów euro – podaje serwis goal.com. :/ Kurde chlopak bedzie wymiatal, zobaczycie.

  41. Zdjęcie profilowe
  42. Zdjęcie profilowe
  43. Zdjęcie profilowe
  44. Zdjęcie profilowe Leonidas
  45. Zdjęcie profilowe Sbl

Dodaj komentarz