Wenger o sprowadzeniu Falcao, Rabiota i napastnikach

Aktualności 18 Komentarze

W obliczu zblizajacego sie meczu ligowego z Leicester City, dzisiaj odbyla sie konferencja Arsenalu z udzialem menedzera Kanonierów – Arsena Wengera. Ten oprócz wypowiedzi odnosnie rywala, zabral glos ws. Radamela Falcao, Adriena Rabiota oraz poruszyl problem zwiazany z napastnikami.

 

Dlaczego Arsenal „tak po prostu” nie zakontraktuje Falcao?:

– To bardzo trudne. Po raz kolejny wszystkie negocjacje musza byc tajne, jak tylko to mozliwe. Jesli kogos pozyskamy, nawet jesli bedzie to Falcao, to na pewno was o tym poinformujemy.

 

Opinia Arsena Wengera o tych, którzy mówia, ze Arsenal bez napastnika nie bedzie mógl podjac powaznego wyzwania:

– Zyjemy w spoleczenstwie, które ma sklonnosc do wyrazania wlasnych opinii. Ludzie w dzisiejszych czasach sa lepiej poinformowani – wielu z nich jest nawet lepiej poinformowanych niz ja! Wszystkie te opinie nie musza oznaczac, ze maja oni racje. Kazdy ma prawo do wyrazania wlasnej opinii, ale to nie oznacza, ze ma racje. W rzeczywistosci, wiele opinii, które przejawialy sie ostatnio byly pomyla, jednak zadna z osób, która ja mówila nie przyszla do mnie i nie powiedziala: „Przepraszam, mylilem sie”. Najlatwiej powiedziec, co sie mysli.

 

Czy Arsenal ma wystarczajaca kadre, aby odniesc kolejny sukces?:

– Tak. Dlaczego nie? Jesli podam ci liczbe napastników, jaka obecnie posiadamy, to bedzie niewiarygodne. Mamy Sanogo, Sancheza, mamy Walcotta, mamy Podolskiego, mamy Girouda, który wróci do gry w trakcie sezonu. Zapewne zapomnialem o jednym czy dwóch zawodnikach. Campbell równiez moze grac jako srodkowy napastnik, wiec oczywiscie, ze mozemy odniesc sukces. Sukces druzyny nie zalezy od jednego zawodnika, którego kupisz czy nie. Sukces to silny sklad. Oczywiscie jesli znajdziesz odpowiedniego zawodnika, to chcesz go pozyskac. Pokazalismy w dwóch sotatnich sezonach, ze jesli warto wydac pieniadze na jakiegos zawodnika, to robilismy to. Chcemy robic to w odpowiedni sposób.


o Adrienie Rabiocie:

– Krótka odpowiedz: Nic nie powiem.

Komentarze 18

  1. Zdjęcie profilowe
    yay

    Co z tego ze mamy 4596712560123651723561265128056180562385­10 napastników. Potrzeba 1 z najwyzszego topu. Sanchez jest ok na napadzie, lecz wydaje mi sie ze bardziej bedziemy go potrzebowali na skrzydlo. A na szpicy ma byc ktos kto z glówki strzeli, wykonczy akcje, i znajdzie sie w dobrej pozycji. Czyli nie Giroud…

  2. Zdjęcie profilowe
  3. Zdjęcie profilowe MattiAFC
  4. Zdjęcie profilowe
  5. Zdjęcie profilowe
  6. Zdjęcie profilowe
  7. Zdjęcie profilowe
  8. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Z Rabiotem kto wie, moze bedzie jak z Chambersem. Wiekszosc(w tym ja) marzyli o Aurierze, a w sumie dostalismy moze nawet i lepszego zawodnika, a na pewno mlodszego wiec powinien jeszcze bardziej sie rozwinac no i lata trzy pozycje w przeciwienstwie do Serge’a.
    Mimo wszystko wieksza pewnosc mam do wysokich, twardych, czarnoskórych DM, takze pewniej bym sie czul gdyby przyszedl Carvalho. No ale zobaczymy, moze znów Wenger trafi w "10".

