Wenger po meczu z Manchesterem City

Aktualności 29 Komentarze

Arsene Wenger pojawil sie na konferencji prasowej po zdobyciu Tarczy Wspólnoty. Arsenal wygral 3-0 z Manchesterem City i tym samym zdobyl drugie trofeum w tym roku. Oto co mial do powiedzenia trener Kanonierów:

o wystepie…
Czulem, ze wykonalismy cala robote juz w pierwszej polowie. Tak dlugo, jak tylko mielismy sile w nogach, to robilismy to, na co mamy ochote. W drugiej polowie bylismy jedna sila, a trzecia bramka wyjasnila wszystko. Wtedy tez dobrze sie bronilismy i czesciej tracilismy pilke, niz mialo to miejsce w pierwszej polowie. Nasze ruchy na boisku byly mniej plynne, ale zachowalismy ducha walki i bylismy zorganizowani. Jednak pierwsza polowa byla bardzo ekscytujaca.

o oczekiwaniu na rozpoczecie sezonu…
Dzisiejsze zwyciestwo dalo nam pewny fundament, by sie przygotowac(na nadchodzacy sezon). Premier League zaczyna sie za tydzien, a my musimy zagrac dobrze na swoim stadionie, poniewaz to derbowe spotanie, a Crystal Palace to niewygodny przeciwnik. To bedzie zupelnie inny mecz. Trzymajmy kciuki i przygotowujmy sie dalej. Zwyciestwo z City bylo bardzo wazne.

o znaczeniu takich spotkan, jak te o Tarcze Wspólnoty…
Chcesz wygrywac takie mecze i widziec w nich jakosc. Zwyciestwo bylo wazne dla naszej pewnosci siebie, ale takze istotne, to zaliczyc udany wystep w takim spotkaniu. Jest to dla mnie komfort, zeby widziec, jak gramy dobrze i to przez dluzszy czas meczu.

o pokonaniu druzyny z „top four”…
Dzisiaj waznym dla nas bylo, by nie przegrac tego pojedynku. W zeszlym sezonie bylismy konsekwentni w starciach z druzynami z poza „top six”, ale gorzej bylo z klubami na samym szczycie. Wtedy szczescie sie do nas nie usmiechalo, wiec miejmy nadzieje, ze teraz szanse beda juz wyrównane.

o Chambersie na srodku obrony…
Widzialem go na tej pozycji, kiedy go kupowalem i dzisiaj tez go tam wystawilem. Jak na 19-latka zaliczyl wybitny wystep. W tym meczu pokazal, ze jest bardzo obiecujacym pilkarzem. To robi wrazenie, poniewaz nie ma zbyt duzego doswiadczenia na tej pozycji, gdyz jest prawym obronca. Jestem przekonany, ze jesli wszystko pójdzie pomyslnie, to przed nim wielka kariera.

O Chambersie rywalizujacym z Mertesackerem…
Moze rywalizowac z dwoma srodkowymi obroncami i tego sie od niego wymaga. Nie mozesz wystawiac tych samych defensorów przez caly sezon, a to oznacza, ze Calum bedzie wystepowal gral. Widzieliscie Monreala, który rozegral jedno lub dwa spotkania na srodku i poradzil sobie dobrze.

Czy przyjscie Chambersa i odejscie Vermaelena bylo ze soba powiazane…
Pozwolilem Thomasowi opuscic nas juz przed zakonczeniem minionego sezonu, poniewaz nie gral regularnie. Przyznam, ze z godnoscia zachowywal sie przez caly sezon. Ciezko jest utrzymac tego typu pilkarza na najwyzszym poziomie, jesli nie wystepuje regularnie. Jestem wdzieczny i zycze mu bardzo dobrze, gdyz nawet, jesli nie gral, to jego zachowanie bylo wyjatkowe.

o Chambersie…
W kazdym grazie i tak bym go kupil. Moze grac jako prawy i srodkowy obronca i takze na srodku pomocy.

O zastepstwie dla Vermaelena…
To co siedzi mi w glowie, to tyle, ze Chambers jest jednym z trzech najlepszych. Jesli znajde kogos innego, to go kupie. Jednak by znalezc kogos innego, to nie jest to latwe…Vermaelen nas opuscil i musial wybrac pomiedzy dwoma wielkimi klubami. Oznacza to, ze te druzyny takze szukaly wszedzie obroncy i jak widac – nie jest latwo takiego znalezc.

o poszukiwaniu czwartego srodkowego obroncy…
Pilkarz wyznacza swoja pozycje wystepami i akceptuje ja. Kto gra z chlopakami, którzy wybrali zycie w konkurencyjnym swiecie? Nie moge Ci powiedziec. Moze facet, który moze grac na dwóch lub trzech róznych pozycjach, bedzie dla nas najwiekszym wzmocnieniem.

o wystepach Debuchy’ego i Alexisa…
Debuchy byl znakomity, natomiast Alexisa byl ruchliwy, ale nie jest wciaz do konca gotowy fizycznie. Byl ogólnie bardzo podekscytowany. Zawsze jest niebezpieczny i jest zagrozeniem. Dodaje nam wiele jakosci do kontrataków.

o tym, gdzie Alexis bedzie gral…
Moze grac na obu skrzydlach.

o tym, kto bedzie nowym kapitanem…
Arteta, a wicekapitanem – Mertesacker.

o Wilsherze…
Z Jackiem wszystko w porzadku.

