AKTUALIZACJA: Akpom wypozyczony do Nottingham Forest

Marcin2296 Aktualności 10 Komentarze

Mlody napastnik Arsenalu – Chuba Akpom – ma dzis zadecydowac, gdzie wybierze sie na wypozyczenie, jeszcze w tym sezonie. Do wyboru bedzie mial Bournemouth, Norwich City i Nottingham Forest. Udanie sie, do któregos z tych klubów pozwoliloby by Anglikowi nabrac cennego doswiadczenia, które z pewnoscia okaze sie kluczowe, wobec jego przyszlosci.
Mozliwe, ze juz dzis po poludniu poznamy nowy klub Akpoma. Warto zaznaczyc, ze poczatkowo faworytami do jego pozyskania byli Forest i Norwich, jednak w ostatniej chwilii to Bournemouth wyrazil jeszcze zainteresowanie.
Chuba w obecnym sezonie siedem razy wchodzil na boisko z lawki rezerwowych i ma ogromne szanse na wystepy w pierwszym skladzie w przyszlym zespole.

Mlody napastnik Arsenalu – Chuba Akpom – ma dzis zadecydowac gdzie wybierze sie na wypozyczenie jeszcze w tym sezonie. Do wyboru bedzie mial Bournemouth, Norwich City i Nottingham Forest. Udanie sie do któregos z tych klubów pozwoliloby Anglikowi nabrac cennego doswiadczenia, które z pewnoscia okaze sie kluczowe wobec jego przyszlosci.

 

Mozliwe, ze juz dzis po poludniu poznamy nowy klub Akpoma. Warto zaznaczyc, ze poczatkowo faworytami do jego pozyskania byli Forest i Norwich, jednak w ostatniej chwili Bournemouth wyrazil zainteresowanie.

 

Chuba w obecnym sezonie siedem razy wchodzil na boisko z lawki rezerwowych i ma ogromne szanse na wystepy w pierwszym skladzie w przyszlym zespole.

 

AKTUALIZACJA: Chuba wybral wypozyczenie do Nottingham Forest. Cala redakcja gunners.com.pl zyczy mu udanego pobytu i owocnego spedzenia czasu.

Komentarze 10

  1. Zdjęcie profilowe jarek_galazka
  2. Zdjęcie profilowe Amadi90
  3. Zdjęcie profilowe Marcin2296 Post
    Author
  4. Zdjęcie profilowe MartiniKS
    MartiniKS

    Kolejny gniot z którego nic konkretnego nie bedzie. Pogra w slabych klubach na wypozyczeniu, potem wróci i ledwo zalapie sie czasem na lawke i odejdzie do slabeuszy podobnych do tych gdzie byl wypozyczony, albo jeszcze gorszych. Jacy to mieli byc wspaniali: Campbell, Gnabry, Sanogo itd. tylko ze co jeden to slabszy. <sciana> Tylko Coquelin mile zaskakuje ;)

  5. Zdjęcie profilowe Railgunn
    Railgunn

    MartinKS
    Nie no nie przesadzaj to akurat perspektywiczny gracz.
    Dostawal tylko ogony,ale to wystarczalo zeby sie dobrze zaprezentowal.
    Jest tehcniczny, dobrze walczy i gdyby stary mógl czesciej teraz na niego stawiac to móglby zaskoczyc.
    Gnabry tez nie jest ochlapem i troche pokazal.
    Nie ma szans zeby obaj nas zachwycili i zaskoczyli dopuki nie beda dostawac wiecej minut na boisku,a na teraz nie ma dla nich po prostu miejsca.

  6. Zdjęcie profilowe Leonidas
    Leonidas

    Akpoma najlepiej bedzie wypozyczyc.
    Jemu potrzeba tylko pewnosci siebie poprzez regularna gre.

    Pogra gdzies caly sezon, a potem walka o sklad.

    A nazywanie Gnabry’ego slabiakiem, to… :D
    Gosc mial kontuzje to jak sie mial pokazac?
    Ale w zeszlym sezonie jak juz dostal minuty, to w 5 minut pokazal wiecej niz Campbell w 90.

    W dodatku obaj nie maja jeszcze 20 lat, wiec tez nie wymagajmy od nich grania na bardzo wysokim poziomie i bycie podstawowym zawodnikiem.

  7. Zdjęcie profilowe KingHenry14
  8. Zdjęcie profilowe MartiniKS
  9. Zdjęcie profilowe KrzysiekAFC
  10. Zdjęcie profilowe KingHenry14

Dodaj komentarz