    A co do Falcao, przez kontuzje Giroud byloby to zajebiste pokerowe posuniecie.
    Podobno w tych 20mln jest juz pensja, a mielibysmy napastnika z którym wygranie PL czy nawet LM mogloby stac sie naprawde realne.
    A po sezonie? Oddac go i kupic Reus’a.
    Lacznie na ta dwójke wydamy 40mln(czyli mniej niz za wykup w lecie Falcao, gdyz trzeba do tych 20 jeszcze 45 doplacic), a Marco w pojedynke moze dac nawet wiecej niz Radamel(poprzez gole i asysty).

    Bo jakby nie patrzec, Theo w formie potrafi strzelic nawet ponad 20 goli w sezonie(+ asysty). Alexis tez to potrafi, ale tutaj najpierw musi sie w 100% zaaklimatyzowac(stad wypozyczenie Falcao), a od przyszlego sezonu wlasnie tyle ile w barcelonie to i u nas bedzie strzelac.
    No i Reus. 23 gole i 23 asysty z zeszlego sezonu(a to nie byl Real, barcelona czy Bayern, tylko BVB) nie wymaga komentarza.

    Sama ta trójka moglaby ponad 60 goli w sezonie nam zapewnic(jak nie z 70), plus jeszcze Ramsey, Cazorla, Giroud tez itp. itd.

    20mln euro. W przeliczeniu na funty to nie wiem czy nie wiecej dalismy za Chambersa, no ale chodzi o "zasady" i w sumie slusznie.
    Nikt u nas nigdy nie dostal 200tys. tygodniówki.
    Taki skok to nie w Arsenalu.

  9. Zdjęcie profilowe
    Clayton

    Rabiot bylby transferem podobnego kalibru co Chambers. Mlody, zdolny, z potencjalem na lata. Ale jednoczesnie móglby grac od razu, co zreszta pokazal Chambers, który w swoich pierwszych meczach spisuje sie niezle. Z Rabiotem zapewne byloby podobnie. Nie skonczyloby sie na lawce czy wypozyczeniu, to pewne, za duzo pieniedzy kosztuje ten zawodnik, poza tym jest juz dosc uksztaltowanym graczem. Jestem na tak.

    Wenger cos tajemniczy.

  10. Zdjęcie profilowe 8093
  11. Zdjęcie profilowe
    EdekSilva9

    Jesli mialbym do wyboru Falcao i Reusa, to wybralbym zdecydowanie Niemca. Reus zapewnilby nam na pewno wiecej asyst niz Falcao. Wole, zeby zdobywanie goli bylo bardziej rozlozone na caly zespól, a Radamel bralby bardzo duzo na siebie czym ograniczylby potencjal strzelecki innych zawodników.
    Wydaje mi sie jednak, ze nie pozyskamy zadnego z nich.

  12. Zdjęcie profilowe
  13. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @grzybek

    Nie sadze by go mieli zakontraktowac z tych powodów :P
    No chyba, ze widzisz Falcao na DM :D

    Moga go kupic dla samego kupienia, tak jak Jamesa.
    Tylko sadze ze jest to malo prawdopodobne, z racji tego ze Benzema przedluzyl kontrakt.
    A zaden z pary Falcao-Benzema nie zgodzi sie na lawke, a skoro Karim przedluzyl umowe to musial dostac zapewnienie ze bedzie pierwszym wyborem Carlo… inaczej by nie podpisywal tylko po prostu odszedl.
    A mówi sie, ze Real zrezygnowal z Radamela(ze to glownie Monaco, czy agent? jakos tak, im wciskali).

    Wszystko zalezy od Wengera. Jak go nie bedzie chcial to zostanie w Monaco. Chyba ze Chelsea sie jeszcze wpieprzy z racji kontuzji Costy.

  14. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Zapozyczone z "Armatek":

    "Do Deadline-day coraz blizej, kolejny dzien przynosi nam kolejne doniesienia. Wczoraj informowalismy was ze przedstawiciele Arsenalu spotkali sie z Mendesem w Paryzu. Okazalo sie to prawda, a przenosiny Falcao do Arsenalu sa bardzo prawdopodobne.