O Gibbsie…
Z nim tez w porzadku. Ma za soba dobry mecz. Nie chcialbym tego zapomniec, poniewaz dla mnie byl dzis wybitny.

o opcjach w ataku na ten sezon…
Mam teraz wiecej opcji, niz w poprzednich latach. Trzy, cztery i piec lat temu kazdego roku tracilismy wielkich pilkarzy. W ciagu dwóch ostatnich dodalismy do skladu Özila i Sancheza, wiec rzecz jasna beda wzmocnieniem. Jestem oczywiscie bardzo ambitny, ale takze ostrozny, ze wzgledu na doswiadczenie. Patrze dookola i widze, ze inne klubu takze sie wzmocnily, wiec interesujacym bedzie ogladac Premier League. Wyglada na to, ze wielkie druzyny beda bardzo silne.

O tym, kiedy ostatnim razem byla taka rywalizacja…
Nie wiem. Nie spogladam zbytnio w tyl. Zawsze patrze wprzód.

o wygraniu dwóch trofeów w ciagu 85 dni…
Pragnalbym zdobywac choc jeden w kazdym tygodniu, niestety to niemozliwe. Zwyczajnie wygrajmy kolejne spotkanie.

Komentarze 29

  1. Zdjęcie profilowe
  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe MattiAFC
    MattiAFC

    Monreala jakos nie widze na srodku obrony. Dla niego najlepszy jest lewy bok obronny, ale musi odzyskac forme.
    Co do kapitana, moim zdaniem nie powinien byc nim Mikel mimo ze szanuje Hiszpana za to jak sie u nas zazwyczaj prezentuje. Bardziej bym tutaj widzial Mertesacker’a wlasnie, a Mikel na wice ewentualnie.
    A mecz piekny z naszej strony :) a najfajniejsza bramka Giroud, po prostu stadiony swiata :)

  6. Zdjęcie profilowe domin
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    domin
    Wes sie ogarnij z tym biadoleniem ,bo to juz troche zenujace.
    Jest dokladnie tak jak pisalem rok czy dwa lata temu gdy biadoliles wraz z tabunem innych zeby go wywalic.
    Nie mial forsy nie kupowal sprzedawal i nie wygrywal.
    Jest forsa widac postep po co biadolic.
    Czy tak trudno wpasc na to ze bez kasy w tej lidze sie nie istnieje.
    Sam o tym czesto wspominales,wiec nie rozumiem Twojego ciaglego placzu i lamentu.

  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe domin
  11. Zdjęcie profilowe
    Ars1

    Pamietam jak z rok temu pisales ,ze to skanera i nie rozumie,ze bez porzadnych zakupów nic w tej lidze nie ugra.
    Teraz gdy juz oficjalnie sie przyznal,ze nie mial pieniedzy wszyscy którzy go gnoili i wyzywali od sknerusów powinni teraz chociaz wyluzowac ,bo pokazal,ze jesli ma dostep do srodków nawet mniejszy niz Pele czy mou,potrafi kupowac i wygrywac.

    Dalsze narzekanie i hejtowanie nie ma sensu,bo zdobywajac w pierwszym sezonie gdy mógl zaszalec puchar,a w kolejnym od wygranej zaczynajac pokazal,ze wszyscy którzy zwalili cala wine na niego,grubo sie mylili.

  12. Zdjęcie profilowe
  13. Zdjęcie profilowe
  14. Zdjęcie profilowe
  15. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @grzybek

    "Czemu nie mamy napastnika? Po odejsciu RVP nie mamy nikogo kto w ataku wezmie pilke w 90 min i jebnie bramke."

    Bo takowych juz nie ma? A garstka która pozostala jest nie do wyciagniecia?

    Wymien choc jedno nazwisko napastnika który zapewni nam 30 goli w lidze jak Robin.
    Tylko nie pisz Benzema bo to az rece opadaja.
    Gosc moze i jest lepszy od Giroud ale tylko niewiele wiec zaden "zysk", skoro w takim klubie jak Real, w takiej latwej lidze jak La Liga nawet 20 goli nie potrafi strzelic, a co dopiero mówic o 30.

    Czasy sie zmieniaja i w cenie juz nie sa zawodnicy jak Robin czy Ibra. Tacy zawodnicy sa na "wymarciu".

    L’Pool mial Suareza i dzieki niemu zdobyl 100 goli, ale tak jak mówie to sa wyjatki.
    Za to takie City takze zdobylo setke rozkladajac sily na wielu pilkarzy i ta droga powinnismy isc.
    Alexis, Theo, Ramsey, Giroud, moze Sanogo odpali na dobre ze strzelaniem itp.
    To w zupelnosci wystarczy.

    Nie napastnik a DP to podstawa. Gdyby on byl w zeszlym sezonie to moze mistrz bylby nasz.

  16. Zdjęcie profilowe Leonidas
  17. Zdjęcie profilowe
  18. Zdjęcie profilowe
  19. Zdjęcie profilowe domin
  20. Zdjęcie profilowe domin
  21. Zdjęcie profilowe
    ThierryHenry14

    Domin
    Co do twojego pytania sprzed kilku dni o tym, kiedy Giroud strzelil bramke w waznym meczu?? Masz odpowiedz, w meczu o Tarcze Wspólnoty z Man City uderzyl pilke z ok. 30 metrów pokonujac pieknym strzalem bramkarza, którym nie powstydzilby sie sam Henry. ;)

  22. Zdjęcie profilowe
  23. Zdjęcie profilowe
  24. Zdjęcie profilowe blaxs
  25. Zdjęcie profilowe domin
  26. Zdjęcie profilowe
  27. Zdjęcie profilowe
  28. Zdjęcie profilowe domin
  29. Zdjęcie profilowe Leonidas

Dodaj komentarz