Arsenal zagra z Monaco! Pary 1/8 Champions League rozlosowane!

fkobi14 Aktualności 41 Komentarze

Pary 1/8 Ligi Mistrzów rozlosowane! W niedawno zakonczonym losowaniu w szwajcarskim Nyonie szesnascie ekip poznalo swoich rywali. Mozna smialo rzec, ze ekipie Arsene’a Wengera poszczescilo sie. Druzyna Arsenalu zagra w fazie pucharowej z monakijskim – AS Monaco. W obecnej edycji dojdzie do wielu ciekawych pojedynków. M.in. Chelsea zagra z PSG a Manchester City z FC Barcelona.

 

Pierwsze spotkanie pomiedzy Arsenalem a Monaco odbedzie sie25. lutego (sroda) na Emirates Stadium. Rewanz bedzie mial miejsce 17. marca (wtorek) na Stade Luis II. Ponizej przedstawiamy wszystkie rozlosowane pary Ligi Mistrzów:

 

 

 

Paris Saint-Germain vs. Chelsea

Manchester City vs. FC Barcelona

Bayer 04 Leverkusen vs. Atletico Madrid

Juventus vs. Borussia Dortmund

Schalke 04 vs. Real Madrid

Shakhtar Donetsk vs. Bayern Monachium

Arsenal vs. AS Monaco

FC Basel 1893 vs. FC Porto

Komentarze 41

  1. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Ciekawe czy jest obecnie choc jeden kibic Arsenalu który placze z powodu remisu z Anderlechtem :D
    Ba! Teraz to bym zabil naszych za ta pogon za trzecia bramka z BVB :D

    Nie wierze w porazke. To jest niemozliwe. Przy calym naszym frajerstwie to jest po prostu nie-mo-zli-we. To nie jest Bayern, Barcelona czy nawet Milan(mimo iz byl wtedy slaby, to i tak znacznie lepszy od Monaco).

    Oni w calej LM maja taki bilans bramkowy, jak my w samym jednym meczu z Newcastle.

    Nasza obrona w tym sezonie nie nalezy do najmocniejszych, no ale oni nie maja kim strzelac za bardzo.
    W dodatku to dwumecz, a wiec nawet jakby jakims cudem przydarzyla sie porazka, to mysle ze wygladaloby to jak z Porto.
    W pierwszym porazka, w drugim wpie..l na rywalu.

  2. Zdjęcie profilowe grzybek
  3. Zdjęcie profilowe Karwello
  4. Zdjęcie profilowe Leonidas
  5. Zdjęcie profilowe Karwello
  6. Zdjęcie profilowe EdekSilva9
  7. Zdjęcie profilowe t0my
  8. Zdjęcie profilowe walcott04
  9. Zdjęcie profilowe MartiniKS
  10. Zdjęcie profilowe Leonidas
  11. Zdjęcie profilowe Leonidas
  12. Zdjęcie profilowe MartiniKS
  13. Zdjęcie profilowe grzybek
  14. Zdjęcie profilowe grzybek
  15. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @grzybek

    Wole gunners.com.pl z sentymentu ;)
    Ale k.com czytam bo tam faktycznie "zycie" jest wieksze i czasem mozna sie czegos dowiedziec, jak ktos cos ciekawego wrzuci badz napisze.

    W sumie nie wiem co sie podzialo z ludzmi.
    Pamietam jak kiedys nawet na sylwestra tutaj siedzialo w cholere ludzi i pisalo :D

    Teraz max. udziela sie ludzi tyle co policzyc mozna na palcach obu rak z dodatkiem stopy badz stóp :P

    A jak tak czytam to faktycznie duzo osób bana dostaje. Czasem za drobnostki.
    Ludziom z 0/5 ostrzezen to tam trzeba pomniki stawiac :D

  16. Zdjęcie profilowe fkobi14 Post
    Author
  17. Zdjęcie profilowe MartiniKS
  18. Zdjęcie profilowe EdekSilva9
  19. Zdjęcie profilowe EdekSilva9
  20. Zdjęcie profilowe MartiniKS
  21. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    @fkobi14

    Nie wyobrazam sobie nie miec tutaj konta :D
    Szczere wspólczucia dla tych co nie moga sie zalogowac.

    Swoja droga to pewnie dlatego @Ars1 ostatnio sie tutaj nie pojawia i nie pisze.

    Kurcze, naprawiajcie to szybciej bo nie ma z kim popisac :D
    I w sumie teskno za paroma osobami :)

    Pare WengerStay’ów ma problem z rejestracja i teraz powoli opozycja dochodzi do glosu na gunners.com.pl :D Róbcie cos!!! :D

  22. Zdjęcie profilowe Karwello
  23. Zdjęcie profilowe bogus99
  24. Zdjęcie profilowe EdekSilva9
  25. Zdjęcie profilowe EdekSilva9
  26. Zdjęcie profilowe bogus99
  27. Zdjęcie profilowe EdekSilva9
  28. Zdjęcie profilowe bogus99
  29. Zdjęcie profilowe grzybek
  30. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    1/8:Monaco
    1/4:P orto/Basel
    1/2:P SG/Juve/BVB
    final:Real/Bayern <- wytrzymujemy do karnych jak Chelsea i wygrywamy :P

    Latwiejszej drabinki juz sie zrobic nie da.
    W cwiercfinale Real i Bayern musza grac z barca/City i Atletico/Bayer, no i PSG obowiazkowo pokonuje Chelsea(predzej pokonamy Paryzan niz Chelsea, a zwlaszcza Chelsea Mourinho dlatego to oni musza przejsc dalej).

    Chyba ide z Wengerem do kosciola bo inaczej to sie nie spelni :D

  31. Zdjęcie profilowe Leonidas
  32. Zdjęcie profilowe Leonidas
  33. Zdjęcie profilowe EdekSilva9
  34. Zdjęcie profilowe EdekSilva9
  35. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    No to Wenger, dajesz!!

    Nie ma wymówek. 30mln na stól i bierzesz Martineza.
    Wczesniej mógl byc dylemat czy warto, bo Javi nie móglby grac co najmniej w pierwszym meczu 1/8, a jakby za rywala byl chocby Real to wtedy kaplica i w sumie lepiej np. Schneiderlin bylo brac.

    Ale teraz? Monaco. A z nimi mozna sobie poradzic nawet z Arteta czy Flaminim na DP, takze ten "prawdziwy" DP przyda sie dopiero na 1/4 która bedzie dopiero w kwietniu.
    A wtedy Javi juz bedzie w pelni zdrowy i bylby to niesamowity skok jakosciowy dla zespolu.
    Z takim DP nikt nie bylby straszny.

    Bayern bierz Khedire i oddawaj Martineza :D

  36. Zdjęcie profilowe domin
  37. Zdjęcie profilowe lukas
  38. Zdjęcie profilowe lukas
  39. Zdjęcie profilowe grzybek
  40. Zdjęcie profilowe Karwello
  41. Zdjęcie profilowe walcott04

Dodaj komentarz