    Jorge Mendes: "Odbylem kilka spotkan, równiez z prezesem Perezem. Falcao chcial grac dla Realu, ale Królewscy nie byli zainteresowani jego sprowadzeniem. Kolejnym zainteresowanym klubem byl Juventus, ale mój klient nie chce grac w Serie A. Jedna z opcji jest takze Arsenal, który jest powaznie zainteresowany sprowadzeniem Falcao. Rozmawialem takze z Manchesterem City, który szuka nastepcy Negredo."
    [Zródlo: RMC]

    Juventus chcial przeznaczyc okolo €20m na Falcao: €8m trafiloby w rece Monaco, zas €12m na pensje dla El Tigre.
    [Zródlo: Gazzetta dello Sport]

    Czyli moze jednak nie bylby to tak glupi interes, bo wszyscy mysleli ze samo 20m musielibysmy zaplacic za wypozyczenie, a to bylby koszt calej inwestycji. Biorac pod uwage ze po zakonczeniu wypozyczenia, Falcao brakowaloby tylko pól roku do 30 roku zycia, wypozyczenie go na jeden sezon to dosc sensowne wyjscie, prawda?

    Co do tematu Adriena Rabiota, informacje wydaja sie dosc sprzeczne. Najpierw L’Equipe napisalo ze PSG i Arsenal odbyly wczoraj spotkanie, podczas gdy przedstawiciele Arsenalu znajdowali sie w Paryzu i dogadali sie na kwote £9.5m. Nastepnie Bilel Ghazi, dziennikarz L’Equipe. podal ze Roma wygra wyscig po mlodego Francuza, placac za niego €15m. Zawodnik chce odejsc z PSG i moze odejsc za kwote w okolicach €12m, lecz Rudi Garcia moze mu zapewnic wieksza ilosc wystepów, co daje mu przewage.
    [Zródla: L’Equipe, Le Parisien]"

    Jezeli wierzyc RMC to faktycznie mozemy prowadzic, bo City nie kupi Falcao. Przypominam, ze Negrego gral ogony. Gdyby nie kontuzja Joveticia bylby 4 w hierarchi. Widzicie na jego miejsce Falcao?
    Juventus odpada, Real go nie chce.
    Zostaje tylko "chec" Wengera. Bedzie go chcial, bedzie nasz. Nie bedzie, to… nie bedzie.
    A Rabiot jak juz wspomialem jest mi obojetny. Bedzie on, to ufam Wengerowi. Nie bedzie, to chce Carvalho. Ale DM jest koniecznoscia.

  15. Zdjęcie profilowe
  16. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @grzybek

    I tak tam od strzelania jest Ronaldo, wiec na ataku moga miec nawet Giroud.
    A ani ten, ani ten na lawke sie nie zgodzi.
    Co nie znaczy, ze ten transfer jest niemozliwy, bo Real zawsze kupuje "medialnie" to i teraz moze byc podobnie, choc rózne media podaja ze Real rezygnuje z Radamela, wiec zobaczymy. Wszystko wyjasni sie w poniedzialek.

    A Wengera nie ma co sluchac, bo jedno mówi drugie robi. Nawet jak jest o czyms "definitywnie" przekonany, to i tak moze byc na opak.
    Powie, ze definitywnie nie kupi napastnika? A tu patrz! Napastnik.
    Powie, ze rozglada sie i kupi? A tu cisza i do konca nikogo nie ma.
    Trzeba czekac.
    20mln(w tym pensja) to nie majatek, wiec ten transfer jest bardziej realny niz Cavani.

    btw.
    Real ma Jese. Wróci po kontuzji to zmiennik jak znalazl. W koncu co nie wejdzie z lawki to strzela :D

  17. Zdjęcie profilowe
  18. Zdjęcie profilowe
    Gryzek

    @Leonidas
    Otóz to w Realu to nawet Giroud by strzelal.
    Benzema tez jest drewniakiem a w Realu pakuje bramki.
    Gdyby kogos z nas wpuscili na boisko to przy Ronaldo, Malpiszonie i calej reszcie ich super wypas paki to my tez bysmy cos ustrzelili :D

Dodaj komentarz