Arsenal czy Chelsea? Agenci Samiego Khediry w drodze do Londynu

Aktualności 10 Komentarze

Reprezentanci Samiego Khediry w tym tygodniu maja sondowac rynek w Londynie a dokladnie dwa kluby – Arsenal I Chelsea.

 

Tegoroczny triumfator Mundialu zdecydowal sie opuscic Real Madryt po nieudanych finalnych rozmowach z Carlo Ancelottim. Choc defensywny pomocnik planowal pozostac w klubie przez ostatni rok obowiazywania jego kontraktu, to trener królewskich nie pozostawil zludzen Niemcowi jednoznacznie wskazujac, ze moze nie znalezc dla niego miejsca w skladzie.

 

Juz od dawna media na wyspach rozpisuja sie o wyscigu Arsenalu i Chelsea po klasyczna szóstke Realu Madryt. Z uwagi na dosc elastyczny budzet druzyny ze Stamford Bridge, to wlasnie ekipa Jose Mourinho uwazana jest za faworyta. Domniemane zainteresowanie The blues uslugami Khediry jest dziwne z kilku powodów:

1) Chelsea obecnie na pozycji defensywnych pomocników ma juz 5 zawodników.

2) Mourinho oficjalnie zamknal sklad po transferze Filipe Luisa

3) Druzyna nie moze juz zatrudnic wiecej zawodników z paszportem innym niz brytyjskim, co wiecej po przyjsciu Didiera Drogby nadal ma jednego zawodnika za duzo a to oznacza, ze po przyjsciu Samiego Khediry Chelsea musialoby sprzedac nawet dwóch zagranicznych zawodników.

 

Choc informacje co do ceny sa niespójne to kwota waha sie od 8-12mln funtów. Takiej klasy defensywny pomocnik jak Sami Khedira bylby mile widziany na The Emirates zwlaszcza, ze pozycja nr 6 w klubie nie jest najmocniej obsadzona a tacy zawodnicy jak Arteta czy Flamini nie sa juz w stanie dac tyle ile dalby tegoroczny zdobywca pucharu swiata.

Komentarze 10

  1. Zdjęcie profilowe
    grzybek

    Jesli nie chce grzac lawy albo trybun na SB to musi odejsc a co wiecej na 100% znizy oczekiwania za tyg. Jesli teraz nie podpisze kontraktu z wysoka pensja to za rok podpisze ale dostanie jeszcze mniej przez to ze nie gra. Tak jak jest napisane Chelsea jest juz obsadzona bardzo dobrze a tu bedzie gral ma ziomków z repry wiec jesli obnizy tyg to jest na 90% nasz.

  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe
  9. Zdjęcie profilowe
  10. Zdjęcie profilowe arekkks

Dodaj komentarz